Lihavat ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Hoikka
  • Ensimmäinen viesti
Vallankumous
Mikä ihmeen sortobuumi täällä on menossa hoikkia ja seksikkäitä vastaan ?

Ihan turha ipittää, että läskivanne on kauniimpaa kuin hoikka vyötärö ja lanteet. Kun se ei sitä ole. Voi kai sitä läskeistä tykätä, muttei ne kauniita ole.

Taitaa olla vain lihavien panettelua hoikille, kun eivät viitti itte pitää itseään kunnossa vaan syödä mussuttavat renkaat lanteilleen.

inkku
Alkuperäinen kirjoittaja Vallankumous:
Mikä ihmeen sortobuumi täällä on menossa hoikkia ja seksikkäitä vastaan ?

Ihan turha ipittää, että läskivanne on kauniimpaa kuin hoikka vyötärö ja lanteet. Kun se ei sitä ole. Voi kai sitä läskeistä tykätä, muttei ne kauniita ole.

Taitaa olla vain lihavien panettelua hoikille, kun eivät viitti itte pitää itseään kunnossa vaan syödä mussuttavat renkaat lanteilleen.
Vaikka olis millainen vallankumous tahansa niin yritä ymmärtää että meitä on joka lähtöön Toiset vaan tykkää lihavista ja toiset laihoista, se läskipersekkin voi olla kiihottava
Sun silmissä läski on rumaa ja varmaan laitontakin?? Mut niit miehiä on todella paljon jotka pitää sitä läskivannetta kauniina...toivottavasti et pety nyt pahasti?!!
p.s. enkä itse ole läski, varmaan jo kerkesit kuvitelln niin, ehkä liiankin hoikka

Bosse
Toi ketjun aloittaja taitaa olla joku tissitön lautanainen, joka on kiree sängyssä kuin viulunkieli. Ja antaa pimppaa vaan kerran viikossa lauantaina saunan jälkeen. Mitä kaunista on olemattomissa rinnoissa?!

nainennnn
Kyllä totuus on se, että vain nuoret, kauniit, komeat, isotissiset, hoikat, isokaluiset, rikkaat ja kaikin puolin hyvännäköiset ihmiset saavat harrastaa seksiä. Jos et kuulu tähän joukkoon, turha kuvitellakaan. :=)

nainen
Alkuperäinen kirjoittaja :)):
Olkoon pullea tai hoikka nainen, kaikki nauttivat kuitenkin seksistä.
Tuo on ns miehen puhetta!!! Nauttivat ja siihen nauttimiseen on vielä mahdollisuus kun meillä jokaisella on erilaiset mieltymykset
Mulla on eräs tuttava pariskunta, vaimo on kaunis ja hoikka...ei voi edes näin naisena sitä kieltää:) Mutta aina kun mies on ottanut jonkun lasillisen, on sellaisessa kivassa humalassa, jos silloin on joku pyöreämpi nainen paikalla niin hän on heti flirttaamassa sen naisen kanssa Joten me sivusta seuranneet ollaan tultu siihen tulokseen että hän pitää pullukoista, vaikka onkin nainut hoikan

:))
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Tuo on ns miehen puhetta!!! Nauttivat ja siihen nauttimiseen on vielä mahdollisuus kun meillä jokaisella on erilaiset mieltymykset
Mulla on eräs tuttava pariskunta, vaimo on kaunis ja hoikka...ei voi edes näin naisena sitä kieltää:) Mutta aina kun mies on ottanut jonkun lasillisen, on sellaisessa kivassa humalassa, jos silloin on joku pyöreämpi nainen paikalla niin hän on heti flirttaamassa sen naisen kanssa Joten me sivusta seuranneet ollaan tultu siihen tulokseen että hän pitää pullukoista, vaikka onkin nainut hoikan
Puhut asiaa!

