lihavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hopiakatti on ihan oikeessa tosta viitteellisyydestä. Jos vaivaa, että onko rasvaa vai ei niin kannattaa käydä kehonkoostumusmittauksessa. Itse kävin saliharjoittelun alussa, ja rasvaprosentti on 21, ja suoranaista läskiä (rasvaa) koko kehossa yhteensä 17kg, joista suurin osa painottunut hormonaaliselle alueelle, eli lantion seudulle (kuten naisilla aina, eikä se ole mitenkään erilaista tai pahaa).

Minä oon nähny monta tyyppiä jotka laihduttaa vaan ruokavaliolla, tai pikemminkin sen puutteella. Sitte kitistään kun rinnat katoaa, perse roikkuu polvissa asti ja vatsan seutukin on niin kamalan näkönen. Sekö sitten on elämää, jota kannattaa vaalia?

Lihavuus lähtee itsestä, jokaisella. Ei riipu mitenkään fyysisestä painosta, vaan siitä miten itse ajattelet oman peilikuvasi. Kysykää keneltä tahansa, joka on joutunut syömishäiriön kierteeseen. Mut enivei, lihavat on lepposia, sitä ei voi kukaan kiistää :)

• Tykkää
Reactions: Hopeakissa
En jaksa ymmärtää lihavia ihmisiä. Valitetaan et ollaa lihavia mut asialle ei mitään tehdä. Täällä oli ketju kerran jossa lihava lenkkeilijä tunsi sääliviä katseita. Musta on upeeta et sit asialle tehdään jotain jos ollaan reippaasti lihavia. Itse en ymmärrä kuinka joku voi saada itsensä xl kokoon. Kuvottavaa... Ei provo. Ja omat mitat 172/54kg. Sen tietysti ymmärrän jos on lihottava sairaus tai lääkitys.

Ja mä en ymmärrä alipainoisia. Se vaan näyttää kamalalta, kun tiukiksi tarkoitetut farkut lepattaa tuulessa ja rannalle tullaan bikineissä esittelemään omia luitaan ja AA-kupin "tissejä." Kuvottavaa... (Omat mitat 170/67)

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
En jaksa ymmärtää lihavia ihmisiä. Valitetaan et ollaa lihavia mut asialle ei mitään tehdä. Täällä oli ketju kerran jossa lihava lenkkeilijä tunsi sääliviä katseita. Musta on upeeta et sit asialle tehdään jotain jos ollaan reippaasti lihavia. Itse en ymmärrä kuinka joku voi saada itsensä xl kokoon. Kuvottavaa... Ei provo. Ja omat mitat 172/54kg. Sen tietysti ymmärrän jos on lihottava sairaus tai lääkitys.

Omat mitat 165 cm/88 kg. Käyn kuntosalilla noin 2 kertaa viikossa ja ohjatussa ryhmäliikunnassa noin 1-2 kertaa/vko. Siihen päälle vielä uimassa/pyöräilemässä/rullaluistelemassa 1-2 krt viikossa, jos vaan ehdin. Oon tehnyt näin jo nelisen vuotta ja oon todella hyvässä kunnossa ihan kuntotestienkin perusteella :)

Silti jos näkisit mut kadulla niin ajattelisit et oon läski ja etten varmaan liiku tarpeeksi. Ironista :)

ajattele positiivisesti: ei sun tarvikaan ymmärtää tai välittää muisen asioista, nekun ei kuulu sulle ollenkaan. voit kääntää katseesi pois jos näky ei miellytä. niin helppoa se on.

Miksi tällaisissa aloituksissa aloittajilla tuntuu aina olevan tarve kertoa kaikille oma painonsa ja pituutensa, vaikka sillä ei aloituksen kannalta ole mitään varsinaista merkitystä?

[QUOTE="vieras";26617837]Miksi tällaisissa aloituksissa aloittajilla tuntuu aina olevan tarve kertoa kaikille oma painonsa ja pituutensa, vaikka sillä ei aloituksen kannalta ole mitään varsinaista merkitystä?[/QUOTE]luultavasti ovat salaa kateellisia näille suurenmoisille naisille joiden kuvalla tämäkin aloitustehtiin....:whistle:

Mä olen lihava, ainakin omalla mittakaavallani.
Mä urheilen noin 4 kertaa viikossa, uin, pyöräilen, käyn salilla yms ja pidän muutenkin itsestäni hyvää huolta, käyn kampaajalla ja kosmetologilla ym mutta mä vaan rakastan ruokaa ylikaiken eikä mulla ole mitään tarvetta laihduttaa, kunto ja terveys ihan ok ainakin tällä hetkellä.
Mun maailmaan mahtuu ihan kaikenkokoiset, pääasia että jokainen on onnellinen.

[QUOTE="vieras";26617837]Miksi tällaisissa aloituksissa aloittajilla tuntuu aina olevan tarve kertoa kaikille oma painonsa ja pituutensa, vaikka sillä ei aloituksen kannalta ole mitään varsinaista merkitystä?[/QUOTE]

Eniten nämä mielestäni kuvastavat aloittajan omaa sielunmaisemaa, sitä mitä hän eniten itsessään inhoaa, ja sitä mitä hän elämässään pelkää. Läskiä ja ylipainoa. Haukkuu sitten muita, vaikka se on oma neuroosi mitä hän kulloinkin painaa.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Se että sä et ymmärrä jotain kertoo enemmän sun älykkyydestä kun muiden painosta

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";26617723]LOL. Vähän aikaa sitten kerroit olevasi 19. Laitoit pari vuotta lisää ettei teinikorttia voisi vetää? :D[/QUOTE]

En ole sanonut olevani 19 täällä kertaakaan. 20 olin ennen syntymäpäivääni, joka oli pari viikkoa sitten. Tiimarinvihkosi ei ole ihan oikeilla jäljillä.

