Lihavan raskausmaha(sis.kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Onnea synnytykseen!

Itsellä kans ylipainoa ja pieni "pussukka" mahassa. Se alkaa kyllä kiristymään ku maha kasvaa nyt, mulla ainakin. Nyt rv 19 ja mulla jo aika iso maha. Ed raskaus oli kaksossellaanen ja sektio, ja lääkäri jälkitarkastukses sano etä toi roikko johtuu siitä eikä "parane" itestään.

Tietääko kukaan, jos nyt synnytyksen jälkeen laihdutan ja se roikko siinä on, niin saako sosiaalisista syistä plastiikkakirurgille ajan? Oon kuullut että esim rintojakin muotoillaan uusiksi jos rintojen epämuotoisuus aiheuttaa suurta sosiaalista haittaa. Mulla tuo roikko ainakin estää esim. saunaillat kavereiden kanssa ja on kauheaa kattottavaa ku pukee farkut jalkaan....

Eli tarkotan julkiselle puolelle ihan norm. sairaalamaksuilla...?

Onnea synnytykseen!

Itsellä kans ylipainoa ja pieni "pussukka" mahassa. Se alkaa kyllä kiristymään ku maha kasvaa nyt, mulla ainakin. Nyt rv 19 ja mulla jo aika iso maha. Ed raskaus oli kaksossellaanen ja sektio, ja lääkäri jälkitarkastukses sano etä toi roikko johtuu siitä eikä "parane" itestään.

Tietääko kukaan, jos nyt synnytyksen jälkeen laihdutan ja se roikko siinä on, niin saako sosiaalisista syistä plastiikkakirurgille ajan? Oon kuullut että esim rintojakin muotoillaan uusiksi jos rintojen epämuotoisuus aiheuttaa suurta sosiaalista haittaa. Mulla tuo roikko ainakin estää esim. saunaillat kavereiden kanssa ja on kauheaa kattottavaa ku pukee farkut jalkaan....

Eli tarkotan julkiselle puolelle ihan norm. sairaalamaksuilla...?

kiinnostaisi muakin tietää, kun oon nyt melkosen paljon synnytyksen jälkeen laihtunut ja toi lärpäke ei oo kyllä mihinkään lähtenyt, ainoastaan tyhjentynyt läskistä. ja sitä ylimäärästä nahkaa tosiaan on paljon..

Joskus kuulin kirurgin tuollaisesta vatsanahan roikkuvuudesta sanovan, että vatsalihakset ovat ns irtaantuneet toisistaan ja ilman kirurgista toimepidettä erittäin vaikea saada ( jos lainkaan ) liki ennalleen.Itsellä ylipainoa vajaa 30kg ja raskaana olen, mutta vatsan malli hieman erilainen.Ei kuitenkaan pallomainen...enempi näyttää kuin odottaisin tyynyä :) eikä palloa.Sekin riippuu yksilöllisistä seikoista, eikä tarvi liittyä ylipainoon.

Kun äitini laihtui nopsaan yli 20kg, niin kyllä häneltä ajan myötä myös se roikkuva maha hävisi eli ei se silti ihan toivotonta tarvii olla; riippuen tietty ylipainon määrästäkin ja sitä kautta miten paljon nahka on venynyt.

Ap: nauti kuitenkin raskaudestasi ja älä anna ilkeiden kommenttien satuttaa :) kaikkea hyvää sinulle.Itsellä rv 20+rapiat :)

Onnea viimemetreille ap! :) Onko tietoa kumpi teille tulee?

Mulla on kolme raskautta takana (ei tosin ylipainoa) ja maha on nykyään semmoinen ruma arpinen nahkasäkki ja olen miettinyt josko sen menisi joskus korjauttamaan.Onko kellään kokemusta tai tutun tutun tuttua,joka olisi operaatiossa käynyt?Niin ja oma maha repsahti pahaan kuntoon lähinnä siksi,että olin raskaana yhtä häkää kolme putkeen,lapset ovat syntyneet niin,että ekalla ja tokalla on ikäeroa tasan vuosi ja kakkosella ja kolmosella pari päivää alle 11kk..Me todella tiedämme,että imetys ei ole toimiva ehkäisykeino. :D

En mä ainakaan järkyttynyt, ylämahan muoto vain ihmetyttää, miten siinä on tuollainen "mutka", vai potkiiko vauva justiinsa kuvaushetkellä ja maha on siksi "epämuodostuneempi"

jos paljon on ylipainoa mahassa niin kyllä se reppu sinne jää

Onnea vauvasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja mamitsu:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:

Mites muuten ultrat, onko ollut näkyvyyttä?

tämä kiinnostaa minuakin ylipainoisena eli tehtiinkö ja näkyikö vatsan päältä rakenneultrassa hyvin?

hyvin näkyi vatsan päältä np- ja rakenneultrissa. ja 35kg oli ylipainoa.

Sori mutta järkyttävä. Itse synnyttänyt 4 lasta ja painoa vain rapiat 40kg. Ei taida ultralla nähä mitään, sektiokin vaikeaa "ryhävalaalle" miten joku voi syödä itsensä moiseen kuntoon ja toiseksi miten joku voi panna ton kokoista. Miten tavara löytyy, heittämällä jauhoja märkään kohtaanko

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi:
Sori mutta järkyttävä. Itse synnyttänyt 4 lasta ja painoa vain rapiat 40kg. Ei taida ultralla nähä mitään, sektiokin vaikeaa "ryhävalaalle" miten joku voi syödä itsensä moiseen kuntoon ja toiseksi miten joku voi panna ton kokoista. Miten tavara löytyy, heittämällä jauhoja märkään kohtaanko

Mistä kumpuaa moinen ilkeys ihmiseltä, joka on itseensä tyytyväinen?

