lidilin pyyheteline?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei juma, mä sellasen kävin heti hakemassa, mies sitä kootessa naureskeli mun ostokselle... :-D
On kuulema niiiiiin hepponen lelu :-)
Tuolla se nyt roikkuu suihkuseinässä.
 
mä just tunti sit asensin kylppärin oveen,ei mikään pieni ja sievä ja hassut törröttimet on oven toisel puolella,kyl siihen pyyhkeet sai eikä maksanut onneks juuri mitään.
 

Yhteistyössä