Pretty cute
Mä olen aikas lihava nainen ja periaatteessa sinut sen asian kanssa, pakkohan se on olla, jos aikoo tätä elämää elää. Olen kyllä yrittänyt pudottaa painoani säännöllisesti, mutta niin siinä vaan aina käy, että pudotettuani 10-15 kg, homma lässähtää aina johonkin (yleensä motivaation puute ja usko omaan onnistumiseen loppuu) ja vuosien myötä kilot tulee tietty takaisin, kun palaan pikkuhiljaa entiseen elämäntapaani. Maailmassa ei olisi montakaan ylipainoista, jos laihduttaminen ja painonhallinta olisi helppoa. No se siitä, jokainenhan tämän tietää entuudestaan, seksistähän tässä piti puhua.

Mä olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, ettei mulla ole ollut koskaan pulaa miesystävistä, halukkaita (fiksuja, komeita ja hoikkia) miehiä on riittänyt kyllä läpi elämäni. Ja kun kerran pinnalliseksi ollaan tässä keskustelussa heittäydytty niin jatketaan samaan malliin eli olen kuullut usein, että olen kaunis, seksikäs ja haluttava nainen. Nämä miehet näyttävät sen myös teoillaan eli se ei ole vain pelkkää sananhelinää. Vaikka kuinka saisin myönteistä huomiota osakseni, en voi sille mitään, että mua itseäni toisinaan kuitenkin hävettää oma iso mahani ja paksut reiteni :(. Esim. kun mies suukottelee mun mahaani, toivon joka kerta, että voi kun se olis pienempi...se maha siis :). Seksi on kyllä tosi hyvää kaikinpuolin, eikä lihavuus siinä mitään haittaa, lihavakin voi olla notkea, mutta silti toivon salaa, että joskus mäkin vielä onnistun ja pääsen normaalipainoon... tuntuu niin vaikelta uskoa, että mä olisin "hyväksytty" tämmöisenä kun olen.

mies46
Kyllä se on naisten keksintöä että laiha olisi seksikäs. Ehdottomasti lihava on seksikkäämpi kuin laiha, siinä on sitä naisellisuutta, laihat näyttää miehiltä, ei kiinnosta.

n-63
Alkuperäinen kirjoittaja mies46:
Kyllä se on naisten keksintöä että laiha olisi seksikäs. Ehdottomasti lihava on seksikkäämpi kuin laiha, siinä on sitä naisellisuutta, laihat näyttää miehiltä, ei kiinnosta.
Siinäs näette, mies on aina oikeassa!!!!

?
Alkuperäinen kirjoittaja mies46:
voi ei,se on nyt pakko alkaa vetämään sipsejä,kermavaahtoa ja kaikenlaista mässyä että saa itselleen hyllyvät reidet ja suuren perän&mahan.

repe
Mun mielestä ei kummankaan kuulu olla liian lihava. Sanotaan maksimissaan jotain 5 kg normaali painon päälle hyväksytään. Mielestäni hoikkakin nainen voi olla seksikäs. Kyllä olen tavannu hoikkia naisia ja muodot on kohdallaan. Peppukin mukavan pyöreä.
Ei varmaan naisestakaan ole kiva rakastella sellasen miehen kanssa, millä masu ottaa ensin kiinni...ennenkuin veijari yltää edes lähellekkään.
Mutta nämähän on paljolti makuasioita ja niistä on aivan turha kovin isoa porua nostaa. Keskustelu asiasta on ihan kohdallaan. Saapahan itsekukin pohtia sitten pienessä päässään, että millanen itse mahdollisesti on.

Samaa mieltä
Kyllä repe puhui asiaa.

Jos naimisiin mennessä on hoikka, niin on tosi suurta puolison pettämistä päästää itsensä lihomaan. Turha parkua puolison perään, jos vaihto hoikempaan tulee.

Oma puolisoni meinasi ruveta paisumaan. 10 kg tuli mekein huomaamatta. Pakkohan siihen oli puuttua. Rakastelu tuntui hölmöltä, kun vatsa oli välissä. Onneksi sain puhuttua laihduttamaan takaisin.

