Liian vanhat äidit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minun mielipide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minun mielipide

Vieras
Aina haukutaan nuoria äitejä, mutta kyllä itse olen sitä mieltä että naiset jotka saavat ensimmäisen lapsensa yli 35 v hemmottelevat sen pilalle! kaiken saa periksi ja kun pikkuisen lapsi inahtaa niin ollaan jo ihan paniikissa mikä sillä on! Ja nämä äidit ovat itsekkäitä kun ovat ensin halunneet luoda uran ja viettää vapaa-aikaa ennen kuin voi lapsia hankkia. Ja sitä paitsi niitä äitejä jotka eivät huolehdi lapsistaan on ihan joka ikäluokassa!

Muakin ärsyttää, kunh nuoria äitejä yleistetään, mutta toisaalta voiko noita ikäloppujakaan :p Noeih, pitäis lopettaa se nuorten syyttäminen ja yleistäminen. Ja jos se sitten on avointa keskustelua äitiyden ongelmista liittyen nuoriin, niin sitten pitäisi pystyä ihan yhtä avoimesti keskustella mitä ongelmia liittyy siihen, että saa lapsensa vasta vanhempana, ilman että siitä ruvetaan rähjäämään.

Aivan. Sain ensimmäisen lapseni 19v.ja nyt voin rehellisesti sanoo että olin liian nuori:(....vaikka lastani rakastin...ILtatähteni sain nyt 37v ja nyt olen riittävän kypsä:)...ja enemmänkin vanhemmat sisarukset vauvaa hemmottelevat ja tytön isä...hän on ihan höpsähtänyt pikku-prinsessaansa:)...

Mitäs jos päätetäisiin nyt yhdessä että semmoinen 25v ikä olisi sopiva hankkia se eka lapsi. Sitä ennen ei saisi edes yrittää ja jos ei vuoden sisään tärppää niin ei saisi hankia sit ollenkaan . :)

Kumma juttu, kun vanha on huono ja nuori samaten. Kait se homma on siitä kiinni mitä sillä äidillä on korvien välissä, oli ikä mikä tahansa. Ja keskittyisit vaan omaan hommaasi ja jättäisit muiden arvoselun vähemmälle.