Hotellihuoneen minibaari

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jenni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jenni"

Vieras
Oon juonut hotellihuoneen minibaarista 2 olutta. Voinko käydä ostamassa aamulla tilalle ne 2 että kukaan saa tietää mitään :D Laitan oveen aamulla tuon ei saa häiritä kyltin niin eihän ne siivoojatkaan tänne sitten tule sillä aikaa.
 

Yhteistyössä