Liikaa pelottelua kimppakivasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei omalla nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei omalla nyt

Vieras
me otettiin viikonloppuna mieheni paras kaveri sänkyyn mukaan. Oli kivaa, eikä traumoja jäänyt.

Täälä on sanottu että tulee mustasukkaisuutta ja eroja ja riitoja sellaisesta. Ilmeiseti meidän parisuhde on kunnossa koska pystyttiin käsitteleen asiat niin ettei jääny paha mieli.

Arvostan ja rakastan miestäni vaan enemmän nyt koska suostui minun toiveeseeni toisesta miehestä. Ehkä joskus sitten otetaan nainen mukaan B)

Se juttu mun kokemuksen mukaan menee niin, et miehet ovat valmiita ottamaan kimppaan miehen kolmanneksi, ilman mitään mustasukkaisuutta.

Naiset useimmiten ovat mustasukkaisia, jos mukana on toinen nainen. Ja tuossa väitteessä taitaa olla jopa perääkin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:56 ei omalla nyt kirjoitti:
me otettiin viikonloppuna mieheni paras kaveri sänkyyn mukaan. Oli kivaa, eikä traumoja jäänyt.

Täälä on sanottu että tulee mustasukkaisuutta ja eroja ja riitoja sellaisesta. Ilmeiseti meidän parisuhde on kunnossa koska pystyttiin käsitteleen asiat niin ettei jääny paha mieli.

Arvostan ja rakastan miestäni vaan enemmän nyt koska suostui minun toiveeseeni toisesta miehestä. Ehkä joskus sitten otetaan nainen mukaan B)

Joo noin nopeasti käsitelty asiahan on sit varmasti reilassa? Eipä se varmaan monellakaan se paha mieli ole heti tullut.. Miehesi paras kaveri. No huh huh. voit odottaa nyrkki tappelua siellä vielä tai ainakin välien menoa kaverusten välillä. Jos miehesi ei jatkossa ole epäileväinen sinun kiinnostuksestasi kaverinsa perään niin ei ilmeisesti välitä. se on mun kokemukseni mustasukkaisuudettomuudesta.

Katotaan mitä tulevaisuus tuo. Jos suhde kaatuu kun tällästä molempien tahdosta tehdään, niin ei se suhde sitten hääppönen oo.

Sitä miten niin nyrkkitappelu`? Miksi ne tappelisi? Mä oon varmaan naivi kun en tajua. :/

Miksei voisi kimppakiva toimia jos luottamus on kohdillaan. Siis todella 100%. Ja itsetuntemusta vaatii myös.

Itseä ajatuksen tasolla kiinnostaisi, ehkä: toinen nainen siis mukaan. Mutta ei silti oikeasti, ainakaan vielä. Luotan kyllä kumppaniini, mutta siihen en luota, etten sitten kuitenkin tulisi mustasukkaiseksi... Mutta ehkä vielä joskus olen niin sinut itseni kanssa että tuo onnistuisi, tällä hetkellä vain fantasioissa ja hyvä niin. =)

Aika riski ottaa tuttu ihminen mukaan seksileikkeihin. Kyllä asia tulee varmasti vielä negatiivisissa merkeissä esille. Kun kyseessä oli vielä läheinen ystävä niin pelissä on paljon tunteita mukana vaikka sitä voi olla vaikea ymmärtää nyt kun kaikki tuntuu vielä selkeältä ja hyvältä. Ryhmäseksi vaatii parisuhteessa todella kovan luottamuksen kumppaniin. Toivottavasti kaikki menee hyvin, mutta en nyt näin varhaisessa vaiheessa alkaisi kehuskellakaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:06 kokemusta omaava kirjoitti:
Se juttu mun kokemuksen mukaan menee niin, et miehet ovat valmiita ottamaan kimppaan miehen kolmanneksi, ilman mitään mustasukkaisuutta.

Naiset useimmiten ovat mustasukkaisia, jos mukana on toinen nainen. Ja tuossa väitteessä taitaa olla jopa perääkin...