• Tykkää
Reactions: Unicorn
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Mistä kumpuaa moinen ilkeys ihmiseltä, joka on itseensä tyytyväinen?

Eihän tossa mitään ilkeää, totuuus kirpasee

Kuka haluaa panna kakkosnelosta?

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

moni. laihat ovat kauniita. Kateellinenko?

Mun miehen mielestä reiällä pilattuja lautoja.

:laugh: :laugh:

Mua ällöttää ihmiset jotka tahallaan haluavat loukata toista.Kieltämättä tulee tietynlainen mielikuva sinusta, kun luki tekstiäsi.Jos samalle tielle lähtisi, niin noilla painolukemilla; mitä sinä painat, niin löytyis varmasti moneltakin ilkeätä sanottavaa.
Annetaan kaikkien olla sellaisia kuin ovat.Kaikki ihmiset ovat koosta huolimatta samanarvoisia =)

• Tykkää

Mun mielestä laihat ei ole kauniita vaan naiset jotka ovat hoikkia ja heillä on muotoja.

Alkuperäinen kirjoittaja mamitsu:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:

Mites muuten ultrat, onko ollut näkyvyyttä?

tämä kiinnostaa minuakin ylipainoisena eli tehtiinkö ja näkyikö vatsan päältä rakenneultrassa hyvin?

Ultrat on näkyneet hyvin, eipä ole ollut mitään ongelmaa.

Tuo muoto on kyllä mustakin aika ihmeellinen, tuo yläosan pallukka ihan kova ja sit tosiaan tuo roikko ihan pehmeetä löllöä eikä sieltä tunne kuin selällään maaten kohtua. Kiinnostais itseäkin tietää mitä tuo löysä löllö "sisältää"... Varmaan vaan ihraa.

Raskausarvet tuli jo esikosta, joskin olivat vaalenneet ihan näkymättömiin ja nyt sitten tummuneet taas. Eipä tarvi stressata tuleeko lisää arpia kun ei enempää oikein edes mahdu mahaan :D

Tuo maha on normaalitilassa semmoinen että jos laihdun niin tuo ylempi osa kutistuu mutta tuo alalöllö vaan rupeaa roikkumaan eikä mitenkään varsinaisesti pienene.

Mun mielestä on mahdollista päästä kunnallisen kautta vatsanahanpienennykseen jos vaan on tiputtanut ensin painon lähes normaalilukemiin. Taitaa olla aika kallis operaatio yksityisellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea viimemetreille ap! :) Onko tietoa kumpi teille tulee?

Mulla on kolme raskautta takana (ei tosin ylipainoa) ja maha on nykyään semmoinen ruma arpinen nahkasäkki ja olen miettinyt josko sen menisi joskus korjauttamaan.Onko kellään kokemusta tai tutun tutun tuttua,joka olisi operaatiossa käynyt?Niin ja oma maha repsahti pahaan kuntoon lähinnä siksi,että olin raskaana yhtä häkää kolme putkeen,lapset ovat syntyneet niin,että ekalla ja tokalla on ikäeroa tasan vuosi ja kakkosella ja kolmosella pari päivää alle 11kk..Me todella tiedämme,että imetys ei ole toimiva ehkäisykeino. :D

Mun entinen työkaveri kävi muutama viikko sitten leikkauttamassa löysät nahat pois yksityisessä sairaalassa Helsingissä. Sanoi olevansa tosi kipeä heti leikkauksen jälkeen ja hänellä oli jotain vuoto-ongelmaa myös. Kertoi myös, että leikkaus oli kestänyt 6 tuntia! :o Eli ei mikään pikku operaatio. En oo nyt soittanut ja kysellyt kuulumisia, pitääkin huomenissa pirautella. Toivottavasti kaikki on ok ja hän olis tyytyväinen, on halunnut operaatioon niin kauan kuin muistan ja nyt tuli tilaisuus toteuttaa haave.

Hyvin paljon mahdollista, että edestäsi tämänkin löydät.

• Tykkää

Mun mielestä laihat ei ole kauniita vaan naiset jotka ovat hoikkia ja heillä on muotoja.

Se mikä on toisista kaunista, toisista ei eli kauneus on katsojan silmässä ja mun mielestä sisäinen kauneus on parasta :heart: Onneks ihmiset on erilaisia, erinäköisiä ja kokoisia :D

Vatsanahkan kiristys sosiaalisin perustein kun itse on syönyt itsensä kymmeniä kiloja ylipainoiseksi?? No eiköhän ryhdytä sitten leikkaamaan alkoholistien silmäpusseja ja laseroimaan heiltä couperosat sosiaalisin perustein verorahoilla..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vatsanahkan kiristys sosiaalisin perustein kun itse on syönyt itsensä kymmeniä kiloja ylipainoiseksi?? No eiköhän ryhdytä sitten leikkaamaan alkoholistien silmäpusseja ja laseroimaan heiltä couperosat sosiaalisin perustein verorahoilla..

Olipas taas kommentti |O

• Tykkää

Yhteistyössä