Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samanlaisia tuntemuksia minullakin. Fibromyalgia ollut kymmeniä vuosia ja kilpirauhasongelmia tullut muutama vuosi sitten. Näiden kaikkien vaivojen tutkiminen ainakin minun osaltani tullut itselleni maksamaan maltaita. Kunnalliselta puolelta apua vaikea saada. Sirdalud, triptyl 10 mg ja beetasalpaaja lääkkeinä. Mielialalääkkeitä en ole ryhtynyt syömään. Triptyl ei tuolla vahvuudella vaikuta kuin unen laatuun. Ainut mikä varsinaisesti masentaa on hoidon ja tutkimusten saamisen vaikeus. Näillä diagnooseilla löytyy aina uusia oireita ja koskaan et voi tietää mistä mikin tuntemus johtuu.Mahtaako löytyä muita, joita huolestuttaa oudot tuntemukset ympäri kehoa?
Tutkittu on minuakin, mutta mitään varsinaista syytä ei ole todettu. Neurologi
totesi, että joillakin sellasta vaan esiintyy eikä sille mitään voi. Joitakin rauhottavia lääkeitä olen kokeillut, mutta eivät ole auttaneet tähän vaivaan. Mullakin tunne, että olen jotenkin jäässä, varsinkin öisin. Mitenkäs se huono verenkierto todetaan? Harrastatko mitenkä liikuntaa? On tosiaan todi inhottava vaiva ja kun sitä ei oikein mitenkään pääse eroon edes ajatustasolla