Olen lihava ja saatan joskus lihavuudestani valittaakin, se on mun oikeuteni. Käsi ylös, eikö kukaan teistä koskaan valita asiasta jolle ette kuitenkaan tee mitään?? Yhtäkään ylipainosta johtuvaa sairautta minulla ei ole eikä yhteiskunnan ole tarvinnut senttiäkään maksaa sen vuoksi. Sen sijaan kustannan Katylinan kaltaisten idioottien lusmuilun.

No ilmankos =) Usko vaan, vuodet vaikuttavat kummasti.
Keskustellaan 10 v. päästä asioista uudelleen

Itsekin ajattelin aiemmin Katylinan kärkkäistä mielipiteistä näin. Olen kyllä pyörtänyt mielipiteeni:

On luonteita ja puutteita, joita ikäkään ei paranna (vaikka toivottavasti pahimpia kulmia hiookin).

Ja Katylina: ihan yhtä helppoa se mustanakin "huuteleminen" ymmärtääkseni on (viittaan tuohon vastaukseesi jollekulle harmaalle).

No ei se laihduttaminen ole niin helppoa. Joillekkin se saattaa olla aika iisiä, mutta suurelle osalle ei.
En ole itse lihava, mutta olen ollut ylipainoinen. painoin ennen esikoistani 74kg ja pituutta mulla on vaan 163cm. laihduin kyllä paljon senjälkeen, mutta toisen lapsen jälkeen painoin jotain 80kg! nyt olen taas ihan hyvässä painossa. painan 57-58kg.
olen sairastanut kohta 15 vuotta syömishäiriötä. Olisimpa terve.

Itsekin ajattelin aiemmin Katylinan kärkkäistä mielipiteistä näin. Olen kyllä pyörtänyt mielipiteeni:

On luonteita ja puutteita, joita ikäkään ei paranna (vaikka toivottavasti pahimpia kulmia hiookin).

Ja Katylina: ihan yhtä helppoa se mustanakin "huuteleminen" ymmärtääkseni on (viittaan tuohon vastaukseesi jollekulle harmaalle).

Mustana huudellessa on huomattavasti hankalempaa olla ns. anonyymi kuin harmaana. Harmaan vaihtelevat jatkuvasti, harmaita ei voi tunnistaa ja harmaiden on helppo kerätä materiaalia mustista jatkuvalla kyttäämisellä. Näin ollen harmaana on helpompi huudella, sillä musta ei voi koskaan tietää varmaksi, muka harmaa siellä nyt vaihteeksi onkaan.

Mustana huudellessa on huomattavasti hankalempaa olla ns. anonyymi kuin harmaana. Harmaan vaihtelevat jatkuvasti, harmaita ei voi tunnistaa ja harmaiden on helppo kerätä materiaalia mustista jatkuvalla kyttäämisellä. Näin ollen harmaana on helpompi huudella, sillä musta ei voi koskaan tietää varmaksi, muka harmaa siellä nyt vaihteeksi onkaan.

Pahoitteluni, täysin off topic:

Onko käynyt mielessä, että moni musta "harmautuu" tarpeen mukaan? Ja useampia mustia nikkejäkin voinee tehdä. Jotenkin tuntuu myös, että varmemmin ne mustat täällä aikaansa viettää "materiaalia keräämässä". (Ainakin mulle sä mieleenjääneenä olet poikkeus, koska sun mielipiteet oli parissa ketjussa, joihin törmäsin, aivan käsittämättömän pöyristyttäviä.)

Ne, jotka huudella haluaa, löytää siis kyllä keinot.

Itselläni on tämä yksi harmaa, toistuva nimimerkki, jota kylläkin harvoin käytän. Kirjautuminen ei kiinnosta, muttei toisaalta räävittömyyksienkään huutelu nimimerkillä "vieras".

Pahoitteluni, täysin off topic:

Onko käynyt mielessä, että moni musta "harmautuu" tarpeen mukaan? Ja useampia mustia nikkejäkin voinee tehdä. Jotenkin tuntuu myös, että varmemmin ne mustat täällä aikaansa viettää "materiaalia keräämässä". (Ainakin mulle sä mieleenjääneenä olet poikkeus, koska sun mielipiteet oli parissa ketjussa, joihin törmäsin, aivan käsittämättömän pöyristyttäviä.)

Ne, jotka huudella haluaa, löytää siis kyllä keinot.

Itselläni on tämä yksi harmaa, toistuva nimimerkki, jota kylläkin harvoin käytän. Kirjautuminen ei kiinnosta, muttei toisaalta räävittömyyksienkään huutelu nimimerkillä "vieras".

Toki on käynyt mielessä että täällä jotkut mustat huutelevat harmaina. Onhan se säälittävää toimintaa, mutta jokainen omantuntonsa mukaan.

Yhteistyössä