LIHAVASTA LAIHAKSI vko10

ei näyttänyt olevan vielä ketjua joten laitan nyt sellasen sitten...



tässä BMI laskuri:
http://www.terveysportti.fi/xmedia/pgr/bmilaskuri.htm



timangi

Pituus:165cm
Aloituspaino: (20.4. ) 77.1kg
Paino nyt: 73.5kg
punnitus tulos viimeksi: 74.1--->73.5kg = -0.6kg
Pudotus yhteensä: -3.6kg
BMI: 27
Tavoite:60-65kg



tytöt2

pituus: 165cm
aloituspaino: 81,2kg
paino nyt: 73,3kg
pudotus 2 viikossa: -0,8kg
pudotus yhteensä: -7,9kg
bmi: 26,9
tavoitepaino: n. 64kg



tulia:

Pituus:160cm
Aloituspaino 23.5.:69,2kg
Paino nyt: 66,7kg
Viikovahingot +/-: -100g
Pudotus yhteensä:-2,5kg
BMI:26,1
Tavoite:55-60kg



IhanaValo:

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 74,1kg
Viikkomuutos: -1,1kg
Kokonaistulos:-1kg
BMI: 26.3
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)



Africa:

Pituus:168,5cm
Aloituspaino
13.4:78,5kg
Paino nyt:70.9kg
Pudotus tällä viikolla: +500g
Pudotus yhteensä:-7.6kg
Tavoite:69.9kg



emma-elinda:

pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 85,8kg
pudotus tällä viikolla: +-0
pudotus yhteensä: -3,8kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 31,1




pudotus yhteensä:26.4kg












 
unohdin käydä puntarilla tänään mut käyn aamulla.

eka päivä loman jälkeen töissä ja huh huh mitä touhua... kaikki ihan sekaisin ja mikään ei toiminut :LOL: tuun aamulla höpöttämään lisää nyt painun nukkumaan, öitä =)
 
IhanaValo
Onnittelut pudotuksesta timangi!

Kumma juttu kun vaikka tuli viikonloppuna vähän herkuteltua, jopa vähän sipsejä :ashamed: niin eilen aamullakin paino oli pari-kolme sataa gramma alempi ku sillon pe, kun tänne painoa ilmottelin.
 
mä en tajuu enää tätä mun painoa.. 100g plussaa niin en viitti laittaa painoa ennenkun on miinusta. vaikka en syö mitään herkkuja niin silti plussaa.. pisteissä pysyn kuitenkin. ottaa aika rankasti päähän :kieh: jospa se siitä alkais laskemaan kun aloin pyöräilemään töihin. muutenkin ollu aika heikkoa mun painonlasku vaikka pisteissä pysynkin. ihmettelen...



 
Moi! Ihan kivasti mennyt, kun miinusta taas puntari näyttää! Liikuntaa ei ole tullut harrastettua juuri yhtään. Pitäis saada kyllä kiinteytettyä tätä kroppaa. Reidet mun ongelmakohta. Yläkropasta oon ollu aina pienempi ja nytkin läskit lähteny sieltä, eli painoa pitää lähteä aika reippaasti, että läski alkaa sulaa reisistä. Mutta tuossa just laskin, että vielä semmoset viis kiloa pitäis saada pois, että olisin siellä normaalipainon puolella.. Että eihän siinä auta muu kuin jatkaa!! Tsemppiä kaikille ja onnea mii nuksista!! =) Ihanaa kun on lämmin B)


tytöt2

pituus: 165cm
aloituspaino: 81,2kg
paino nyt: 73,3kg
pudotus 2 viikossa: -0,8kg
pudotus yhteensä: -7,9kg
bmi: 26,9
tavoitepaino: n. 64kg
 
Onnittelut pudottajille!!!

Mä en kertakaikkiaan kerinnyt tänne eilen ollenkaan,oli kaikennäköistä:)Perjantaina tulee täältä painoa sitten taas.Ollaan miehen kanssa kaksin tää ilta ja aletaan grillailemaan kohta,pojat mummolassa,niinkuin kesällä usein ovat aina olleet,mummo asuu maalla

:D

Iloista ja hoikistavaa viikkoa kaikille!!
 
tänä aamuna paino oli samassa missä viimeviikolla että jospa mäkin laittelen painon perjantaisin.

mä olen niin kade teille jolla normaalipaino jo häämöttää muutaman kilon takana. mullakun on tota matkaa vielä vaikka muille jakaa :kieh: oma vika on kun olen antanu itteni lihota muodottomaksi palloksi mutta siitä se laskee kun vaan en anna periksi. nyt jo ollu laihiksella kauemmin kun koskaan. häihinkin laihdutin 12kg 2 kuukaudessa niin ihmettelen mikä mättää kun ei toi paino laske siihen malliin kun mä haluaisin.

päivänjatkoja kaikille, mä lähden kauppaan :wave:
 
tulia:

Pituus:160cm
Aloituspaino 23.5.:69,2kg
Paino nyt: 66,7kg
Viikovahingot +/-: -100g
Pudotus yhteensä:-2,5kg
BMI:26,1
Tavoite:55-60kg

Maanantaina punnittu, mut en vaan oo aiemmin ehtiny tänne kertomaan tuloksista. Hitaasti tippuu, tosin on tullu herkuteltuakin ja muutenkin syöminen on ollu huonoa.. Viimeset 3 päivää on menny melkeinpä pelkästään aamupalalla ja sit oon iltasella ottanu vähän ruokaa tai niinku eilen anopilla pullaa.. Aika ankee ruokavalio. On olevinaan ollu niin kiire ettei oo syömään ehtiny.

