liiketalouden perustutkintokin tulee pääsykokeisiin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merkonomiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

merkonomiksi

Vieras
Opiskelen itse iltalinjalla ja kuulin että ensi syksynä tulee pääsykoe aikuislinjalle. Onko päivälinjalle/nuorisoasteella ollut aikaisemmin pääsykokeet?
 

Yhteistyössä