Liian laihako???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei todellakaan ole enää terveen näköinen. Kaksplussalla näyttää olevan paljon naisia, joilla on ihan kieroutunut kuva siitä, miltä naisen pitäisi näyttää. Huolestuttaa, varsinkin heidän tyttäriensä puolesta.

[QUOTE="vieras";23451601]sanotaanko näin, että ei ainakaan enää yhtään saisi laihemmaksi päästä.[/QUOTE]

Näin.

Lihaksia löytyy kuitenkin joten ei tosiaan ole mikään anorektikko kuten ninatt jo tuossa kommentoi. Taitaa vain treenata tuo nainen aika tavalla ja kattoo mitä syö.

Itte pidän kurvikkaammasta kropasta ja tuohon kroppaan voisi lisätä 10kg aivan kevyesti.

[QUOTE="Vieras";23452015]Tuntuu kyllä hullulta, että nykyään normaalin kokoista naista sanotaan anorektiseksi. Ei kaikki tahdo olla "pyöreitä".[/QUOTE]

On olemassa muutakin kuin tuo Meganin kroppa ja pyöreä.

[QUOTE="vieras";23451601]sanotaanko näin, että ei ainakaan enää yhtään saisi laihemmaksi päästä.[/QUOTE]

no sanotaanko näin, sanotaanko näin saatana. SANOTAANKO NÄIN!!!!!!!!!

Mä katsoin, että olkavarret ei näytä pahalta, eikä reidet näytä pahalta. Ilmeisesti se riittää siihen, et sanotaan liian laihaksi, kun näkyy masusta lihakset. Mun mielestä tuossa naisessa näkyy pehmeyttä ihan riittävästi, vaikkakaan ei kropan keskiosassa. Ollaan vaan totuttu semmoiseen, että keskivartalo on rasvaisempi.

[QUOTE="sone";23454547]Laiha on, mutta lihaksia kuitenkin löytyy. Ihan hyvältä näyttää. Mut yhtään tuosta jos laihtuis niin kyllä olis anorektisen näköinen.[/QUOTE]

Lisään vielä että itse en tahtoisi olla noin laiha, voisin huonosti. Keho ja aivot tarvitsee myös rasvaa, ainakin miun ;) :D

Hennolla ja lihaksikkaalla naiselle laihuus sopii ja kaikki ylimääräinen näkkyy heti. Mielestäni hän on liianlaiha. Jos hän olisi raamikkaampi ja lihakseton, hänen laihuutensa paistaisi törröttävine luineen paljon pahemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23454563:
Mä katsoin, että olkavarret ei näytä pahalta, eikä reidet näytä pahalta. Ilmeisesti se riittää siihen, et sanotaan liian laihaksi, kun näkyy masusta lihakset. Mun mielestä tuossa naisessa näkyy pehmeyttä ihan riittävästi, vaikkakaan ei kropan keskiosassa. Ollaan vaan totuttu semmoiseen, että keskivartalo on rasvaisempi.

Ei mielestäni masussa rasvaa tarvitse olla, mutta selkärangan ei noin pahasti pitäisi "törröttää".

Ei mielestäni masussa rasvaa tarvitse olla, mutta selkärangan ei noin pahasti pitäisi "törröttää".

Joo se oli vähän oudon näköinen. Toisaalta olen nähnyt joillain sellaisillakin törröttävän, joilla on pulleuttakin. Voihan toi johtua asennosta myös.
Tolla ei ollut kumminkaan reidet ja käsivarret semmoiset, kuin liika laihalla ihmisellä. Vaikka ei toi varmaan kärsis parista lisäkilosta myöskään.

Yhteistyössä