Tarjous oli 3pkt 25e. Kävin ostamassa satsin, ja kassa otti paketilta 7e, eli hinnaksi tuli 21e. Kerrankin osasin pitää suuni kiinni kassalla, toivotin vain hyvät viikonloput ja kävelin pois. samoin tarjouksessa oli siellä ne Sini-siivousmopit, hinta normaalisti 29.90e ja nyt tarjous 19.90, mutta kassalla hinnaksi lyötiin 15e. Enkä pode yhtään huonoa omaa tuntoa, kävikö muille samoin vaippojen kohdalla?!