Liian pian?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epävarma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epävarma

Vieras
Muutin vasta poikaystäväni kanssa yhteen, mutta nyt olen ruvennut miettimään oliko se sittenkään niin hyvä idea. Tapasimme alkukesästä ja olemme olleet yhdessä noin 2 kuukautta. Poikaystäväni erosi entisestään vähän ennen kuin tapasimme (olivat seurustelleet pari vuotta). Tyttö oli masentunut tai jotain...niin minä olen ainakin käsittänyt.
Sain myös tietää, että poikaystäväni oli viestitellyt exänsä kanssa parin viikon ajan ennen kuin muutimme yhteen. Ei se viestittely sinäänsä haittaisi, koska ajattelin heidän kuitenkin olevan kavereita, mutta kun vistien sisältö oli ollut aika seksi painotteista (muutakin kyllä) ja ilmeisesti he olivat myös harrastaneet puhelinseksiä. Exä ei tiennyt, että seurustelemme ja ilmeisesti suuttui melkoisesti, kun sai tietää. Oli kai jo ehtinyt kuvitella, että palaisivat yhteen tai jotain.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Tapahtuiko kaikki liian pian?

Ikävää sanoa näin, mutta kertomasi perusteella olet tehnyt hätiköidyn johtopäätöksen. Edellisen vastaajan viesti osui naulan kantaan, olet tod. näk. poikaystävällesi hetken korvike (paikkaat entisen tyttöystävän paikkaa). Jokaisen, joka on ollut yhdessä jonkun kanssa pitemmän aikaa ja sen jälkeen tulee ero, pitäsi olla hetki itsekseen ja parantaa entiset haavat (ts. elää entinen suhde loppuun), ennen uutta suhdetta. Jo noiden tekstiviestijuttujen pitäisi laittaa itselläsi hälytyskellot soimaan.
Toivottavasti en pahoittanut mieltäsi, mutta suosittelisin ottamaan hieman etäisyyttä suhteeseenne, jos ja kun tilanne on vielä näin tuore... Toivottavasti asiat ratkeaa parhain päin.

He eivät kai nyt ole olleet suuremmin yhtyksissä muutamaa viikkoon siis sen jälkeen ku exä sai tietää, että me seurustellaan. Voihan olla, että poikakeverini oikeasti luuli, että he ovat niin hyviä kavereita, että voivat puhua seksi asioista? Siis ilman, että toinen kuvittelee mitään. Exä sitäpaitsi asuu eri kaupungissaki kuin me, joten luulisi, että poikakaverini unohtaa hänet pian. Poikakaveri sitäpaitsi jätti sen, ku se oli aina niin surkeana.

Lainaus>>Exä sitäpaitsi asuu eri kaupungissaki kuin me, joten luulisi, että poikakaverini unohtaa hänet pian. Poikakaveri sitäpaitsi jätti sen, ku se oli aina niin surkeana.>>

No, toivotan sullekin myötäistä onnea sitten kun sinä joskus tulet surulliseksi ja masennut.

Ei muuten kannata aina uskoa mitä ne jätkät sanoo existään. Et voi tietää minkälainen se mies on todellisuudesta ollut sitä exää kohtaan.
Harvoin normaalit naiset yksinään tulee surulliseksi parisuhteessa, mutta se on kyllä se mitä jätkät kuvittelee: ""Se on niin hankala ihminen.""
Kannattaa suhtautua tietyllä kunnioituksella myös exiin, saatat oppia vielä ymmärtämään häntäkin, ja samaistumaan häneen kun olet parivuottakin seurustellut tämän mahtavan jätkäsi kanssa.

usko pois että ne panee sun selkäsi takana kun harrastavat puhelin seksiäkin hey halooooo!!!

kokemusta on ihan sama tilanne ja sattumalta tuli selville että olivat vielä yhteyksissä siis panivat toisiaan vaikka me asuttiin jo yhdessä!

Miten niin ei näe ? Töiden jälkeen on helppoa lähteä kavereiden kanssa urheilemaan ja ajella exän luo. Sitä paitsi, ei kukaan täysi järkinen usko kesäkissoihin, voihan sitä tilapäisesti toisen kanssa nykyään asua ilman mitään sitoumuksia. Luuseri olet sinä , joka exää koko ajan haukut ja panettele ja vielä valittelet asiasta. Sulle ollaan jo korviketta etsimässä 2 kk jälkeen.

No ei sen exän tykö ihan tuosta vaan ajella, ku se sen verran kaukana asuu. Enhän minä mitenkään ole haukkunut tätä poikaverini entistä?! Ei mulla ole siitä mitään pahaa sanottavaa, ku tunne edes koko ihmistä. Sen tiedän, että se osaa olla aika hysteerinen poikaverilleni soittaessa, mutta kai se tossa tilanteessa aika normaalia.

Älä alkuperäinen välitä noista ilkeistä vastauksista joita olet saanut. Ne on jonkun sairaan ihmisen kirjoittamia, joka yrittää saada sulle pahan mielen. Ei terveellä ihmisellä ole tarvetta pahoittaa toisen mieltä.

Eroaminen on aina vaikeaa, ei henkinen ero onnistu ihan hetkessä. Sinun ei auta muu kuin jutella poikakaverisi kanssa, ja ehkä hänen exänsäkin kanssa.

Tuo minustakin tuntuu pahalle, jos eron syynä on ollut toisen masennus ja paha mieli. No, se kertoo vain sitoutuneisuuden puutteesta kun erotaan heti ensimmäisen vastoinkäymisen tullen. Toivottavasti poikaystäväsi ei ole enää yhtä lapsellinen jos sinulla joskus on paha mieli.

Kuule sanon sulla Epävarma, että pahoita vaan mielesi sen verran että jotain menee jakeluunkin. Ensinnäkin muutit aivan liian pian yhteen (haloo, paljonko parissa kuukaudessa oppii toista tuntemaan?) ja toiseksi olet aika ihme tylyn miehen valinnut jos se on eksänsä jättänyt siksi kun se oli aikana surkeana. Minun ystäväni on sairautensa takia ollut surkea vuosia, mutta hänen aviomiehensä jaksaa kannustaa ja tukea ja tästä osoituksena menivät vasta naimisiinkin! He seurustelivat sitä ennen kymmenen vuotta!
Kannttaisi pikkuinsen kuule katsella, on tosi varallista alkaa heti toisen jäljiltä olemaan jonkun kanssa.
Ex ja Onnea olivat oikeassa, pettäminen on helppoa. Mistä tiedät ettei se tyttö käy teillä päin? Niin minä olen tehnyt. Tapaillut erästä miestä kun sen avovaimo on harrastuksissaan tai toista kun se on ollut jossain reissussa jonne yllätys yllätys, minäkin olen ilmaantunut. Kyllä konstit keksii jos haluaa.
Kaveri voi toki eksän kanssa olla ja se on hienoa jos sellaisen suhteen pystyy eksään säilyttämään mutta mitään panojuttuja älä ala sietämään!

Minulla alkaisi hälytyskellot soida jo siitä, että jätkä viestittelee exälle, mutta ei mainitse missään välissä, että asuu uuden naisen kanssa yhdessä. Teillä on kuule menossa klassinen triangelidraama.

Yhteistyössä