Liikenteessä: olisitko soittanut poliisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
Mielessä kävi, mutta vaikea se on soittaa kun itse ajaa edellä eikä moposta näe mitään tuntomerkkejä. Kyseessä oli siis viritetty mopo, reilu 80 oli mulla vauhtia ja mopo perässä sellanen manki. Eihän siinä muuta, mut aikas vaarallinen peli on isoille nopeuksille hallita.

En olis soittanu. Vaikka ymmärrän/tiedän, että pitäis. Mutta koska olen itse ajellut samanlaisilla laitteilla ja samoja vauhteja, ja tiedän että kiinni jäädessä voi ajokortin saaminen siirtyä ja muut sanktiot nuoren pojan/tytön kontolle, en raaskisi sitä tehdä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
En olis soittanu. Vaikka ymmärrän/tiedän, että pitäis. Mutta koska olen itse ajellut samanlaisilla laitteilla ja samoja vauhteja, ja tiedän että kiinni jäädessä voi ajokortin saaminen siirtyä ja muut sanktiot nuoren pojan/tytön kontolle, en raaskisi sitä tehdä :ashamed:

V.V. sinun kanssasi.
Entä jos se a) kolhii itsensä hengiltä b) ei ikinä opi, että järjetön kaahailu ei ole sallittua Suomen teillä ?????

mulle kävi taannoin niin et 70 rajoitusalueella menin melkolailla oikeaa nopeutta ja manki ohitti PIENTAREEN puolelta... En sitten soittanut poliisia paikalle - sattuivat nimittäin juuri tulemaan vastaan. Eikä poliisit muuta kuin laittaneet vilkut päälle niin poika hiljenti ja pysähtyi tien reunaan. Kaiken huipuksi pojalla ei edes kypärää... Käsittämätöntä...

Eilen juuri Lieksassa kaahasi 16-vuotias liian lujaa, törmäsi kaiteeseen ja kuoli ennen kuin pääsi sairaalahoitoon.

Pakko on soittaa kun tuollaista näkee. Jos joku olisi soittanut tuonkin poitsun kohdalla aikaisemmin, voi olla että kortti olisi myöhästynyt mutta olisi sentään tulossa. Nyt ei ole.
Nyt ei ole mitään tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Eilen juuri Lieksassa kaahasi 16-vuotias liian lujaa, törmäsi kaiteeseen ja kuoli ennen kuin pääsi sairaalahoitoon.

Pakko on soittaa kun tuollaista näkee. Jos joku olisi soittanut tuonkin poitsun kohdalla aikaisemmin, voi olla että kortti olisi myöhästynyt mutta olisi sentään tulossa. Nyt ei ole.

Ohan tulossa. Hautajaiset ja lohivoileipää (tosin, sukulaisille)

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:

Kauheeta :|

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:

V.V. sinun kanssasi.
Entä jos se a) kolhii itsensä hengiltä b) ei ikinä opi, että järjetön kaahailu ei ole sallittua Suomen teillä ?????

Volgsvagen? :D

Tiedän, mut silti en olis soittanut.

Yhteistyössä