Mulla on luteaalivaihe 8-9 päivää. Kierto 23-25 päivää. Ikää on 37 vuotta. Pillerit jätetty pois viime vuoden marraskuussa ja esikoista odotellaan.
Olen tämän jälkeen raskautunut 3 kertaa, joista yksi päätyi keskenmenoon ja yksi oli kemiallinen raskaus. Nyt mennään viikoilla 7+2. Kaikissa kolmessa raskaudessa on alkanut tuhruvuoto 8-9 päivän kohdalla ja oon ajatellut, että menkat alkavat. Mutta se onkin ollut kenties kiinnittymisvuotoa tai sitten menkat ovat meinanneet alkaa. Tuhruvuoto on loppunut yhden-kahden päivän päästä näissä raskauksissa.
Kun raskautta ei ole tapahtunut, niin tuhrua on tullut pari päivää ja menkat ovat kestäneet 6-9 päivää. Nämä ovat tosiaan tietoja vasta vajaalta vuodelta, sillä söin pillereitä vuosina 1997-2015. Myös keskenmeno ja kemiallinen raskaus ovat sekoittaneet kiertoja, joten otantaa ei ole paljoa. Ovikset olen aina tikuttanut Cb:n testeillä ja olenkin ne bongannut. Se on eri asia onko sitä tapahtunut, kerta ovistestit voi näyttää plussaa vaikka ovista ei olisi tulossa.
Olen lukenut paljon netistä luteaalivaiheen lyhyydestä. Joillakin onnistuu raskaus näinkin lyhyellä vaiheella. En ole asiaa vielä kysynyt lääkäristä, kerta nyt ollaan taas raskaana. Lapsettomuuspolille on aika vajaan kahden viikon päästä ja ajattelin kysyä asiaa siellä.