lidlin tuoksuvessapaperi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mom

Vieras
sain täältä vinkin että tuommosen rullan kun laittaa vessaan niin koko veski tuoksuu hyvältä, ja todellakin näin on !
Hakkaa tavan ilmanraikastimet mennen tullen.

Alkuperäinen kirjoittaja Möhökampela:
Mun pitää varmaan ostaa niitä ja käyttää ensin ilmanraikastimena :laugh:
Kun tuli hamstrattua halpaa paperia varmaan puoleksi vuodeksi :snotty:

joo ja sit ku ne ei enää tuoksu millekkään ni normi käyttöön. Kohta on joka mammalla kirjahyllyn ja eteisen hattuhyllyn kulmat täynnä tuoksuvia rullia :D

jaahas, on näköjään aivan totta, että sieltä hitlerin tiimarista saa yhtäsuntoista kummallista.. :D kohta varmaan niksipirkassa vinkkinä, että "enää ei tarvitse laittaa dödöä kainaloon kun pyyhit kainalosi lidlin tuoksullisella vessapaperilla. muutama pala taskuun mukaan ja tuoksut koko päivän viekoittelevan raikkaalle!" =)

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja Möhökampela:
Mun pitää varmaan ostaa niitä ja käyttää ensin ilmanraikastimena :laugh:
Kun tuli hamstrattua halpaa paperia varmaan puoleksi vuodeksi :snotty:

No eihän toi oo mitään halpaa vessapaperia?

En mä sanonut että tuo on halpaa, meillä on kaappi täynnä halpaa paperia eli ei tarvittaisi paperia nyt lainkaan :)

Mäkin ostin sitä ihan huvikseen, varsinkin kun meillä oli pojan synttärit. ni vitsi et tuoksukin hyvälle.

Ja ei kutise kellään per.. vaik aiemmassa ketjussa joku kommentoi kemikaalia....

Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Mäkin ostin sitä ihan huvikseen, varsinkin kun meillä oli pojan synttärit. ni vitsi et tuoksukin hyvälle.

Ja ei kutise kellään per.. vaik aiemmassa ketjussa joku kommentoi kemikaalia....

Se voi ky olla että alkas alakerta ärsyyntyä tuosta hajupaperista.

Yhteistyössä