lihavuusleikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottakai liittyy riski jokaiseen leikkaukseen mutta olisin kiinostunut josko olis joku jolle on tehty kyseinen leikkaus.
Pojan anopille tehtiin. Paino tippu 80 kiloa puolessa toista vuodessa. Vatsanahkojen leikkaushaava tulehdus. Taisteli liki 2 kuukautta elämästä ja kuolemasta. Työkaverini tehtiin. Paino tippunut50 kiloa vuodessa. Nyt ystävä menossa, kuhan saa tiputtaa ensin vaaditut kilot.

Jotta pääset leikkaukseen, sinun pitää osoittaa, että pystyt noudattamaan järkevää ruokavaliota ja laihtumaan siten. Jos leikkauksen jälkeen repsahdat takaisin vanhaan elämäntapaasi, et laihdu, vaan kaikki tulee takaisin. Lisäksi leikkauksessa on suuret riskit, ja leikkaus rajoittaa elämääsi koko lopun ikääsi.

Joten jos kerran pystyt laihtumaan ruokavaliolla (tämä on ehto leikkaukselle), niin miksi edes menisit leikkaukseen? Muuta vain ruokavaliosi nyt, ja laihdu siten, etkä saa leikkauksen haittojakaan. Jos et pysty laihtumaan ruokavaliolla, on leikkaus turha, koska sen vaikutus ei tule olemaan pitkäaikainen.

Leikkaus ei ole oikotie onneen, ja eräs ystäväni melkein kuoli laihdutusleikkaukseen. Tsemppiä!

Pojan anopille tehtiin. Paino tippu 80 kiloa puolessa toista vuodessa. Vatsanahkojen leikkaushaava tulehdus. Taisteli liki 2 kuukautta elämästä ja kuolemasta. Työkaverini tehtiin. Paino tippunut50 kiloa vuodessa. Nyt ystävä menossa, kuhan saa tiputtaa ensin vaaditut kilot.
Mulla kiinnostais tietää, mikä siinä ennen leikkausta eniten haittasi? Mut en tunne ketään leikattua, paitsi mitä telkkarissa on ollut.... niitä on kutsuttu terveysturisteiksi.
Rasvaton ruokavalio pitää yllä nälkää ym vaivoja, mut kokeilkaa suolatonta voita, niin eikö ala kilot tippua? Tai ainakin itse kokeilisin, kun tavallisessa voissa on niin paljon suolaa.

Mulla kiinnostais tietää, mikä siinä ennen leikkausta eniten haittasi? Mut en tunne ketään leikattua, paitsi mitä telkkarissa on ollut.... niitä on kutsuttu terveysturisteiksi.
Rasvaton ruokavalio pitää yllä nälkää ym vaivoja, mut kokeilkaa suolatonta voita, niin eikö ala kilot tippua? Tai ainakin itse kokeilisin, kun tavallisessa voissa on niin paljon suolaa.
Laihduttaa pitää. Jotta maksa pääsis rasvasta ennen leikkausta. Ja samalla nähdään onko sulla oikeesti motivaatiota. Syönti on hyvin tarkkaa leikkauksen jälkeen, ja loppuelämän