V
"vieras"
Vieras
Rahaa on ollut aika vähän, joten ollaan käytetty sitä mitä kaapista löytyy, sitäkin on ollut aika vähän. Lapset saavat lounaan ja välipalan hoidossa/koulussa ja itse syön koulussa tai sitten käyn kotona "kahvilla". Ollaan syöty mm.:
-Perunamuusia ja HK:n lihapullia kaali-ananasraasteella (lihapullat euron, kaaliraaste ehkä 50snt, perunat ilmaisia)
-Kaalikeittoa (jauheliha maksoi 2,5e, porkkanaa, lanttua, perunaa, kaalta)
-Paistettuja perunoita ja itsetehtyjä pinaattilättyjä, kananmunia (tällekin tuli yhteensä hintaa parisen euroa)
-Vispipuuroa
-Teeleipiä marmeladilla tai voilla
-Kaurapuuroa terästettynä ruisleseillä
-Pyttipannua (keitettyä perunaa jäi, joten sitä ja jämät grillimakkaroista.. sekä sipulia)
Keskimäärin ihan hyvin, massut on olleet täynnä ja kaikille on maistunut. Silti olen ihan helpottunut siitä, että huomenna on lapsilisäpäivä..
-Perunamuusia ja HK:n lihapullia kaali-ananasraasteella (lihapullat euron, kaaliraaste ehkä 50snt, perunat ilmaisia)
-Kaalikeittoa (jauheliha maksoi 2,5e, porkkanaa, lanttua, perunaa, kaalta)
-Paistettuja perunoita ja itsetehtyjä pinaattilättyjä, kananmunia (tällekin tuli yhteensä hintaa parisen euroa)
-Vispipuuroa
-Teeleipiä marmeladilla tai voilla
-Kaurapuuroa terästettynä ruisleseillä
-Pyttipannua (keitettyä perunaa jäi, joten sitä ja jämät grillimakkaroista.. sekä sipulia)
Keskimäärin ihan hyvin, massut on olleet täynnä ja kaikille on maistunut. Silti olen ihan helpottunut siitä, että huomenna on lapsilisäpäivä..