LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 9

Taas olis sitten uusi viikko edessä!!!Tässä BMI laskuri halukkaille tai siis suora linkki:)

http://www.mehilainen.fi/dynamic/fin/bmi.htm

tulia
:

Pituus:160cm
Aloituspaino 23.5.:69,2kg
Paino nyt: 66,8kg
Viikovahingot +/-: -800g
Pudotus yhteensä:-2,4kg
BMI:26,1
Tavoite:55-60kg

emma-elinda:
pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 85,8kg
pudotus tällä viikolla: + 500g
pudotus yhteensä: -3,8kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 31,1

kriisi
pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,1
Viikkovahingot +/- 0,0 kg
Pudotus yhteensä -8,9 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,1 kg

Africa:

Pituus:168,5cm
Aloituspaino
13.4:78,5kg
Paino nyt:70.4kg
Pudotus tällä viikolla: -600g
Pudotus yhteensä:-8,1kg
Tavoite:69.9kg

IhanaValo
:
Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Viikkomuutos: +0,7kg
Paino nyt 75,2kg
BMI: 26.643
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

Saiskohan sitä tällä viikolla pikkasen enempi porukkaa ilmottelemaan itsestään :D Täällä vaaka näyttää jo onneksi siitä kahdesta kilosta kiloa jo pois,kyllä ne nesteet sulaa mitkä syömällä tuli kerättyä tuossa viime viikon aikana.

Nyt opetellaan ihan tosissaan syömistä,ton kaltaisia ahmimisisa ei saa enään tulla mulle.

Ei muuta kun eteenpäin,eikö vaan??

Mietitääs ens joulua,kuinka ihana on olla normaalipainoinen,mä en ainakaan ole moneen moneen jouluun ollut normipainossa!:)

tulia:

Pituus:160cm
Aloituspaino 23.5.:69,2kg
Paino nyt: 66,8kg
Viikovahingot +/-: -800g
Pudotus yhteensä:-2,4kg
BMI:26,1
Tavoite:55-60kg

Viime viikko meni nettipimennossa, mutta tässä tämän viikon tulokset. Hieno huomata että viime maanantaihin nähden paino on laskenut vaikka juhannus toikin tullessaan vähän lisäpainoa.. No kohtuudella, mutta kuitenkin.

Olen asettanut tavoitteeksi olla normipainossa syntymäpäivänäni elokuun alkupuolella. 1,5kk olisi aikaa ja pudotettavaa n.2,5kg normipainoon.. Katsotaan nyt sit kuinka käy, ainahan sitä toivoa saa. Ehkäpä ensi kuussa tulee liikuttua aktiivisemmin kun mieskin lomailee, yksin on ankea lähteä lenkkeilemään. Tosin miehen ollessa kotosalla kiusaus syödä mitä sattuu ja reissata autolla ovat paljon suuremmat.. No toivotaan parasta.

Mulla toi motivaatio tuppaa ajoittain häviämään totaalisesti ja sit menee useampi päivä paikkaillessa vahinkoja.. Mikä lie siinäkin että on niin helppo sortua jäätelöön, sipsiin tai karkkeihin.. Tietty kun varsinkin jäätelöä on nyt pakkanen puolillaan (anoppi kävi muksujen kanssa jäätelöautolla) ni helppohan se on sieltä jäätelö napata, mutta ei se kyllä oloa yhtään paranna.

Jees. Mutta kaikille iso tsemppi ja hyviä pudotuksia.

~tulia

mä taidan laittaa painoni vasta tota vaikka huomenna vaikka tiedän sen plussa prkeleen siel olevan. eilen meni jo paremmin ja pisteet pysy kuosissa. ja kiitos potkuista africa, tarvisin todellakin sitä. tuun myöhemmin kertoo lisää, ny tarvii mennä :wave:

Pikkasen fiilikset taas vaihtunut sitten aamun.Sain taas ihan päättömän ahmimiskohtauksen,mä en niinkun jaksa enään.Mistä ihmeestä nää "tungen suuhuni kaikki"kohtaukset on nyt parin viikon aikana alkaneet tulla?

africa nyt se ruokakomeron ovi kiinni eikä anneta ahmimiskohtausten toistua :D mut jos yhtään lohduttaa niin mulla on samat fiilikset just nyt mutta en jumankauta anna periks. se on pakko nyt vaan kiemurrella tuskissaan vaikka alitajunta huutaa hyvyyksiä ( meille tulee huomenna vieraita ja kaapissa vierasvaraa vaikka kuinka paljon ) viinirypäleitä tossa mutustelin pahempaan oloon ja pari cracottea kylkiäisiksi. ne saa riittää tältä illalta.

