auttakaa
Eli mun painoindeksi on 19 ja mun vyötärönympärys 91,, sehän on jo aivan liian iso naiselle.
Kuinka saisin sitä pienemmäksi??
Kuinka saisin sitä pienemmäksi??
Kyllä on.Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Siis miten..? Onko kaikki rasva ruumiissasi siis vyötärön ympärillä?
sydän liiton ohjeiden mukaan mittasin sentin navan alapuolelta. Navan yläpuoleltakin lukema on 86Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljon sun pituus ja paino? Jos oot kovin lyhyt voipi tuo painoindeksi vääristyä. Ja mittasit vyötärönympäryksen siitä pari senttiä navan yläpuolelta? Kuulostaa kyllä aika hassulta.
No varmasti on huonot vatsalihakset, turvotuksesta ei ole kyse.Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:Jos se on vaan turvotusta? Monet ruoka-aineet turvottaa, jos on herkkä maha/huono ruuansulatus. TAi laktoosi-intoleranssi, keliakia, joku allergia vois olla myös syynä. Lääkärillä kannattas ehkä käydä, ihan verikokeella selviää jo onko jotain noista. Tai sit on vaan huonot vatsalihakset.
Ainakin kannattaa kokeilla. TAkeita en anna tuloksista, itse en jaksa vääntää vatsalihaksia yhtään - pömppö on komiaAlkuperäinen kirjoittaja ap:No varmasti on huonot vatsalihakset, turvotuksesta ei ole kyse.Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:Jos se on vaan turvotusta? Monet ruoka-aineet turvottaa, jos on herkkä maha/huono ruuansulatus. TAi laktoosi-intoleranssi, keliakia, joku allergia vois olla myös syynä. Lääkärillä kannattas ehkä käydä, ihan verikokeella selviää jo onko jotain noista. Tai sit on vaan huonot vatsalihakset.
Jos mä alan tekemään vatsalihaksia niin silläkö tää helpottaa?
No ei mua pienempi pömppö häittais mut tää on valtava, suorastaan ahistava.Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:Ainakin kannattaa kokeilla. TAkeita en anna tuloksista, itse en jaksa vääntää vatsalihaksia yhtään - pömppö on komiaAlkuperäinen kirjoittaja ap:No varmasti on huonot vatsalihakset, turvotuksesta ei ole kyse.Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:Jos se on vaan turvotusta? Monet ruoka-aineet turvottaa, jos on herkkä maha/huono ruuansulatus. TAi laktoosi-intoleranssi, keliakia, joku allergia vois olla myös syynä. Lääkärillä kannattas ehkä käydä, ihan verikokeella selviää jo onko jotain noista. Tai sit on vaan huonot vatsalihakset.
Jos mä alan tekemään vatsalihaksia niin silläkö tää helpottaa?
Ei kasva,,kyllä tää on ihan löllyvää läskiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oletko varma, ettei siellä kasva jokin/jotain?
Mimmosta ruokaa sä yleensä syöt?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei kasva,,kyllä tää on ihan löllyvää läskiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oletko varma, ettei siellä kasva jokin/jotain?
Paljon suklaata, kotiruokaa 2 kertaa päivässä, paljon teetä, jugurttia, salaattia.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mimmosta ruokaa sä yleensä syöt?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei kasva,,kyllä tää on ihan löllyvää läskiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oletko varma, ettei siellä kasva jokin/jotain?
Ahaa, no liikutko minkä verran? Mietin tota, että miten voi saada sormet reiden ympärille, en mä ainakaan saa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljon suklaata, kotiruokaa 2 kertaa päivässä, paljon teetä, jugurttia, salaattia.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mimmosta ruokaa sä yleensä syöt?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei kasva,,kyllä tää on ihan löllyvää läskiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oletko varma, ettei siellä kasva jokin/jotain?
No en hirveesti liiku.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ahaa, no liikutko minkä verran? Mietin tota, että miten voi saada sormet reiden ympärille, en mä ainakaan saa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljon suklaata, kotiruokaa 2 kertaa päivässä, paljon teetä, jugurttia, salaattia.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mimmosta ruokaa sä yleensä syöt?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei kasva,,kyllä tää on ihan löllyvää läskiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oletko varma, ettei siellä kasva jokin/jotain?
Piiiitkät sormetAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ahaa, no liikutko minkä verran? Mietin tota, että miten voi saada sormet reiden ympärille, en mä ainakaan saa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljon suklaata, kotiruokaa 2 kertaa päivässä, paljon teetä, jugurttia, salaattia.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mimmosta ruokaa sä yleensä syöt?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei kasva,,kyllä tää on ihan löllyvää läskiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oletko varma, ettei siellä kasva jokin/jotain?
Mulla näytti olevan 44cmAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas ei pysty kirjautumaan:Mäkin saan sormet reiden ympärille. Just ja just mut silti. Ja liikun paaaljon. Nii ja rieden ympärys on tasan 50cm.
Mulla on 51 ja mun painoindeksi on 18,6.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla näytti olevan 44cmAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas ei pysty kirjautumaan:Mäkin saan sormet reiden ympärille. Just ja just mut silti. Ja liikun paaaljon. Nii ja rieden ympärys on tasan 50cm.
No ei munkaan mielestä, siksi kysyn... Vaalee leipä kyllä kanssa turvottaa ja suola ja mässy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut jos sulla on jokin kasvain mahassa? Eihän toi nyt oo mahdollista, että yli 90 vyötärönympärys tuolla kilomäärällä...
paksuimmalta kohdalta???Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla näytti olevan 44cmAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas ei pysty kirjautumaan:Mäkin saan sormet reiden ympärille. Just ja just mut silti. Ja liikun paaaljon. Nii ja rieden ympärys on tasan 50cm.