Lidlin parhaat tuoteet?

  • Viestiketjun aloittaja mamukas
  • Ensimmäinen viesti
"Xxxxx"
Meidän kylällä on siellä parhaimmat perunat, hevi-osasto muutoinkin. Sitten ostan rahkaa, lohta, naudanlihaa, lonkeroa, wc-paperia, karkkeja, lasten vaippoja. Ehdoton suosikki on biojätepussit!
 
oioi
Jäätee, juustot, nestemäiset pyykinpesuaineet (vihreä ja punainen), muffinssit, suklaakeksit, kasvisliemikuutiot, paahdetut sipulit, chilkastikkeet, puhdistusmaito ja kasvovesi (Cien), vessapaperi, pikkupitsat...
 
:ashamed:|O¨kiitos palstan mainostuksen..
Ne mitkäs ihmeen W5 pyyhkeet? kertakäyttö pöydän pyyhin liinat. Hakkaa ihan mennen tullen Ajaxin vastaavat jotka vaahtoo tosi paljon

Vihannes sekoitukset (ne lidlin omat), se musta espresso (siis ihan espressokeittimeen eikä mikään pikaversio), tälle kranttuilijallekkin uppoo.
 
"vvieras"
Minä ostan liki kaiken Lidlistä... paremmuudesta en tiedä, mutta on halvempaa. Lisäksi arvostan sitä, että Lidl ei ole mikään hehtaarihalli kuten Prisma tai Citymarket.
 
vierailija
Jäätee, juustot, nestemäiset pyykinpesuaineet (vihreä ja punainen), muffinssit, suklaakeksit, kasvisliemikuutiot, paahdetut sipulit, chilkastikkeet, puhdistusmaito ja kasvovesi (Cien), vessapaperi, pikkupitsat...
Lähteekö lika kunnolla pois vaatteista. Minulla on kaksi teini lasta ja mehtästystä harrastava mies. Ja onko siellä sensitive tuotetta . Kun on atooppista iho juttua myös meillä?
 
Lähin Lidl on n 40 kilsan päässä. Joskus harvoin tulee käytyä, ei siellä nyt enää ainakaan niin erinomaisia ja edullisia tuotteita ole, että kannattaisi ajella noin pitkälle pelkästään ostosten tekoon. :( toki heviosasto hakkaa paikalliset marketit mennen, tullen ja palatessa
 
vierailija
Kestosuosikkeja ovat Bellarom- murukahvi, 2% Kreikkalainen jugurtti pikkuämpärissä, keittojuures/perunasekoitus keittoon. Suomalaisia juureksia ostaisin, mutta valmistajlle tiedoksi: perunan lisäksi keittoon kuuluu muutakin kuin peruna ja porkkana, siksi Lidlin mainio sekoitus.
Uusin löytö on paholaisen salaatti, nam. Olen hamstrannut talvea varten, kun on tätä grillimestari-sarjaa, jota ei taida talvella saada.
 

Yhteistyössä