huomenna on siis mulla totuuden hetki että kuinka paljon se paino onkaan noussu että tsemppiä mulle vaan, huomiseen B)

Huomenta! Olen käynyt täällä lueskelemassa, mutten kehtaa laittaa painoa enäää näkösälle. Vaikka se traineri sanoi, että nyt ei sais kattoakaan vaa'alle niin enpä osaa olla menemättä. Kotona ollaan nyt pari päivää, kun tytöllä on päätäynnä räkää ja antibioottikuuri.

emma-elinda:
pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 85,8kg
pudotus tällä viikolla: + 500g
pudotus yhteensä: -3,8kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 31,1

olinhan saanu pudotettua painoa aika kivasti kun puntari näytti pari kiloa enemmän kun tultiin kotiin. jee jee. silti plussa tulos mut ei haittaa.

viimenen lomaviikko menossa ja ens maanantaina jälleen sorvin ääreen. heti iltavuoro mikä kyrsii aika paljon. nyt kun ne lämpimät ilmatkin alko niin kiva mennä jo töihin.
kriisi onko mulla menny jokin ohi vai miks et saa käydä vaakalla? tsemppiä kuitenkin ja kyllähän sä meidän porukkaan saat kirjotella oli se paino sit mitä vaan . mä meen nyt ulos nauttimaan auringosta :wave:

emma-elinda aloin käydä fillarilla töissä ja farkkukoko on jo pienentynyt kahdella, mutta paino vaan nousee. Treineri sanoi, että se johtuu lihasmassan kasvusta eikä sais nyt käyttää vaakaa. Vaan jurppii, kun 2,5v suunta on jo ollut alaspäin, että pitäis yhtään antaa periksi.

Mut kriisi toihan on ihan fakta, et kun liikunta lisääntyy ja sen myötä myös lihasmassa niin painokin kasvaa, lihas on läskiä painavampaa. Tuossa vaiheessa sanoisin että keskity peilikuvaan.. Kuitenkin ne lihakset näyttävät paremmilta kuin löysät lihat.. ;) Tsemppiä. Kyllä se siitä sit tasottuu ja lähtee taas hilautumaan alaspäin. Hitaasti mutta varmasti.

Hip hei!!Ruokakomero(vitsi mikä sana muuten) on pysynyt kiinni,päätin että tuo oli sitten viimeinen kohtaus.Aivot oli niinku ihan sumussa kun vaan söin ja söin..en tiiä tajuaako kukaan mitään.:)Mutta perjantaina katsotaan mitä mun juhannuksen plus eilisen mässäilyt on tehnyt painolle,APUA.

kriisi sehän on hyvä että farkkukoko pienentynyt. on siis läskiä lähteny eli et masennu etkä tuijota vaakaa vaan peiliin niin kuin tulia sanoi.

heh ja mä en edes tiedä ketään kellä olis ruokakomero enää :LOL: tiedä sit mistä sekin sana tuli.mut hyvä juttu että sulla africa on tänään menny paremmin.

mutta iso huoli ja murhe on ollu meillä tänään kun selvisi että meidän 5v on käyny siwassa yksinään... 2 ison tien yli on menny yksinään kun halus karkkia :'( mulla on siis niin huono äiti olo kun vaan voi olla. naapuri oli sen nähny siellä eikä prkele voinu ottaa autoon vaikka tietää ettei likalla ole asiaa oman pihan ulkopuolelle. asutaan siis rivarissa ja likka mulle sano menevänsä "liisan" pihalle naapuriin :headwall: kävin vielä kattomassa 10 min välein ja siellä se oli joka kerta..AAARRRGGGHHH

Onneks ei emma-elinda tytölle sattunut mitään.Olisi kyllä naapuri voinut ottaa kyytiin!!

Mä saan lauantaina hiustenpidennykset :D Mulla on nyt Ylipitkä "polkka"
Millaiset hiukset teillä on?Menee nyt vähän ohi topiikin mutta ei se kai haittaa :xmas:

IhanaValo
Heissan..
Juu, mie ilmottelen painoa vähän myöhemmin viikolla, kuhan saan juhannusturvotukset pois :D (Jos saan..)
Mies vaihtoi n.kuukaudeks vuorotyöt pelkkään päivävuoroon, saa ees muutamana viikkona pitää "karkkipäivän" samana päivänä kun nyt se on yleensä ollut niin että kerran miehen vapailla herkutellaan..ja ne kun tuppaa menemään vähän liiallisuuksiin välillä :ashamed:

Ärsyttää kun välillä iskee vaan niin hirvee himo kaikkiin herkkuihin, ettei voi mitään.. ja sitten herkkujen jälkeen iskee se morkkis:(

Hiukset miul on vähän punertavat, n.lapaluihin yltävät, ja on kans semmonen ylipitkä "sivuotsis".

