lihavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyyi

Vieras
En jaksa ymmärtää lihavia ihmisiä. Valitetaan et ollaa lihavia mut asialle ei mitään tehdä. Täällä oli ketju kerran jossa lihava lenkkeilijä tunsi sääliviä katseita. Musta on upeeta et sit asialle tehdään jotain jos ollaan reippaasti lihavia. Itse en ymmärrä kuinka joku voi saada itsensä xl kokoon. Kuvottavaa... Ei provo. Ja omat mitat 172/54kg. Sen tietysti ymmärrän jos on lihottava sairaus tai lääkitys.

En jaksa ymmärtää lihavia ihmisiä. Valitetaan et ollaa lihavia mut asialle ei mitään tehdä. Täällä oli ketju kerran jossa lihava lenkkeilijä tunsi sääliviä katseita. Musta on upeeta et sit asialle tehdään jotain jos ollaan reippaasti lihavia. Itse en ymmärrä kuinka joku voi saada itsensä xl kokoon. Kuvottavaa... Ei provo. Ja omat mitat 172/54kg. Sen tietysti ymmärrän jos on lihottava sairaus tai lääkitys.

Ei vittu, mitä porukkaa.
Oikeasti!

Ei siun tarviakkaan ymmärtää, en miekään ymmärrä sinnuu yhtään.

[QUOTE="huh";26617242]Oletko kenties työtön ja läski kun noin sieppaa ?[/QUOTE]

Tienasin viime vuonna 114000 euroa ja olen yrittäjä, että ei - en ole työtön.
Ylipainoinen jonkin verran kylläkin, mutten mitenkään sairaalloisesti.
Minua vain ärsyttää aloittajan asenne - ei kai lihava ole sen huonompi ihminen, kun laihakaan?

En mäkään ymmärrä läskejä, narkkeja tai alkoholisteja. Mutta hyvänä puolena onkn se, ettei mun tarvitse. Kunhan en itse tule sellaiseksi.

Toki inhottaa ajatellakkin niitä ylimääräisiä kuluja, joita läskit, narkit ja alkoholistit laittavat yhteiskunnalle, mutta koska en maksa pahemmin veroja valtiolle, ei se minua kosketa. Mikäs kiire tässä töihin.

Mä muistan kans joskus, sellasena alle 60 kilosena kun mietin, etten ikinä päästä itteeni sellaseen kuntoon.
No kuis kävikään. Vaatekoko L ja kiloja reippaasti yli ton 60kg...
Yritys on kova saada kokoa pienemmäksi, mut ei se ookkaan niin helppoo toi pienentyminen kuin mitä se isontuminen oli!

• Tykkää
Reactions: Hopeakissa
[QUOTE="vieras";26617269]Höh. Nyt mun kuva sliipatusta, komeasta, tummasta pukumiehestä mureni...:([/QUOTE]

Sliipattu ja tumma meni oikein. Komeaan vaikea itse ottaa kantaa ;)
Eikä mulla niin pahasti ylikiloja ole, mutta vittuunnuin tästä aloituksesta.
Mutta juu - sorry, jos sun kuvitelmas mureni...

[QUOTE="vieras";26617289]Kaikista eniten työelämästä ollaan pois mielenterveysongelmien vuoksi ;) Eli sulla ei ole pätkän vertaa varaa puhua muista kun itse olet mielisairas.[/QUOTE]

En ole mielisairas, mulla ei oo diagnosoitu ainuttakaan tällä hetkellä. Sen lisäksi mä oon kotihoidontuella kotona hoitamassa lastani :D Ja mitä työelämään tämän jälkeen tulee, se menee todennäköisesti fyysisten, ei mielenterveydellisten vaivojen vuoksi :)

En mäkään ymmärrä läskejä, narkkeja tai alkoholisteja. Mutta hyvänä puolena onkn se, ettei mun tarvitse. Kunhan en itse tule sellaiseksi.

Toki inhottaa ajatellakkin niitä ylimääräisiä kuluja, joita läskit, narkit ja alkoholistit laittavat yhteiskunnalle, mutta koska en maksa pahemmin veroja valtiolle, ei se minua kosketa. Mikäs kiire tässä töihin.

Mua kyllä ärsyttää lihavia, narkkeja ja alkkiksia enemmän työnpakoilijat, jotka elävät yhteiskunnan varoilla, eivätkä halua töihin ja asenteena on "mikäs kiire tässä...".
Mielenterveysongelmat toki erikseen, mutta voisin sanoa provosoidakseni, että mikseivät mieleltään pipit hankkiudu ajoissa hoitoon, ettei sitten tartte olla kauaa pois työelämästä? :p

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
En ole sanonut et lihavat ovat huononpia kuin muut. Tarkoitan aloituksessa niitä lihavia jotka syövät epäterveellisesti ja valittavat kun ovat lihavia. BMI ei aina ole totuus. Rasvaa musta ei juurikaan löydy. Timmissä kunnossa olen

En ole mielisairas, mulla ei oo diagnosoitu ainuttakaan tällä hetkellä. Sen lisäksi mä oon kotihoidontuella kotona hoitamassa lastani :D Ja mitä työelämään tämän jälkeen tulee, se menee todennäköisesti fyysisten, ei mielenterveydellisten vaivojen vuoksi :)

Olet itse kertonut sairastaneesi vakavaa masennusta (ja sen huomaa) koko elämäsi :D Pipipää mikä pipipää...

Yhteistyössä