Lidlin pakastelihapullat -aivan mielettömän hyviä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maistoin just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maistoin just

Vieras
Ja edullisia, iso säkki, vähintään kilo tai varmaan enemmänkin, reilu neljä euroa. Ja ei oo pelkkää jauhomössöä, niinkuin muut valmislihapullat, vaan oikeasti kuin kotonatehtyjä. Lihaisia ja maukkaita, ei mitään kumipullia. Nams!

Minä olen eri mieltä tästä. Jos ne ovat merkiltään Enebacken ja punainen pussi. Ostin niitä, ja eroa esimerkiksi Ikean vastaaviin on kuin yöllä ja päivällä. Nämä ovat sontaa, Ikean ihan syötäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Minä olen eri mieltä tästä. Jos ne ovat merkiltään Enebacken ja punainen pussi. Ostin niitä, ja eroa esimerkiksi Ikean vastaaviin on kuin yöllä ja päivällä. Nämä ovat sontaa, Ikean ihan syötäviä.

Myykö ikea lihapullia? Nehän myy huonekaluja ja muuta tilepöhöörikamaa?
Mut noi Enebacken lihikset on ihan hirveitä, ei maistu lihapullille, ei ainakaan normaaleille. Niiden koostumuskin on jotain ihan muuta.
Toki suomessa voi olla eri lihikset kuin ulkomailla, joten siinä vissiin tuo ero

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:

Myykö ikea lihapullia? Nehän myy huonekaluja ja muuta tilepöhöörikamaa?
Mut noi Enebacken lihikset on ihan hirveitä, ei maistu lihapullille, ei ainakaan normaaleille. Niiden koostumuskin on jotain ihan muuta.
Toki suomessa voi olla eri lihikset kuin ulkomailla, joten siinä vissiin tuo ero

ikea myy myös ruokatavikkeita, karkkia yms...ostetaan sitä puolukkahilloa ja pullia sielä käydessä,

Alkuperäinen kirjoittaja ikea:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja ikeapas:
mutta ei niin hyviä kuin Ikean pakastelihapullat!!

Ikean? :o

Ikea myy niitä samoja lihapullia myös pakasteena kuin mitä tarjoaa raflassaan. Tosi hyviä. Kannattaa ehdottomasti ostaa jos on Ikeassa käytiä!

Mä en ole itse koskaan ikeassa käynyt ja kävin ihmettelemään, että myydäänkö siellä lihapullia.
Oon mieltänyt sen sisustustavarataloksi :D

Mä en ole itse koskaan ikeassa käynyt ja kävin ihmettelemään, että myydäänkö siellä lihapullia.

Mä olen käynyt, monessakin eri ikeassa, eikä niissä myyty kuin "sisustuskamaa"
Ravintolaakaan en ole niiden nimellä nähnyt olevan
Outo juttu

Outo juttu

siis näitä elintarvikkeitä myydään ikeoissa aina kun tulet kassalta pois niin siinä edessä on sellainen "pystybaari" josta voi ostaa..

Alkuperäinen kirjoittaja lihapullia:
Mä taas ostin mummon lihapullia (ei pakaste). Tosi hyviä!

Ai niin Ikean pullia olen syönyt niitten ravintolassa ja en tykkää. Lidlinn pullia en ole maistanut.

Ja omatekoisetkin lihikset onnistuu joskus ja joskus tulee tosi kovia köntsiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Outo juttu

siis näitä elintarvikkeitä myydään ikeoissa aina kun tulet kassalta pois niin siinä edessä on sellainen "pystybaari" josta voi ostaa..

Juuh...on lihapullia, karkkeja, yms. On ollut joka Ikeassa missä oon käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ikinä osta valmislihapullia, yäks:( Tiedätteks te mitä paskaa ne niihin laittaa????

Syötkö sä koskaan jäätelöä?
Sä et arvaa mitä ne sinne laittaa :laugh: :p

No ei jäätelöön ainakaan tungeta kaikenmaailman teurasjätteitä (rustoa, kamaraa, läskiä jne)