lihavat suomalaiset huonolaatuiset vaatteet päällä

  • Viestiketjun aloittaja "ihmettelevä"
  • Ensimmäinen viesti
evans
[QUOTE="Neith";23597212]laita sellaisen paidan alle toppi, niin ei kaula-aukko paljasta liikaa eikä tarvitse niin kamalasti varoa (siis näin mun järki sanoo, itsellä päinvastainen ongelma)[/QUOTE]Englannissa on tällainen kauppa kuin Evans.uk.com Kauppa on suuremmoisille naisille :)
 
"vieras"
Paljon tärkeämpää kuin vaatteiden hinta on minusta se, että värit sopivat itselle ja kuljetaan ryhdikkäästi. Ilmekin voisi olla vähän iloisempi. Kauhean monet nuoretkin kulkevat ihan lysyssä ja näyttävät veteliltä ja löysiltä. Ei se hinta aina tee vaatteesta tyylikästä. Eikä lyhyt tukka tyylitöntä.
 
hahaaa
HÄRREGUD!!! Siis, ei tän isompaa sotaa täällä? Ihan sovussa jaetaan nettikauppojen osoitteita, ja valitellaan suomen huonoa vaatetarjontaa, niin lihavat kuin laihatkin sovussa? =D JES!
 
"vieras"
Mä haluaisin tieää mikä on taikinanaama? Kun kaikki kerran sellasia on. Ja mitä sille voi tehdä jos sellasen omaa?
Mulle tulee taikinanaamasta mieleen sellanen Mervi Tapola pöhöttyneenä. Nythän se on kai hiukan hoikistunut. Mutta toisilla vaan kertyy läski naamaan, ei kai sille mitään voi. Sitten jos on vielä lisäksi kertynyt nestettä, niin eihän se kaunis oo. Varmaan terveelliset elämäntavat ja liikkuminen auttaa, paha sanoa.

Itse kuulun niihin onnellisiin joilla on läskinäkin kapeat kasvot.. voi laittaa pelkkiä kasvokuvia nettiin ja kuvitella ettei kukaan tiedä millainen oikeasti olen :D :D
 

Yhteistyössä