lidl:n vaipat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lidl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heh, pakko sanoa jotakin tähän ""halvalla ei saa hyvää"" -jutusta.. nimimerkki Lidl mainitsi, että R-collectionin paidat ovat laadukkaita. Niin, kyllähän niitä mainostetaan (jos sitä nyt voi mainostamiseksi sanoa) ""kotimaisina ja laadukkaina"", mutta ne ovat kaikkea muuta. Kankaat tulevat pääosin ulkomailta, myös ompelu teetetään Virossa. Osa tuotteista on toki KESTÄVIÄ, mutta yleensä haalistuvat ja kutistuvat pesussa.
Olen ollut töissä kyseisessä yrityksessä (en myymälässä), joten olen ollut paljonkin tekemisissä näiden tuotteiden kanssa.

Mikään enää oikeesti oo kotimaista.
Lahden toisella puolen ne kaikki työt tehdään.
Ja sitten tosta laadusta.
Esimerkkinä vaikka marimerkon pyyhkeet.
Kylpypyyhe maksaa about 30 eeroa ja aivan täyttä harsoo on koko vehe.
Vähän kun jää kiinni johonkin niin heti roikkuu langat jne.
Ei nykyään välttis saa kyllä edes laatua rahalla.
Sekin osasto on näköjään ihan täysin herran haltuun vaa.

Mutta alkuperäseen aiheeseen, meillä käytetään vaan lidlin vaippoja.
Muitakin on kokeiltu, mutta en ymmärrä miks mun pitäs maksaa jostakin muusta merkistä enemmän.
Siis kokeilun pohjalta.

Hassua, mutta totta että aina ei vauvan pepulle sovi kalleinkaan vaippa. Tuttavapiirissäni on vauvoja joiden takapuolille ei sovi Pampers, toisille tulee Liberosta tai Muumista näppyjä, toiset eivät tykkää Lidl-vaipoista. Meillä käytetään Lidl-vaippoja, tähän mennessä ei ole tullut mitään ihottumaa jnejne, mutta tytön ihokin on tosi hyvä. Kai se vaan kokeilemalla selviää mikä on parasta oman vaavin takamukselle :D

Me ollaan käytetty lidlin vaippoja öisin jo vajaa 11kk ja kertaakaan eivät ole vuotaneet eli meille sopivat loistavasti. Sen sijaan Pampersit vuosivat usein kyljestä yöllä vaikka samalta tehtaalta kuin lidlin vaipat tulevatkin. Päivisin käytetään kestoja.

Yhteistyössä