Alkuperäinen kirjoittaja :)):
Olkoon pullea tai hoikka nainen, kaikki nauttivat kuitenkin seksistä.
Mä olen aikas lihava nainen ja periaatteessa sinut sen asian kanssa, pakkohan se on olla, jos aikoo tätä elämää elää. Olen kyllä yrittänyt pudottaa painoani säännöllisesti, mutta niin siinä vaan aina käy, että pudotettuani 10-15 kg, homma lässähtää aina johonkin (yleensä motivaation puute ja usko omaan onnistumiseen loppuu) ja vuosien myötä kilot tulee tietty takaisin, kun palaan pikkuhiljaa entiseen elämäntapaani. Maailmassa ei olisi montakaan ylipainoista, jos laihduttaminen ja painonhallinta olisi helppoa. No se siitä, jokainenhan tämän tietää entuudestaan, seksistähän tässä piti puhua.
Mä olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, ettei mulla ole ollut koskaan pulaa miesystävistä, halukkaita (fiksuja, komeita ja hoikkia) miehiä on riittänyt kyllä läpi elämäni. Ja kun kerran pinnalliseksi ollaan tässä keskustelussa heittäydytty niin jatketaan samaan malliin eli olen kuullut usein, että olen kaunis, seksikäs ja haluttava nainen. Nämä miehet näyttävät sen myös teoillaan eli se ei ole vain pelkkää sananhelinää. Vaikka kuinka saisin myönteistä huomiota osakseni, en voi sille mitään, että mua itseäni toisinaan kuitenkin hävettää oma iso mahani ja paksut reiteni
. Esim. kun mies suukottelee mun mahaani, toivon joka kerta, että voi kun se olis pienempi...se maha siis
. Seksi on kyllä tosi hyvää kaikinpuolin, eikä lihavuus siinä mitään haittaa, lihavakin voi olla notkea, mutta silti toivon salaa, että joskus mäkin vielä onnistun ja pääsen normaalipainoon... tuntuu niin vaikelta uskoa, että mä olisin "hyväksytty" tämmöisenä kun olen.