Liian laihako lapsi?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mun toinen lapsi liiku niin paljon ja syö normaalisti ja mun äiti sanoi että hän on liian laiha :( viimeks hän oli neuvolassa 8.890 ja 8kk ikäinen,vartalo on nyt ihan samalainen ja profiili kuvassa on hänen kuva vartalosta.Onko hän oikeasti laiha? :( Pitäisikö antaa hänelle ruoka enemmän?

No voi hyvänen aika. Ei ole ollenkaan liian laiha, ei millään tavalla. Sopusuhtainen ja söpö näyttäis olevan. Kannattaa tietyllä suodattimella joskus kuunnella mummoja, varsinkin mitä tulee lastenlasten ruokkimiseen... Olishan ne nyt neuvolassa jo sanoneet jos lapsi olisi liian laiha.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Mun äidistä mä kuulen aina jotain ei purkki ruokaa,enemmän liha,laita vähän suola,miks annat niin paha ruoka,miks annat niin vähän ,arghhh....

Mähän sanoin:
Ear.jpg

:D

meillä on neiti kanssa tuota kaliiberia ja ei oo kukaan sanonu mittään.

ja mitä siihen siun äitis sanomisiin tulee niin: laita toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. tai niinku joku jo ehottiki: korvatulupat :D

ANNABELL etkö voisi olla tyytyväinen että lapsesi on terve!Miksi murehdit lapsesi painosta jokainen lapsi on yksilönsä ja kehittyy omaan tahtiinsa ei siihen tarvita toisten lukuja ja numeroita!!Terveeltä ja hyvin syönneeltä näyttää lakkaa murehtimasta aikuisten oikeesti..

Yhteistyössä