Kilpirauhasen vajaatoiminnan johdosta aineenvaihduntani ei pelitä normaalisti. Painonhallinta on siten vaikeampaa ja lihominen helpompaa kuin normaalin aineenvaihdunnan omaavalla. Pystyn kyllä vaikuttamaan painooni, mutta se ei käy yhtä helposti. Geenit syynä siinä mielessä että olen saanut vaivan "perintönä".Haluatko kertoa, miten sun kohdallasi geenit on syynä? Tai siis osana syynä painonhallinnan vaikeudelle, mutta itsehän myönsit että omaa laiskuuttasikin kiloja on. Joidenkin vaan pitää tehdä enemmän töitä timmin shapen eteen, voihan siinä geenejä kirota, mutta ei syyttää yksistään.
Noniin. No toi on ihan oikea syy, eikä sen esiintuominen oo mun mielestä sellasta läpinäkyvää selittelyä koska myönsit että osasyynä on myös oma laiskuus.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti;28048792:Kilpirauhasen vajaatoiminnan johdosta aineenvaihduntani ei pelitä normaalisti. Painonhallinta on siten vaikeampaa ja lihominen helpompaa kuin normaalin aineenvaihdunnan omaavalla. Pystyn kyllä vaikuttamaan painooni, mutta se ei käy yhtä helposti. Geenit syynä siinä mielessä että olen saanut vaivan "perintönä".
Juu, eikä mulla ole tapana tuosta selitelläkään tai muutenkaan painoani selitellä.Noniin. No toi on ihan oikea syy, eikä sen esiintuominen oo mun mielestä sellasta läpinäkyvää selittelyä koska myönsit että osasyynä on myös oma laiskuus.
toi 1-2kg painon heittely johtuu ihan puhtaasti nesteen kertymisestä..Alkuperäinen kirjoittaja pöhh;28049056:Mä olen aina ollut normaalipainoinen, mutta painoni lähtee tosi herkästi nousuun. Päivän tai kahden herkuttelulla saa helposti 1-2 kg lisää painoa ja sitten sitä saa viikon laihduttaa pois.
En tiedä onko mahalaukkuni venynyt niin suureksi vai mikä on kun minun täytyy syödä aika isoja annoksia että nälkä lähtee pois. Ja kun tulee nälkä, oikein sattuu mahaan ja täytyy heti syödä.
En ihmettele yhtään että ihmiset lihovat helposti, itsekin lihoisin jos en suunnilleen näkisi nälkää suurimman osan ajasta
Tämä täyttä paskaa.Niin ja sitten sanotaan koon syyksi "no ne geenit hei!!!"
Mutta niin valehtelee alipainoiseksikin hankkiutuneet. Ei oo epätavallista mennä kauppaan ostamaan kori täyteen mässyä ja mennä kotiin heittääkseen ne kaikki roskiin. Tai hehkuttaa sitä, miten kakku ja kermapasta on niiiiin hyvää, vaikka todellisuudessa sellasiin ei oo koskenu vuosiin eikä aio.
No niin, kertokaa nyt, miksi lihavan pitäisi kertoa kaikki syömisensä työkavereille, naapureille, ystäville? Kaikkien mielestä se on vähintään noloa, että mässäilee ja on ylipainoinen. Pitäisikö tällaisen henkilön sitten vielä altistaa itsensä ties mille olemalla "rehellinen".
Jos Kyllikki on ylipainoinen ja syö työpaikkaruokalassa vain salaatin niin anna syödä. Luulisi, että parempi se kuin kermaperunat ja läskisoossi.
156/50 ei todellakaan ole laihuliini.Mie en tiä miten se on valehtelua, ko ei kenenkään syömiset kuulu kellekkään toiselle. Jos ei kehtaa ostaa jotaki jonku toisen nähen, ei kai se oo valehtelua?
Mitähän minusta aatellaan, oon 156senttinen jotaki 50 kilonen laihuliinu ja ostan joka kerta kaupasta sipsejä karkkeja suklaata jäätelöä ihan mitä vaan lihottavvaa. Ja vieläpä toisinaan hävettää
Wau, tuolla asenteella saadaan ihmiset syömään terveellisesti ja liikkumaan!Alkuperäinen kirjoittaja hööh;28049087:kyllikin kannattaisi sitten pitää pää kiinni.. eikä selitellä lihavuuttaan jokaiselle vastaantulijalle