Niinkuin tytöt2:lla niin mullakin reidet on todellinen ongelma. Suvussa on muutenkin taipumusta tuhteihin reisiin, mutta kaipa sitä itse voi asiaan vaikuttaa. Näillä reisillä on turha katsastaa pillifarkkuja.. Onhan tuossa mahassakin, mutta se on enemmänkin löysää nahkaa joka ei ole raskauksien jälkeen palautunut. Siihenkin voi ymmärtääkseni jumpalla vaikuttaa. Tarviis vaan ottaa itseään niskasta kiinni, laittaa jumppa-dvd pyörimään ja alkaa rehkiä. Lenkkeilyä ja muutenkin ulkoilua tulee melko hyvin harrastettua, mutta varsinainen lihastreeni ja venyttely tuppaavat jäämään paitsioon. No lisää yritystä kehiin. Ja toisaalta kuka sitä näillä keleillä jaksaisikaan rehkiä.. :D

~tulia
 
Jeps, lopetusmieliala taas päällä, kun viimeviikolla en juuri urheillut, paino oli taas +/-0, tällä viikolla taas tehokkaasti fillarilla ja salilla; paino +2,5kg. Ei tätä pää kestä. Mulla ei ole käytännössä sellaista mittanauhaa tms, jolla voisi tarkkailla paremmin, mistä tuo heilahtelu johtuu ja kun vaaka on ainoa aikatauluihin sopiva käytössä oleva seurantalaite, niin nyt alkaa repii ja pahasti. Ruokailu ei siis ole juurikaan muuttunut, ei ainakaan lisääntynyt vaan ennemmin pysynyt samana viikosta toiseen. Ehkä mun pitää mennä kohta kilpparitestiin, on tuo rauhanen ainakin suurentunut.
 
älä kriisi lannistu :hug:

mulla menee samaa rataa tämä projekti. hitaasti laskee paino ja välillä meinaa usko loppua. no ajatukset ensi kesään niin en varmaan silloin ole enää tällainen valkonen valas :LOL: herkutella en uskalla kun siitä paino nousee heti välittömästi pari kiloa niin olen sitten ilman kokonaan.

nyt tekemään eväät ja hyppään pyörän selkään. nokka kohti työmaata :wave:
 
Heippati kaikki!!

Kriisille tsemppiä!!Ei luovuteta,eihän?Minä oon vähän nyt niinkun katellut että kuukauden päivät oon suunnilleen samassa painossa ollut,että ennemminkin olen kesän tässä taitanut harjoittaa painonhallintaa kun laihdutusta,jospa se vielä tippuisi sen pari kiloa.Jos ei niin hyvä näinkin,38 vaatteet menee päälle,isompia en enään edes osta(ennen olin 40+kokoinen,eli 40-42.Yksi vaatekoko on pienentynyt siis.

Mutta vaikka jäisin painonhallintaan niin toivottavsti silti sopii että hengailen teijän kanssa täällä?:)12 viikko uusien elämäntapojen opettelua takana ja täytyy sanoa että olen aika ylpeä itsestäni!Ennen opettelut on jääneet muutamaan viikkoon.Syöpötteöypäiviäkin tulee vieläkin,mutta määrällisesti en enään ahmi niinäkään päivinä kaksin käsin:)




Mies tuli tänään mun töissä käymään,ilmoittamaan että me lähetään sitten lauantaina kaksistaan tallinnaan:):)Ja vielä jossain vähän paremmassa hytissäIhanaa,kaivataankin jotain pientä breikkiä kaksin.


Huomenna sitten vaakaan,pisteet menny suht hyvin,vähän yli mennyt...mutta katsotaan aamulla.
 
IhanaValo
Huomenia!

IhanaValo:
Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 74,1kg
Viikkomuutos: -1,1kg
Kokonaistulos:-1kg
BMI: 26.3
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

Eli juu, tänä aamuna vaa'alle mennessä kohtasi todellinen ylläri. Paino oli tuon 74,1kg ja tosiaan odotin suurempaa lukua, kun tää viikko on menny vähän plörinäks, on tullut syötyä sitä sun tätä. Viimeks eilen jäätelöä ja vähän suklaata :ashamed:

No, eipä tuo paljon ole kaikkiaan, tasan kilo tuohon lähtöpainoon ja aikaa on kuitenkin mennyt melkein 2 kk. Takkuaa siis oikeen kunnolla kuitenkin.
Nyt pitää vaan toivoa että lähtis laskemaan, et jaksais yrittää :)

kriisi; :hug:
Kuulostaa kyl tosi oudolta tuo painon heilahtelu.
 
Africa:

Pituus:168,5cm
Aloituspaino
13.4:78,5kg
Paino nyt:70.9kg
Pudotus tällä viikolla: +500g
Pudotus yhteensä:-7.6kg
Tavoite:69.9kg

500g lisää tullut ,sen niistä jädeistä saa!Tuntuu kyllä että olisi turvoksissakin näistä helteista (seli seli) :LOL:

Ihanaista viikonloppua kaikille :wave:
 
emma-elinda:
pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 85,8kg
pudotus tällä viikolla: +-0
pudotus yhteensä: -3,8kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 31,1

olishan se pitänyt arvata että ei se putoa. en kyllä prkele lannistu, jos vaikka mulla on tasannevaihe menossa. onnea muille miinuksesta.
 

Yhteistyössä