liikkeet hukassa=(

hei..

ajattelin kysyä että onko usealle käyny näin...

olen tuntenu vaavin liikkeet n. 3 viikkoa..nyt viikonloppuna oli aika hiljaista ja tänään on kans ollu huomattavasti vähemmän liikkeitä ku muuten.. kävin neuvolassa ja sydän äänet oli normaalit eli ei hätää..

on vaan hassu ku liikkeitä tuntuu paljon vähemmän..viikkoja on 24+4 eli siis tila ei vaavilta ole vielä loppumassa...

Nipsutin
sillon ku ootin tuota poitsua(6kk) mulla oli kans pari päivää niin etten tuntenut liikkeitä juuri yhtään... Siinä sitte paniikissa äitipolille et mikäs nyt vauvalla on. Oli kääntyny pää ýlöspäin ja muistaakseni kasvot kohti selkää.. Onneks selvittiin säikähdyksellä! =)

Kyllä mun mielestä noilla viikolla ei liikkeitä montaa kertaa päivässä tartte tunteekkaan.Riippuu ihan miten päin vauva on! JOs tunnet yhdenkin liikkeen päivässä niin asiat on hyvin,sanottiin mulle.Muistaakseni liikelaskentaakaan ei tarvitse tehdä ennenkuin viikkoja on reilusti yli 30.(En muista tarkkaa vkomäärää..)
Itse kuitenkin odotin aina liikeitä ja olin huolissaan,joskus koitin herätellä vauvaa silittelemällä ja bähän painelemalla,usein liike tulikin sitten.

Mä muistan kans ajoittain ihmetelleeni liikkeiden puuttumista ja olin aina tosi huolissani, että jokin olis vialla. Yritin aina "herätellä" vaavia, jotta varmistusin siitä, että kaikki on hyvin. Muistan että ruokailun jälkeen ja iltaisin kylkimakuulla liikkeet tuntui parhaiten. Nyt mulla terve poika. Sullakin varmasti kaikki kunnossa, kun kerran neuvolassakin olit tänään ja sydänäänet kuuluivat. Jaksamista sulle! :)

Yhteistyössä