Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mureaa ja hyvää tämäkin on. monta tuntia keitetty ja sen jälkeen paloiteltui ja uudelleen keitety =) rippuu ihan mistä liahn osastaa lihan tekeePossunlihaa.... Onpa huono keitto. Itse teen aina naudan keittolihasta ja haudutan lihaa monta tuntia. Tulee mureaa ja hyvää!
mureaa ja hyvää tämäkin on. monta tuntia keitetty ja sen jälkeen paloiteltui ja uudelleen keitety =) rippuu ihan mistä liahn osastaa lihan tekee
keitin myös kinkun luun samalla siihen liemeen mauksi. luu oli ollut pakasteessa. harmittaa van ettei ole koiraa jolle sen keitetyn luun vois antaa.
Noniin, nyt tuli nälkä, NAMS!![]()
olkoon vaan poro kallista ,ut ei se poro mun mielestä ole niin älyttömän hyvää. se ei maistu oikealle riistalle kuten hirvi.Meillä oli viikonloppuna porokeittoa. Lihat oli ensin päivän haudutuspadassa ja sit viel pari tuntia kattilassa. Meillä vakio mausteet ruususuola, mustapippuri ja laakerinlehti.
kyllä possusta tulee ihan yhtä hyvää, turha mollataPossunlihaa.... Onpa huono keitto. Itse teen aina naudan keittolihasta ja haudutan lihaa monta tuntia. Tulee mureaa ja hyvää!
ihan samaa mieltä, samoin hirven lihan sekaan pitää laittaa vähän possuaolkoon vaan poro kallista ,ut ei se poro mun mielestä ole niin älyttömän hyvää. se ei maistu oikealle riistalle kuten hirvi.
porokeitosta tulee mielstäni kuivaa jos siihen ei sekaan laita vähän possua tai nautaa.
ei muuta kuin äkkiä tuut rovaniemelle. sipulit laitoin isoina paloina, ne kun pienenee kei
ttäessä ja meillä tykätään sipulista![]()