LIDL

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihdoin opin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihdoin opin

Vieras
En tiedä osaatteko te luonnostanne tuon Lidlissä käynnin, mutta mun pitää oikein tulla tähän laittaan kun meni nyt niin mallikkaasti...

Kun yleensä on sellanen olo että mahdanko keretä lappaa nuo ostokset pusseihin ennenku seuraava tulee, ja yleensä oon vain siirtänyt ne kärryyn josta olen ikkunanlaudalla lajitellut (niinkuin suurin osa näyttää tekevän joilla on isot ostokset). Nyt kävin tekemään vähän pienemmät lomareissu ostokset ja kerranki meni silleen, että tuli oikein palveltu olo Lidlin kassalla!

Mä siis mennessäni nappasin suurehkon (leipä?)pahvilaatikon joka tyhjillään nökötti hyllysä. Siihen keräilin tavarat, purin kassalla ja laitoin laatikon kassan toiselle puolen siihen tiskille. Ja kuinkas ollakaan, kassatäti järjesti mulle kaikki ostokset valmiiksi laatikkooni ja seisoin vain ihan öönä... Että näinkö sen homman tuliskin toimia? Eikä tarvi jännittää ja kiirehtiä vaan nauttia PALVELUSTA? Aina olen ajatellut Lidliä kaikkein vähiten palvelevana mutta nyt tuli kyllä tosi hyvä mieli :)

joo-o, halpaa on, mutta polkevat monia suomalaisia työ- ja ympäristösäännöksiä.

Mieluummin maksan ne kalliimmat kotiin kannettavat, ja kannan vastuun lapsenikin huomisesta.

Joo mä kanssa oon kyllästyny lidlissä sen kanssa kun ei ehdi laittaa tavaroita kasseihin rauhassa. Eilen viimeks kävin lidlissä ja kassa ottaa uuden asiakkaan heti kun edellinen on saanut vaihtorahansa. Mulla meni sitten ostokset sekaisin sen perässä tulevan papan kanssa joka änkes koko ajan kyljessä kiinni ja kyllä ärsytti!!!! toinen huono siellä on ettei ainakaan täällä meidän lidlissä oo ostoskorjeja. kärryt pitää ottaa jos ei halua kantaa kainalossa. no sit jos et osta paljoo niin tuntuu tyhmältä ajella tyhjien kärrien kanssa.... No, pitää vissiin rueta kulkemaan pahvilaatikon kanssa lidlissä.... jos ei sieltä käytävältä sellasta satu löytämään.... :kieh:

ymmärtääkseni saksassa noissa kassajonojen päissä seisoo aina joku kesätyöläinen tai muu, joka pakkaa ostokset pusseihin sitä mukaa kun kassantäti niitä hälle lappaa. suomessakin (ainakin täällä meilläpäin) ekan viikon lidlien aukeamisten jälkeen on aina ollut lappaajat kassan päissä, mutta ovat vaan kovasti kalliita siellä pitää, joten heitä ei sen ekan viikon jälkeen enää palkata. ymmärtääkseni he kai juuri toivovat, että ihmiset lataisivat ostoksensa pikaisesti takaisin kärryynsä tai juuri pahvilootaan ja menisivät sitten sinne ikkunan vierille (missä on joku levennyt ikkunoiden kohdalla pöydän virkaa ajamassa) asettelemaan ostoksensa kasseihinsa.

No mulle kassan täti kerran sanoi äkäsenä oikee että, "etkö sinä ymmärrä että ostokset pakataan tuolla ikkunalla!" :o No maalta kaupunkiin lidliin menneenä en tosiaan tienny! Mut miks ne kassat ei voi olla kuten muissa "normaaleissa" kaupoissa, ärsyttää lappaa niitä kamoja edes takasi kärryyn ja pois ja taas kärryyn ja pois... :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2005 klo 17:56 vihdoin opin kirjoitti:
En tiedä osaatteko te luonnostanne tuon Lidlissä käynnin, mutta mun pitää oikein tulla tähän laittaan kun meni nyt niin mallikkaasti...

Kun yleensä on sellanen olo että mahdanko keretä lappaa nuo ostokset pusseihin ennenku seuraava tulee, ja yleensä oon vain siirtänyt ne kärryyn josta olen ikkunanlaudalla lajitellut (niinkuin suurin osa näyttää tekevän joilla on isot ostokset). Nyt kävin tekemään vähän pienemmät lomareissu ostokset ja kerranki meni silleen, että tuli oikein palveltu olo Lidlin kassalla!

Mä siis mennessäni nappasin suurehkon (leipä?)pahvilaatikon joka tyhjillään nökötti hyllysä. Siihen keräilin tavarat, purin kassalla ja laitoin laatikon kassan toiselle puolen siihen tiskille. Ja kuinkas ollakaan, kassatäti järjesti mulle kaikki ostokset valmiiksi laatikkooni ja seisoin vain ihan öönä... Että näinkö sen homman tuliskin toimia? Eikä tarvi jännittää ja kiirehtiä vaan nauttia PALVELUSTA? Aina olen ajatellut Lidliä kaikkein vähiten palvelevana mutta nyt tuli kyllä tosi hyvä mieli :)

Tosiaan laatikossahan ne voi kantaa kotiin asti, mitä sitä turhaa vekslaamaan pusseihin jos autolla on liikkeellä: sen kun nostaa lootan auton perään valmiiksi pakattuna.

Mikäs sen helpompaa on kassallekaan kun laittaa ostokset suoraan laatikkoon kädestään. Ei se häntä sen enempää rasita kuin tiskille laittaminenkaan. Ja onpahan tehokasta toimintaa; kassa vetää hyvin ja silleen. Pitääpäs rueta kokeilemaan aina herkun haku reissuilla :)

Minä haen sieltä karkkeja, jäätelöä ja jogurtteja ym. epäterveellistä herkkuhimoon. On niin syntisen hyvää... Kevätkääryleetkin (pakaste) on tosi hyvä pikaruoka ja ketsuppi on ihanaa... Lihatuotteet ostan mieluummin muualta kun on melkoisen jänteikkääksi ja läskiseksi osoittautunut.

"Lillerissä" käydään pari kertaa viikossa...lähellä,kun on.
Hedelmät ja vihannekset on siellä halpoja ja hyviä. Ja löytyy sieltä SUOMALAISIAKIN TUOTTEITA Paljon.
Lapsille ostetaan sieltä jogurttia,vanukkaita,sipsit.
Keksejä ja pipareita välillä myös. Tämä äiti hakee sieltä myös siiderinsä...sen vähän mitä juo...hyvää ja halpaa.
Kahvia en sieltä vielä ole uskaltanut ostaa.
Kenkiä olen myös monet sieltä ostanut ja ovat olleet hyviä.
Tavarat reippaasti kärryyn kassalla ja ikkunalle pussittamaan.
Meillä mukavat kassat.
Tavallisesti käydään prismassa,mutta Lilleristä haetaan loput.
Ja eihän sinne tarvitse mennä jos ei pidä siinä kaupassa asioinnista.

Yhteistyössä