No näinhän se varmaan menee... :kieh:

Jos itseäni en kunnioittaisi, en rakastaisi, enkä ruumistani haluaisi hyvänä pitää, antaisin sen varmaan noin muiden käyttöön. Mutta kaikki on hyvin. Eikä minuun koske kukaan, joka ei rakasta. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 20:13 voipyhäsylvi kirjoitti:
Jos itseäni en kunnioittaisi, en rakastaisi, enkä ruumistani haluaisi hyvänä pitää, antaisin sen varmaan noin muiden käyttöön. Mutta kaikki on hyvin. Eikä minuun koske kukaan, joka ei rakasta. =)

:)

Minä uskon, että kimppaseksi ei ainakaan vahvista suhdettanne. Pitkällä aikavälillä se vahingoittaa sitä. Toisen kunnioitus, se jokin "pyhä" suhteessa on rikottu.
Toivottavasti olen väärässä teidän asianne suhteen. Itselleni ja miehelleni ei tuommoinen sopisi.

Mä ainaki toivoisin että mun mies kunnioittais ja väittäis musta niin paljon ettei suostuisi jakamaan mua (edes kaverille)!! Mun mielestä sun mies ei tunne sua kohtaan kovin voimakasta rakkautta. Jos rakastaa tosissaan niin kyllä pitäis tuntea mustasukkaisuutta tollasessa tilanteessa? :\|

tuommosen kimppakivajutun suurin ongelma varmana onkin se, ettei sitä saa tekemättömäksi, millään. Jos toista kaduttaa ja tulee paha mieli tai mustasukkaisuutta, niin siitä ei taida ihan anteeksipyynnöllä tai keskustelulla selvitä.

Jos kaikki menee hienosti ja asian kanssa ollaan sujut eikä ole mustasukkaisuutta jne jne, niin ei siinä kellään pitäis olla nokan koputtamista. Uskon että jotkut hanskaa sen oikein hyvin, enkä käy epäilemään tällaisten ihmisten parisuhteen laatua tai rakkaiden määrää. Sitä ei tiedä kukaan muu kuin asianomaiset itse.

Mutta jos sitten taas homma kaduttaakin toista osapuolta (voi alkaa kaduttaa myöhemminkin, vaikkei homma enää koskaan toistuisikaan) niin sittenpä siinä ollaan. Eiköhän me kaikki olla oltu joskus ihan varmoja että joo tää on hyvä juttu ja jees, mahtavaa, ja sitten kuitenkin asiasta on seurannnut jotain.

Parisuhteella leikkiminen on niin riskaabelia että vaikka ajatus kimppakivasta on tosi kiihottava, ja sinnkuna sellaiseen oitis ryntäisin, niin ei tulis mieleenkään oikeassa elämässä ja parisuhteessa sellaiseen ryhtyä vaikka kuinka ois mahtavaa ja vaikka asia mielessä usein pyöriikin, fanntasiana. Koskaan ei voi olla varma miten se toinen tai itsekään siihen sitten reagoi.

Liian riskialtista siis mun mielestä, ei siis sovi mulle enkä oikeen voi hyvillä mielin suositella sitä muillekaan.

Loppupeleissä jokainen tietty ratkaisee asian omalta kohdaltaan ihan itse kuitenkin :)

seurustelusuhteessa tollanen ehkä toimiikin,mutta jos toista oikesti rakastaa ei siihen muita tarvita,kokeilkaa toisten päin ottaaka sinun paras ystäväsi mukaan,että näet kuinka miehesi sitä panee ja sen jälkeen käy teillä kahvilla niinkuin ei mitään.Ja tiedän kokemuksen syvä rintaääni,mulla kaatu suhde ja ystävyys siihen kun mieheni huomasikin tykkäävänsä enemmän ystävästäni.
Mutta rakkautta se ei ole,tiedoksesi vaan.

Yhteistyössä