Liian haalea viiva näille viikoille, rv 4+2? (KUVA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huolissaan"

Vieras
Plussasin rv 4+0 haamuviivan. Tänä aamuna (dpo 15, eli päivän kuukautiset myöhässä) tuli apteekin omaan vahvempi viiva mitä tähän mennessä tullut, mutta siltikin minusta vielä aika haalea. Tuntuu, etten uskalla uskoa raskauteen ennenkuin viiva vahvistuu huomattavasti. Onko tuo viiva mielestänne "liian" haalea viikkoihin nähden?

Mullakin on aikanaan tullut tosi haaleita viivoja apteekin omaan testiin ja silti olen ollut tukevasti raskaana.

Kiitos teille! :) Jotenkin vain pelottaa jos onkin esim. kemiallinen raskaus, mutta toisaalta kolme tehtiä tehnyt dpo 13, 14 ja 15 ja joka testissä ollut hitusen vahvempi viiva. :) Ja eikös se oo niin että hCG hormooni tuplaantu joka 48h, että periaatteessa olisi kannattanu testata vasta huomenaamuna.

Voikohan tällä palstalla vielä olla joku, joka ei ole kuullut tätä... :D Ilmeisesti. Joten kerronpa vielä uudestaan, miksi EI kannata käyttää Apteekin omaa.

Itse plussasin sillä kuopuksen. Sain niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin haalean viivan (murto-osan tosta sun kuvan viivasta ja vain toiseen reunaan tota viivaa), etten tullut hullua hurskaammaksi siitä, olenko raskaana vai en. Tein uuden parin päivän päästä, kun menkat oli jo muutaman päivän myöhässä, mutta sama tulos. Ei prkle edes vahvistunut.

Raskaana olin, kundi nyt kohta 2 v. =) Mutta tuo saaplarin testi aiheutti ihan turhaa päänvaivaa alussa. Älä todellakaan tuijota sitä viivan vahvuutta, jos se on värillinen, olet raskaana. Mä tein lopulta toisen testin, Pregcheckin ja sain niin räjähtävän tumman viivan, et eipä jäänyt sit enää epäselväksi. :D

Kiitos teille. <3 Jokohan sitä sitten uskaltais luottaa. :)

Kärppänä heinälatoon, mä oon jotenkin aatellut että tämä apteekin oma testi on näitä varmimpia, mut eipä kai sitten. :D Kiitos sulle viestistäsi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;27679171:
Voikohan tällä palstalla vielä olla joku, joka ei ole kuullut tätä... :D Ilmeisesti. Joten kerronpa vielä uudestaan, miksi EI kannata käyttää Apteekin omaa.

Itse plussasin sillä kuopuksen. Sain niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin haalean viivan (murto-osan tosta sun kuvan viivasta ja vain toiseen reunaan tota viivaa), etten tullut hullua hurskaammaksi siitä, olenko raskaana vai en. Tein uuden parin päivän päästä, kun menkat oli jo muutaman päivän myöhässä, mutta sama tulos. Ei prkle edes vahvistunut.

Raskaana olin, kundi nyt kohta 2 v. =) Mutta tuo saaplarin testi aiheutti ihan turhaa päänvaivaa alussa. Älä todellakaan tuijota sitä viivan vahvuutta, jos se on värillinen, olet raskaana. Mä tein lopulta toisen testin, Pregcheckin ja sain niin räjähtävän tumman viivan, et eipä jäänyt sit enää epäselväksi. :D

Mä kyllä sain Apteekin omasta testistä tosi vahvan viivan testatessani. Viikkoja tais olla 6+jotain.

[QUOTE="Huolissaan";27678868]Plussasin rv 4+0 haamuviivan. Tänä aamuna (dpo 15, eli päivän kuukautiset myöhässä) tuli apteekin omaan vahvempi viiva mitä tähän mennessä tullut, mutta siltikin minusta vielä aika haalea. Tuntuu, etten uskalla uskoa raskauteen ennenkuin viiva vahvistuu huomattavasti. Onko tuo viiva mielestänne "liian" haalea viikkoihin nähden?

[/QUOTE]

Miltei samanlaisesta viivasta synty meille poika! Onnea vaan :)

Tein toissa päivänä apteekin raskaustestin ja sain heikonviivan uusin testin tänä aamuna ja nyt kellon kera. Ja 4 min kuluttua sain heikon viivan. Menkat olis pitäny alkaa eilen. Menkkakivupuja on ollut ke päivänä ja eilen illalla vähän. Minulla on taipumusta pms oireille joten mietinkin että onko kaikki oireet siitä johtuvaa? Lämmöt vaihtelee 36-37. Tunsin ovulaation 19.03. Viimeisimmän kolmen kk aikana menkat ollu säännölliset.

Jaa, mulla pregcheck liuska ei näyttänyt mitään, apteekin oma haalean plussan. Mulla apteekin oma näyttänyt kaikista varmimmin :)

Viiva voi olla haalea, jos ovis on ollut tavallista myöhemmin ja muutenkin sen hormonin nousu on yksilöllistä. Testaa useamman päivän tai viikon päästä uudestaan niin näet selvästi onko viiva vahvistunut!
Tein itse tässä raskaudessa pari tosi haaleaa testiä, mutta kyllä se viiva sitten myöhemmin vahvistui (eli ihan samaa stressasin...)

Mulla ei tule Davidin testiin VIELÄKÄÄN edes noin tummaa viivaa.
Viikkoja 10+
Ei se Viivan vahvuus kerro yhtään mitään, ellei ole niin haalea että saa tihrustaa!

Hei, en tiedä lukeeko tätä kukaan enää edes, mutta pakko tulla spekuloimaan omaa tilannetta. Edelliset menkat 22-25.7. Nyt jo 24.8, eli kierron 34pv.. Menkkoja ei näy missään. Eilen tein jonkun apteekin testin, tosin semmoisesta virtsasta mikä oli ihan vettä vaan, oon kipeenä juonut nyt kokoajan ja ravaan kusella. Negaa näytti. Tänään aamuvirtsasta tein RFSU:n testin, negaa näyttää sekin. Luulis nyt että tässä kohtaa näyttäisi jo positiivista jos raskaana olen tai jos en niin alkaisi ne menkat.
Jotkut sairaudet ja lääkkeet ja bakteerithan voi vaikuttaa testin tulokseen, mulla on tässä parhaillaan v-pen 1000 antibioottikuuri päällä, koska mulla on bakteeriperäinen angiina, näinköhän ne voisi vaikuttaa.
Ei tunnu yhtään että menkat olis alkamassakaan, sen sijaan oon ollut viikon todella herkillä, alavatsassa pieni outo paineen tunne ja rinnat vähän herkillä, nännipihatkin kuulemna vähän leventyneet. Jopa kaasuja pääsee ihmeen paljon vaikka en ole syönyt juuri mitään kun on niin paha tuo angiina.
Olin jotenkin tosi varma positiivisesta tuloksesta.. mutta ei edes haamuviivoja. Tekis mieli ostaa miljoona liuskaa ja tikkua ja käyttää ne kaikki. Nyt olis ilmeisesti kuitenkin jo noin 4+5..
Lukee toki monesa paikassa että joillain kestää pidempää saada positiivinen tulos.
Onkohan se kuinka yleistä...

Yhteistyössä