Nuoruudessani käytin alkoholia lähes joka viikonloppu, mikäli en ollut töissä Työelämässä ollessani vapailla ollessani eli milloin milloinkin..kuten muutkin nuoret.Saimme aviomieheni kanssa lapsen (minä26 ja hän 7 vuotta vanhempi) ja olin juomatta lähes 2-vuotta. Mieheni kyllä tissutteli tänäkin aikana. Tämä herätti minussa välillä katkeruutta ja aioin ottaa oman aikani takaisin ns"takautuvasti".Nyt lapsemme ollessa parivuotias suhteemme on kriisissä...mies on itsekäs sovinisti ja ei edellenkään hoida kodin asioista.Minä maksan ja hoidan ja teen..rahasta tapellaan myös.Myös esim.lapsilisistä, mitkä OIKEASTI käytän lapsemme vaatteisiin.Mies kylläkin vakitöissä kuten minäkin viimein.
Meillä tiukkaa arkena ajallisesti ja juhlistamme vapaita nauttimalla viinistä ja ruosta..Ja minä nautin!Olen omasta mielestäni sen ansainnut raskaan jopa 9 vrk:tta kestävien työputkien jälkeen ansainnut...Mutta samalla koen huonoa omaatuntoa äitinä siitä ettei ole aikaa tarpeeksi omille lapsille ja saati sitten jos tulee joitain erityismenoja.Harrastamme myös miehei kanssa paljon.
Koen että juomiseni haittaa haittaa ns.perhe-elämäämme esim.la-aamuisin, koska en koe itseäni ajokuntoiseksi.En käy siis baareissa, mies on niin mustasukkainenkin, ettei hän päästäisikään.JUon siis rentoutuakseni kotona , yleensä tietokoneen ääressä lasten nukkuessa.MUTTA koen itseni alkoholisoituneeksi...MINUN tkee mieli alkoholia AINA vapaalle päästyäni!Työni on stressaavaa ja kiireistä mutta silti...OLENKO HUONO ÄITI?Taustoista vielä sen verran et tukijoukot on ollu vähäisiä ja lapsi nukkunut huonosti koko ikänsä...Silti niitä pieniä kenkiä tms. katsellessa iskee huono omatunto!
Meillä tiukkaa arkena ajallisesti ja juhlistamme vapaita nauttimalla viinistä ja ruosta..Ja minä nautin!Olen omasta mielestäni sen ansainnut raskaan jopa 9 vrk:tta kestävien työputkien jälkeen ansainnut...Mutta samalla koen huonoa omaatuntoa äitinä siitä ettei ole aikaa tarpeeksi omille lapsille ja saati sitten jos tulee joitain erityismenoja.Harrastamme myös miehei kanssa paljon.
Koen että juomiseni haittaa haittaa ns.perhe-elämäämme esim.la-aamuisin, koska en koe itseäni ajokuntoiseksi.En käy siis baareissa, mies on niin mustasukkainenkin, ettei hän päästäisikään.JUon siis rentoutuakseni kotona , yleensä tietokoneen ääressä lasten nukkuessa.MUTTA koen itseni alkoholisoituneeksi...MINUN tkee mieli alkoholia AINA vapaalle päästyäni!Työni on stressaavaa ja kiireistä mutta silti...OLENKO HUONO ÄITI?Taustoista vielä sen verran et tukijoukot on ollu vähäisiä ja lapsi nukkunut huonosti koko ikänsä...Silti niitä pieniä kenkiä tms. katsellessa iskee huono omatunto!