Moi vaan! Täällä on kans sulateltu juhannus syömisiä... Tuli kyllä syötyä paljon ja kaikkea! Nyt sitte menty alkuviikko tosi kevyesti ja nyt alkaa tuntuun taas olokin paremmalta! Miinusta vaaka jo näyttääkin :) .

Kyllä tuo yletön syöminen ainakin mulla vaikutti, että maanataina olisin päässy jumppaan, mutta mun ei tehnyt yhtään mieli lähteä! Ja ihana kesäjumppa, jota siis pidetään ulkona jäi sitte väliin. Olo oli jotenkin niin ällöttävä..

Eilen sit koitin yksiä farkkuja, jotka oon ostanu joskus viime syksynä. Ostin ne kiireessä ilman sovittamista.. ja kun pääsin kotiin ne meni mulle tuohon puoleen reiteen asti! Hieman sillon itsänikin nolotti, kun olin arvioinut oman kokoni hiukka pieleen.. mutta eilen ne mahtu mun päälle ja meni jopa kiinni asti :eek: . Tuntu kyllä ihan uskomattomalta!

emma-elinda lapset on kyllä niin nopeta, mutta pääasia, ettei mitään sattunut. Kyllä varmasti säikäytti :hug: . Africa kuinka pitkät pidennykset sä laitat? Tulee varmasti hienot! Mun hiukset on nyt tällaset vähä olkapäitten yli ulottuvat, tylsä oma väri.. alkanu tummeneen iän mukana.. ennen ollu ihan vaalea..

Mutta helteitä luvassa, ihanaa ja nyt vaan kevyitä kesä herkkuja syömään. Eilenkin ostettiin taas kokonainen vesimelooni, kun ovat niin halpoja! Meillä lapsetkin tykkää siitä ihan älyttömästi! Moikka :wave:

likka ollu arestissa nyt eilen ja tänään. on tainnu mennä jakeluun ettei mennä yksin minnekään. äsken olin ulkona likan kanssa kun en viitti ihan sisäarestissa pitää mut omalla pihalla saa olla.

hiuksista: mulla on ihan lyhyet blondatut hiukset ja on kyllä pikkasen outoa kattoo peiliin kun vielä viikko sitten mun hiukset oli puoleen selkään asti ja punaisen vivahtavat. on kuin olisin eri ihminen kokonaan. eikä mulla ole ikinä ollu lyhkäsiä mut kai tähän tottuu varsinkin kun isäntä ja lapset kehuu mua entistä kauniimmaks :heart:

hienoa tytöt2 että farkut meni jalkaan. onnea laihtumisesta.
meillä koko sakki kävi pitsat ja kebabit uinnin päätteeksi mut nyt olin kovana ittelleni enkä ottanu mitään mulla kun oli kotona salaattia ja muuta kevyttä nopeeta ruokaa. ihan turhaan sitä sellasia syö ja itteensä kiusaa.

nyt taas meen pihalle vahtimaan mun vauvaa :wave:

Heips. emma-elinda mahtis homma et oot pystyny passaamaan pitsan ja kebabin.. Meillä on tänään pitkästä aikaa pitsapäivä ja mä aion kyllä heittää järjen narikkaan ja syödä oman osani.. :D

Hiuksista: Mulla löytyy ylipitkä sivuotsis ja mitaltaan hartioilta jo yli kasvaneet ruskeaksi värjätyt kutrit. Oon pyrkiny pitämään pituuden suunnilleen tuossa hartioilla, reilusti lyhyempääkin lookia oon miettiny, mut vielä en oo uskaltautunu. Meinaa toi leikkauttaminen muutenkin jäädä ja letti kasvaa sellasta vauhtia että.. Tosi lyhyt olisi pakko muistaa ja jaksaa leikkauttaa säännöllisesti muotoonsa.

Vitsi kun toi aurinko porottaa niin täysillä. Ei yhtään huvita liikkua, kun tulee kuuma jo ajatuksesta. Ei pitäis valittaa, lämpöiset kesäpäivät on harvinaisia, mutta kun...

~tulia

Heippa kaikki!

