Lihavat ei voi olla yhtä fiksuja kuin laihat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä ei ole kukaan muu lihava kuin minä. minä lihoin aikoinaan koska söin liikaa, ja herkuttelin ns salaa kotiäiti vuosina. sittemmin on jäänyt herkut ja roskaruoka pois, mutta syön annoskoot liian isoina. ja paino pysyy.

olen ollut ihan ravintoterapeutin luona, syön kuulemma ok ruokaa, mutta liikaa. me käydään hampparilla ehkä kerran kahdessa kuussa, tai muutenkin syödään roskaruokaa. kyllä meillä ihan perussafkaa on ja JOKAISELLA ruualla kasviksia, salaattia tmv.

ja voin sanoa että olen ihan yhtä fiksu kuin kuka tahansa muukin joka ei ole päästänyt itseensä lihomaan. ai että mua loukkaa ja sattuu että joku pitää minua TYHMÄNÄ siksi että olen heikkona ruokaan. on kahvisieppo tyhmä? kokis sieppo?

[QUOTE="vieras";22586759]Joo-o. Et sitten ole ikinä nähnyt ylipainoista lääkäriä? Lääkärinä se ei vissiin tiedä, että ylipaino voi olla riskitekijä.[/QUOTE]

Niinpä. Mä ainakin olen nähnyt ylipainoosia lääkäreitä.

Just joo,mähän oonkin laihtumisen takia viisastunut huimasti,enpä huomannu.Älykkyyteni kylläkin on yhtä korkea kuin aikaisemmin.Jostain syystä aloittajan älykkyys on kyllä alentunut hälyttävästi!

Yhteistyössä