V
Väsynyt
Vieras
Olen umpikujassa, olemme seurustelleet miesystäväni kanssa kohta 3 vuotta. Rakastan häntä todella paljon ja hän minua, olemme kummatkin olleet uskollisia ja rakastavia koko suhteen ajan, kaikki toimii muuten ihan hyvin, mutta mies ollut työtön koko seurustelumme ajan, sivarikin jäi kesken, hän on usein rahaton ja laskuja on mennyt ulosottoon. Hän haluaa ansaita elantonsa musiikilla vielä joku päivä ja siksi ei keskity muuhun työhön kun musiikkiin ja säveltämiseen, hän on lahjakas muusikko ja sen suhteen todella kunnianhimoinen, mutta riitelemme asiasta usein, haluisin miehen joka käy töissä ja jolla on säännöllinen päivärytmi. Olemme myöskin jo kerran asuneet yhdessä, mutta homma päättyi omasta toimestani mieheni boheemin elämäntyylin takia, valvoo yöt ja nukkuu päivät. Hänelle myöskään siisti koti ei tarkoita mitään kun minä taas tykkään pitää paikat siistinä. Muuten hän on ihana, huomioon ottava, erittäin kiltti ja huumorintajuinen. Tuleeko tästä mitään, olenko liian pinnallinen, olemmeko liian erilaisia, vai annanko hänelle aikaa aikuistua? Hän on vasta 21 ja minä täytän pian 26. Olemme keskustelleet näistä asioista lukemattomia kertoja, mutta en tunnu saavan mielenrauhaa. Tiedän myöskin itse välillä vaativani liikaa, haluaisin muuttaa takaisin yhteen, mutta mies ei uskalla sillä pelkää saavansa lähtöpassit taas.