LIDL'n työhaastattelu???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Julia

Jäsen
16.12.2004
98
0
6
oletko käynyt? oliko kovinkin virallinen tilaisuus? entä mitä suunnilleen kysytään? :\|

Entäs työtodistuksia? pyysivät ottaa mukaan,mut enhän ole nuoruudessani pyytänyt työtodistuksia...apua...paniikki tulee..

Entä palkkaus? miten pukeudun? työvoimatoimistossa haastattelevat.. :)

En ole ollut mutta olen kuullut niin maan hirveästi, ettei noi lidl:n hommat oikeen toimi, siis että palkat on vähän sitä sun tätä ja niissä on ollut ongelmia maksun kanssa jne... sen huomaa kyllä mun mielestä ainakin palvelusta. en ole törmännyt vielä yhteenkään lidl:n myyjään joka ois ollut pirteä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 10:03 Norrsu kirjoitti:
En ole ollut mutta olen kuullut niin maan hirveästi, ettei noi lidl:n hommat oikeen toimi, siis että palkat on vähän sitä sun tätä ja niissä on ollut ongelmia maksun kanssa jne... sen huomaa kyllä mun mielestä ainakin palvelusta. en ole törmännyt vielä yhteenkään lidl:n myyjään joka ois ollut pirteä!

Joo, mun eräs tuttu kävi Lidlillä haastattelussa ja kertoi olevansa ulospäinsuuntautunut ja palvelualtis. Ei saanut paikkaa :kieh: Ihan tosi, kieltävät juttelemasta asiakkaiden kanssa ym. Eli ei kannata ainakaan kauhean reippaalta näyttää, päättelisin... :/

Olen itse ollut Lidl:ssä töissä ja en voi moittia työnantajaa yhtään. Kaikki hoitui ja toimi moitteettomasti; myös palkanmaksu. Ei pidä aina uskoa kaikkea mitä sanoataan vaan olla ennakkoluuloton. Niin minä tein ja en kadu. Itse irtisanoin itseni kun työmatka oli tosi pitkä ja meni perheeltä liikaa aikaa. Mutta jos paikka aukeaa omalla kotipaikkakunnallani niin sinne haen välittömästi.
Minulla on 15 vuoden työkokemus asiakaspalvelusta ja kyllä se ainakin riitti.
Työhaastattelu oli ihan rento tilaisuus ainakin täällä ja ihan normaalit jutut siellä kysyttiin. Heidän oma kaavake piti täyttää.
Jotkut suomalaiset työnantajat ovat paljon kamalampia työnantajia kuin Lidl.

Yhteistyössä