LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 4

Perjantai-iltaa kaikille!

Kyllä nyt on vaikeeta!!! Siis niin tekee mieli syödä kaikkea ja koko ajan... voi elämä, kun pääsis vaan tämän "vaiheen" yli ja äkkiä!! Isäntä teki pizzaa ruuaks ja kyllä tuli syötyä :/ ja muutenki ankara makean himo.. voi,voi.. Nyt oon yrittäny litkiä vettä, jos loppu ilta menis vähä paremmin.. Kyllä tää neljäs viikko on paha! Mutta yritän tsempata ja toivottavasti päästä taas vähä lähemmäks tavoitetta. Mutta tsemppiä kaikille ja oikein mukavaa viikonloppua :wave:
 
mulla kanssa tosi vaikeeta, ollu oikeestaan kokoajan :snotty:
eikä yhtään auta kun telkkua kattelee niin johan siellä mainostetaan jätskejä, karkkeja ja kaiken maailman herkkuja, ja iltasin mun tekeekin mielisyödä kaikkea mahdollista :p
hiukan pelottaa mennä maanantaina puntarille...miten on mahtanut mennä, olen ainakin liikkunut ja tänäänkin olin melkein 4 tuntia pihahommissa, mut maanantaina sen sitten näkee...hyvät vkonloput kaikille... :wave:
 
Tervehdys!!Vaikeeta on välillä mutta nyt kun on liki kuusi viikkoa takana voin sanoa että itselläni ne vaikeat ajat kestää muutaman päivän-siitä sitten taas selkiytyy,himot lähtee jne :D On tää todellakin itsensä kanssa painimista tää laihdutus,mutta AH se mitä tästä saa!Ei tää pelkkää peetä ole,mun mielestä on ihanaa kun laihtuu ja jopa muut alkavat huomata sen.Saatika kun housut jotka ei vielä 6 viikkoa sitten mennyt jalkaan päinkään ,ovat nyt reiluhkojakin :D :D

Kohta on se kuuluisa maanantai :saint:

Kuka aloittais pinon?
 
tulia Tervetuloa mukaan! Tän viikon teemaksi on meillekin muodostunut laihduttamisen vaikeus... Kaksi ekaa viikkoa mulla meni kuin vettä vaan, mutta sitten painon hurja lasku pysähtyi, ja nyt joutuu ihan tosissaan tsemppaamaan retkahduksia vastaan. Pisteiden rajoissa olen kyllä joka päivä pysynyt, mutta uskon, että paino putoaisi nopeammin, jos söisin enemmän kasviksia ja kuitupitoista ruokaa. Nyt osa pisteistä on täytetty herkuilla, joten määrällisesti olen syönyt aika vähän. Ja kasviksetkin ovat jääneet välipaloina unholaan. Päivän pääaterian olen kyllä kasannut lautasmallin mukaan, joten ihan en ole antanut itseni repsahtaa, vaikka mieli onkin tehnyt. Onneksi hankin sen PV kausikortin, joten se on mulla jonkinlaisena motivaattorina tuolla lompakossa.

Eilen päätin, että kunhan jonain päivänä 10% on pudotettu, niin sitten palkitsen itseni kunnon shoppailu(vaate) päivällä. Yli vuoteen en ole itselleni vaatteita ostanut, koska tämän kokoisena en halua sovituskoppiin mennä. Ja kunhan 10% on laihdutettu, niin kaapistakin alkaa löytymään päälle pantavaa =) Muutakin kuin verkkarit ja äitiyshousut :LOL:

Minäkin toivotan hyvä viikonloppua kaikille! Toivotaan edes huomiseksi aurinkoa. Täällä on nyt sateista ja harmaata...
 
tulia:
Pituus:160cm
Aloituspaino
23.5.:69,2kg
Paino nyt:69,2kg
Pudotus tällä viikolla:-0g
Pudotus yhteensä:-0kg
BMI:27
Tavoite:55-60kg

Mä oon menny kiloklubin ohjeistamana ja uskokaa tai älkää oon ollu jossain kohtaa jo 65.5kg.. Mutta sit tuli pääsiöinen ja vappu ja usko ja motivaatio katosivat savuna ilmaan.. Paino on noussu 1,5kk:n aikana melkein 4kg ja kyllä ketuttaa. Nyt on aika lopettaa vinkuminen sohvan nurkassa, ottaa itseään niskasta kiinni, antaa potku persauksille ja ruveta toimeen. Ehkäpä vertaistuki auttaa ja moivaatio ja usko löytyvät taas.. Pakko.

~tulia
 
heipparallaa

mul usko jätti mut eilen totaalisesti kun ukkokullan kans tapeltiin ja loppuilta mökötettiin ja sit se läks baariin ( ihan ok, eipä ollu mua ärsyttämässä ) join sit itekin 1 pienen tölkin kaljaa ja muutama kourallinen sipsejä... juu kun sit on tänään viel paikkareissa punnitus niin olin ihan varma että ei oo lähteny kun takasin tullu...yllätys oli suuri kun puntari näytti - 900g mikä on suurin pudotus mitä olen tähän mennessä saanu =) tosin maanantaina se luku voi taas olla ihan mitä vaan kun tuntuu hyppivän aika lailla toi paino.

nyt täytyy lähtee viemään tytär synttärikutsuille. ja tervetuloa mukaan tulia munkin puolesta. :wave:
 
huomenta vaan

käväsin tossa tunnin kävelylenkillä ja kyllä mieli virkistys. mäkin hain eilen siwasta ellospaketin kun tilasin ittelleni tunikan ja yllätys oli suuri kun tänään sitä kokeilin niin se on liia iso vaikka on mun kokoa :eek: ei toi pudotus vielä niin suurensuuri ole että pienemmät vaatteet menis jo?? ei onneks niin paljon haittaa vaikka liian iso paitsi kietasumallina mut tissit tuppaa vilahtaa :LOL: eli siitä tuli kotipaita kun en jaksa palauttaa ja pienempiä kokoja ei ollu enää.

joop mut nyt pihalle voikukkasotaan... see ya later :wave:
 
JEE,mä kävin tunnin lenkillä,vihdoinkin sain itteni liikkeelle ja vitsit kun olikin ihanaa :D hölkkäsin välillä mutta enhän mä kauaa jaksanut vielä :LOL:

Mies osti mulle wiifitin,illalla kokeiltiin,aika hauska =)

Huomenna on se punnitus,aika jännää.......
 
Mulla on punnitus vasta ti tai keskiviikko, onneksi, koska jostain syystä viikon urheilu (1h päivässä, 6 päivänä) toi vaan järjettömän määrän nestettä kehoon. Onko mulla lihakset turvoksissa? Oikeasti tähän mulla monesti on kaatunut koko homma, kun alkaa nyppii niin... Vyöhön kyllä piti säätää uusi reikä? Vaaka pitäis ehkä heittää jonkkaan? tai ehkä tää jossain vaiheessa lähtee sitten takas alas. Nyt koitan vaan juoda vettä entistäkin enemmän.
 
ehtoota tännekin, huomenna puntarille ja hiukan jännittää, on tullu mässätty vkonloppuna, mut tänään olin kyl kävelees sellaset vajaat 10km B) ...huomiseen... :wave:

ja tervetuloa munkin puolesta tulia :wave:
 

Yhteistyössä