Liian laihako lapsi?

Et voi olla tosissas että kyselet tälläistä lapsestasi kera kuvan?Olisit tyytyväinen kuten tuo vierailija ullakin mainitsi että lapsesi on terve!Olisiko sinusta mukavaa jos ukkosi esim.laittaisi sinusta kuvan tänne ja kysyis meiltä että miltä mun mamma näyttää????

Alkuperäinen kirjoittaja ulla:
ANNABELL etkö voisi olla tyytyväinen että lapsesi on terve!Miksi murehdit lapsesi painosta jokainen lapsi on yksilönsä ja kehittyy omaan tahtiinsa ei siihen tarvita toisten lukuja ja numeroita!!Terveeltä ja hyvin syönneeltä näyttää lakkaa murehtimasta aikuisten oikeesti..

peesi!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ulla:
ANNABELL etkö voisi olla tyytyväinen että lapsesi on terve!Miksi murehdit lapsesi painosta jokainen lapsi on yksilönsä ja kehittyy omaan tahtiinsa ei siihen tarvita toisten lukuja ja numeroita!!Terveeltä ja hyvin syönneeltä näyttää lakkaa murehtimasta aikuisten oikeesti..

:hug: :hug: joo kyllä,pitäis olla visampi,mä olen aina liika huollissaan lapsista,kiva kun on tämä keskustelu tai mä en olisi selvinyt ilman pelkoja :hug:

Meidän tytsi on 1v 2 kk ja 8.5 kg/75 cm. Ja jos sun lapsen kuvaan vertaa niin on meidän vauveli laihempi. Mutta ikinä ei mitään oo missään painosta valitettu. Pääsia, että omaa tasasta käyräänsä kasvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:
Meidän tytsi on 1v 2 kk ja 8.5 kg/75 cm. Ja jos sun lapsen kuvaan vertaa niin on meidän vauveli laihempi. Mutta ikinä ei mitään oo missään painosta valitettu. Pääsia, että omaa tasasta käyräänsä kasvaa.

minulla oli neuvola 23 päivä ja mä unohdin ihan kokonaan :( :headwall: pakko muista soita huomenna ja varata uus aika :/

Yhteistyössä