Nyt on puoliso taas normaalipainoinen. Pitkä liitto jatkuu yhä ja seksiäkin piisaa. Kyllä timmirunkoisen kanssa halut hyrrää toisella tavalla kuin mahakumpareisen.

Juu-mies
Alkuperäinen kirjoittaja Samaa mieltä:
Kyllä repe puhui asiaa.

Jos naimisiin mennessä on hoikka, niin on tosi suurta puolison pettämistä päästää itsensä lihomaan. Turha parkua puolison perään, jos vaihto hoikempaan tulee.

Oma puolisoni meinasi ruveta paisumaan. 10 kg tuli mekein huomaamatta. Pakkohan siihen oli puuttua. Rakastelu tuntui hölmöltä, kun vatsa oli välissä. Onneksi sain puhuttua laihduttamaan takaisin.

Nyt on puoliso taas normaalipainoinen. Pitkä liitto jatkuu yhä ja seksiäkin piisaa. Kyllä timmirunkoisen kanssa halut hyrrää toisella tavalla kuin mahakumpareisen.
Parisen vuotta sitten Saksassa tehtiin jonkinlaista tutkimusta eronneiden ihmisten ero-syistä. Osoittautui että noin 40- prosenttian ihmisistä halusi eron syystä, että kumppanin ulkoinen olemus ei ollut samoissa ulkomitoissa kuin suhteen alussa.
Suomeksi sanottuna, kumppani oli lihonnut "epämiellyttäväksi".

Puolison "paisumus"
En minäkään yhtään ihmettele, jos puoliso etsii laihempaa oman pullistuessa. Saksalaistutkimus siis puhuu asiaa.

Turha piipittää, että rakkaus kestää kaiken. On myös rakkautta toista kohtaan pitää itsensä hoikkana ja hyvässä kunnossa. Kyllä siinä seksikkäät alusasut näyttävät ihan toiselta hoikan yllä kuin lihavan.

vierailija
Tutkimuksia on vaan tutkimuksia. Jos todella rakastaa sitä toista niin silloin ei ole mitään väliä onko hän laiha vai pullea!! Jos taas harrastaa seksiä jonkun pullean tai laihan naisen kanssa niin siinäkään ei ole mitä väliä kunhan molemmat nauttivat!

joopa joo
Mikä vitsi. Avioerot ovatkin läskin aiheuttamia? Eiköhän siinä tapauksessa kannattaisi mennä vaikka yhdessä kuntokuurille ja hankkia vaikka joku personal trainer, jos avioliitto läskiin kaatuu?!

Ei varmaankaan ole syitä muissa asioissa ei...Esim. alkoholin käyttö, väkivalta, hellyyden puute, seksin puute, puhumattomus, pettäminen, miehen laiskuus tehdä kotitöitä tai hoitaa lapsia, ainaiset riidat, rahankäyttö... Ei, kyllä läskistä kaikki on kiinni.

tosi on
Just eilen pari miestä kertoi mielipiteensä : laihaa naista on ikävä panna kun luut törröttää eikä pehmeetä ole missään. Heidän mielestään on parempi että naisessa on pehmeyttä, ei haittaa vaikka muutama ylikilokin, jos vain lakanoiden välissä kaikki sujuu. Näin kuulin.

vai niin
Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:
Just eilen pari miestä kertoi mielipiteensä : laihaa naista on ikävä panna kun luut törröttää eikä pehmeetä ole missään. Heidän mielestään on parempi että naisessa on pehmeyttä, ei haittaa vaikka muutama ylikilokin, jos vain lakanoiden välissä kaikki sujuu. Näin kuulin.

Niin muutama ylikilo, mutta entäs kun ylipainoa on n. 60kg, mitäs ne miehet siihen sanoo?

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:
Näin on!!!!

Yhteistyössä