Meidän ikäpolvi taisi olla viimeinen, joka pääsi suht huoleti liftaamaan ja reilaamaan. Vieläkös niitä interrail-lippuja ylipäätään myydään?
Millaisia reissuja teillä on ollut? Itse kävin kerran ystävän kanssa e-euroopassa interraililla ja seuraavana kesänä kuus viikkoa yksin samoilla suunnilla. Tapasin joitain saksalaisia jotka ihmetteli, kun mulla oli servetit mukana, muttei omia ruokailuvälineitä :kieh: Tykkäsin syödä ravintolassa.
Liftaamalla reissasin suomessa ja p-norjassa. Kerran jossain kaamasen tiellä (siis ihan oikeasti!
) kävelin pakkasessa eikä siellä ollut ristinsielua missään, ei asutusta. Olin varmaan pari tuntia kävellyt, kun takaa tuli joulukuusilla lastattu kuorma-auto. Sillä pääsin perille asti hammerfestiin. Kerran yks just eronnut kuorma-autokuski tarjosi mulle kotonaan lohivoileipiä ja purki mulle avioliittoaan. Baari-iltoina oli ihan normaalia mennä tienvarteen liftaamaan kyytiä kotiin... Ei kyllä enää nykyään uskaltaisi. Ja silloin kun ei ollut edes kännyköitä...
=)
Millaisia reissuja teillä on ollut? Itse kävin kerran ystävän kanssa e-euroopassa interraililla ja seuraavana kesänä kuus viikkoa yksin samoilla suunnilla. Tapasin joitain saksalaisia jotka ihmetteli, kun mulla oli servetit mukana, muttei omia ruokailuvälineitä :kieh: Tykkäsin syödä ravintolassa.
Liftaamalla reissasin suomessa ja p-norjassa. Kerran jossain kaamasen tiellä (siis ihan oikeasti!