Mikä on sivuotsis? :ashamed:

Mulle tulee 40cm pidennykset,mustat toietenkin kun omatkin on,olisin ottanut 30cm mutta ne oli loppu enkä jaksanut kärsimättömänä mitään odotuksia :D

emma-elinda:Mäkin leikkasin viime kesänä mun puoleen selkään olevat hiukset tällaiseksi rikotuksi polkkatukaksi,nyt tahtoo taas vähän pidempää.Meillä mies kyllä sanoo että tää pituus sopii mulle hyvin,mutta mun on nyt vaan pakko saada ne pidennykset

Ihanan kuuloisia hiuksia teillä :flower: :D

Mä olen ihan yksi kotona huomisiltaan saakka :eek: Mies on moottoripyöräreissussa ja lapset mummolassa.Aika ihanaa luksusta,illalla nukkumaan mennessä tosin voi jo kaivata muita :snotty: on vähän sellainen että pelkään olla yksin yön yli :ashamed:

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille :wave:

kriisi
pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,1
Pudotus yhteensä -8,9 kg

Jeps, eli taas ollaan ihan lähtöpisteessä juhannuksen jälkeen. Töihin pitäis kohta lähteä. Olen yrittänyt korvata kaikki mässyt mansikoilla, taitaa toimia. Kohta olen tosin ihan punainen kauttaaltaan, muutun mansikaksi.
Hauskaa päivää kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:
kriisi
pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,1
Pudotus yhteensä -8,9 kg

Jeps, eli taas ollaan ihan lähtöpisteessä juhannuksen jälkeen. Töihin pitäis kohta lähteä. Olen yrittänyt korvata kaikki mässyt mansikoilla, taitaa toimia. Kohta olen tosin ihan punainen kauttaaltaan, muutun mansikaksi.
Hauskaa päivää kaikille!

Mäkin söin eilen litran mansikoita yksin:)Illalla laitoin puuron sekaan vielä loput.Kivempi muuttua mansikaksi kun esim.suklaaksi,ollaan paljon nätimpejä
:LOL: :D Mä lähen kanssa just kohta töihin.

IhanaValo
Tuunpahan taas höpöttämään, kun kerrankin kerkeää..Huomenaamulla koitan sen painonkin kertoa, ei tosin kovin hyvältä näytä.

Africa; Sivuotsis on (ainakin miun mielestä ) semmonen siis vaan, mikä ei oo suoraan alaspäin tossa otsalla vaan menee silleen sivulle..tajuaakohan tuosta selostuksesta mitään. :snotty:
Miul ei oo ikinä ollu mitään pidennyksiä, luulen että olisin niin laiska hoitamaan niitä et menisivät heti huonoks. Miulle helpoin hiusmalli on semmonen mikä ei tarvi ku pestä ja kuivata :D Tietty tarvittaessa jotain kiinnettä tms. mut en jaksais joka aamu laittaa..

Emma-Elinda; Varmasti säikäytti tuo tyttösi, lapset on niin nopeita mut onneks selvisitte säikähdyksellä.

Kylläpä kuulostaa kivalle että ennen pienet farkut on mennytkin jalkaan..siitähän sen parhaiten kiinteytymisen huomaa..=)

Mutta, aamukahville.. :wave:

tänään on ollu niin vauhdikas päivä ettei ole oikein koneella kerinny kun käymään vaan. meille tuli eilen kisuvauva ja on kamala vahtiminen ettei isompi katti pure vauvaa kuoliaaks. ei oikein vielä ole hyväksynyt pikkuista mut kai se siitä ajan kans.

tänään en ole edes kerinny syömään kun aamulla weetabix chokoja lautasellisen ja 2 palaa ruisleipää ja alkaa jo olla aikas kamala nälkä. mies tossa lähti ostamaan grilliin laitettavaa ja toivotaan että sieltä tulee muutakin kun rasvasta makkaraa :LOL:

mun rupes kans tekee mieli mansikoita :p jospa sitä huomenna lähtis torille samalla kun käy vanhan ajan markkinoilla.
huomiseen ja kivoja laihistuulia itse kullekin :flower:

Huomenna on sitten punnituspäivä mulla ,voi apua sentään.

Ketuttaa kun menkat alkaa vkl ja turvotus on aika järkky.Etten sitten ihan masennu jos paino onkin jotain ihan kamalaa.

Hah,viikon kohokohta,punnitus :D Vähän niinkun silloin kun lapset oli pieniä niin kuukauden kohokohta oli mulla aina neuvola :LOL: :saint:

Nyt lähen suoristusrautaa ostamaan ,aamulla vanha sanoi sopimuksensa irti |O Sitten kukkia istuttamaan takapihalle,siinähän tää ilta sitten meneekin:)Mieskin tulee kotiin ja lapset!

Emma-elinda: kalkkunanakit ne kevyet on hyviä grillatessa ja sitten esim.broilerin sisäfilepalata,kypsät.Kalliita mutta hyviä ja kevyitä.

Älkää ostako mitään kevytgrillimakkaraa ,ihan kamalia :x

Yhteistyössä