lihavat hei olisi kysyttävää

• Viestiketjun aloittaja loola
  • Ensimmäinen viesti
huhheijaaa
Miksi ihmeessä jotkut jaksavat kantaa murhetta toisten läskeistä. Oma elämä ei voi olla kohdillaan, jos toisten läskeihin pitää kiinnittää huomiota.
Ja turha tulla mesoamaan yhteiskunnalle aiheutuvista kuluista, kun nämä läskikyttääjät eivät kuitenkaan todennäköisesti ole mesoamassa tupakkapaikalla, että miksi te poltatte, baarissa, että miksi juotte tai urheilukentän laidalla, että miksi urheilette ja altistatte itsenne tapaturmille.

argh, mikään ei oo niin ärsyttävää, ku laiha kaveri, joka kulkee kaupassa vieressä ja ns kieltää ostamasta jotain hyvää.. kun itse tietää varsin hyvin, ettei pitäis ostaa, niin sitten siinä vieressä joku kuvittelee olevansa se äiti teresa, joka sulle sen faktan inisee korvaan, että hei, toi lihottaa!! "aijaa, kiitti, en tienny!!"
:D :D

luukasa
Kun kaikki vaan lopettaisi sotimisen niin maailmassa olisi rauha? Miksi ihmiset sotii kun tietää että se tuottaa kaikkialla pahaa mieltä?

Ap, pärjäisit missikisoissa.Kirjoituksesi on tuota maailmanrauha tasoa.

Mites olis jos oikeasti pureutuisit ongelmaan. Ensitöiksesi voisit alkaa kuunnella tunnesyöppöjen huolia ja koittaa samaistua heidän tilanteeseen. Se on niin vitun helppo vaan huudella itsestään selvyyksiä. Se on se aivottomien tapa kun ei osata ajatella metriä pidemmälle.

Totta on että suurin osa lihavuudesta on oma"ehtoista". Ei toki aina. Mä olen niitä jotka ei vaan liho. Syön ihan miten paljon vaan herkkuje (ja mä muuten sön) ja teen istumatyötä.Olen tunnesyöppö pahimmasta päästä. Mulla on vaan geenit sellaiset että en liho. Toisin on mun siskolla. Samasta tunnesyöpöttelystä hänkin kärsii. Vaan hänelle kertyy kilot.

Yhteistyössä