Lihavat ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Hoikka
  • Ensimmäinen viesti
Hoikka
Te lihavien puolisot, miten kestätte ? Kun puoliso paisuu ja muuttuuu etovan lihavaksi. Ei lihava ole seksikäs, ei todellakaan.

Oman liittoni salaisuus on hoikkuus. Kiloja on vajaa 50 ja seksikkyyttä löytyy, vaikka ikääkin jo on. Ei nouse makkarat kuin teinitytöillä.

Laihuus on valtti tänä päivänä. Aikuisilla naisillakin. Ja juuri he ovatkin niitä hoikinpia.

Just nii
Höpö höpö. Kiva naida, kun pippelin päässä luut kolisee ja tissi on kun kärpäslätkät, vain varsi puuttuu......Kyllä se kuule on pikkasen muusta kiinni se seksikkyys, kuin niistä kiloista. Mitä tekee langanlaihalla, kun alapää on kuin nilfisk ja ei oo mitään mistä kiinni ottaa....

jep
Laihuus, joo joo.
Mitään valttia se ei ole. Normaalipaino pikemminkin, jos nyt jotain valtata täytyy. Täytyy naisessa olla jotain, mistä ottaa kiinni. Jos kaksi laihaa nai keskenään, ei tule kuin palohaavoja.

joojoo
Just niin ja jep...Oletteko miehiä vai naisia?
Tietenkin jos on hoikka ja tuntee itsensä seksikkääksi niin se on ok Uskoisin kuitenkin että lihava nainenkin voi olla seksikäs ja haluttu Lihavaki voi olla hyvän näköinen ja kantaa ne liiat kilonsa kunnialla eteenpäin

Just nii
Mitäpä tuosta valehtelemaan. Toisekseen mitä ainakin tähän asti on ollut, niin hieman pyöreählöt ja muodokkaat naiset eivät ole niin kaavoihinsa kangistuneita tiukkapipoja, jotka pingottaa jopa sängyssäkin. On ilo olla daamin kanssa, joka pieni pilke silmäkulmassa on valmis vähän muuhunkin, kuin lähetyssaarnaajaan. Voi niitä kertoja, voi niitä hinkkejä. Laiheliinit voi vain uneksia olevansa jotain sinne päin.

Tuula
Mulla on ollut kaksi laihaa miesystävää ja kumpikaan ei ollut sängyssä hyvä. Toinen ei pystynyt lähes ollenkaan (suuseksin kyllä osasi) ja perse oli kuin kaksi korppua, joskus ällötti katsoa alastonta takapuolta. Toinen taas makasi liikkumatta allani, tekemättä mitään eikä osannut mitään. Kuin kuivan kesän oravia molemmat.

Haluan miehen, joka on miehen kokoinen, jolla on kunnolliset käteen sopivat pakarat ja lihakset, saa olla myös vatsaa. Nykyinen on 190 em pitkä ja painoa yli 100 kiloa. Nam! Oikea miesten mies.

jep, jep
Oon sun kans Tuula samaa mieltä :).. kyllä miehessä saa kokoa olla, ja pyörykät pakarat nam, nam ja ai, ai kun tuntuu hyvältä kun painaa pohjaan saakka.
Heh, ja hyvin sanottu... kuivan kesän oravia.. heh, heh... Mutta näinhän se on, että vakka kantensa valitsee.

nainen
no tämä lienee edelleenkin MAKUASIA josta on turha riidellä. Toinen pitää pulleasta toinen laihasta. Itse kummastakin tapaus kohtaisesti. Seksikkyys on kiinni ihan jostain muusta kuin kilojen määrästä. Päteen miehiin sekä naisiin.

m61
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
no tämä lienee edelleenkin MAKUASIA josta on turha riidellä. Toinen pitää pulleasta toinen laihasta. Itse kummastakin tapaus kohtaisesti. Seksikkyys on kiinni ihan jostain muusta kuin kilojen määrästä. Päteen miehiin sekä naisiin.
Olen samaa mieltä,mutta kyllä vähän enemmän pidän pulleista naisista.

Nainen 175/78
Minä olen lihava, mutta rakastan seksiä ja minua ei kilot sängyssä nolota. Pistän tuulemaan, heittäydyn seksiin koko sydämestäni ja tyydytän miehet TÄYSIN. Moni on kehunut. Olen villi ja irstas, vaikka kiloja löytyykin. Naidessa pitääkin vähän tissit heilua, tyrät rytkyä ja sänky narista kunnolla.

Miehellä pitää olla lihaksia, kokoa ja vähän vatsaa, laiheliinimiehet on kammottavia. Sen verran pitää tietysti olla kuntoa, että jaksaa panna.

Olen onnellinen juuri tällaisena. ;)

m61
Et ole lihava vaan nipin napin vähän pyöreä, juuri oikean kokoinen millainen naisen pitää olla.
Toivottavasti laihat "luuviulut" ymmärtää ruveta lihottaan itseään vähän.

pyöreä
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 175/78:
Minä olen lihava, mutta rakastan seksiä ja minua ei kilot sängyssä nolota. Pistän tuulemaan, heittäydyn seksiin koko sydämestäni ja tyydytän miehet TÄYSIN. Moni on kehunut. Olen villi ja irstas, vaikka kiloja löytyykin. Naidessa pitääkin vähän tissit heilua, tyrät rytkyä ja sänky narista kunnolla.

Miehellä pitää olla lihaksia, kokoa ja vähän vatsaa, laiheliinimiehet on kammottavia. Sen verran pitää tietysti olla kuntoa, että jaksaa panna.

Olen onnellinen juuri tällaisena. ;)

No ethän sä edes ole lihava, vaan kokolailla normaali. Todennäköisesti just sellanen, mitä miehet tarkoittaa puhuessaan "pyöreistä" naisista. Ikävä kyllä monet lihavat naiset vaan puolustelee omaa ylipainoaan sillä, että miehet tykkää pyöreistä naisista, mutta eivät käsitä sitä, että harvan miehen pyöreä nainen on yhtä kuin 50-60 kg ylipainoinen nainen. Joku tosin niistäkin varmaan tykkää...

Hoikkis
Olen tosi hoikka nainen, juuri laihduttanut. Ja en tasan tarkkaan kyllä lihota itseäni koskaan takaisin.

Onneksi puoliso pitää minusta juuri tälläisena. En minä hänenkään anna isoa mahaa kasvattaa.

Johan visuaalisestikin hoikka on kauniinpi kuin pullero. Ja seksissä on myös se katseellinen puoli mukana.

;)))
Jos kauneus on katsojan silmissä....niin mistäpätiedät että visuaalisestikin hoikka on kauniimpi kuin pullero
Saattaa olla sun silmillä katsottuna, mut sitä ei voi yleistää!!! Mä nääs tiedän sen että ei kaikki hoikkaa haluu vaikka siihen olis mahdollisuuskin

;)))
Jos kauneus on katsojan silmissä....niin mistäpätiedät että visuaalisestikin hoikka on kauniimpi kuin pullero
Saattaa olla sun silmillä katsottuna, mut sitä ei voi yleistää!!! Mä nääs tiedän sen että ei kaikki hoikkaa haluu vaikka siihen olis mahdollisuuskin

Yhteistyössä