Liberon pistekaupan lahjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lko

Vieras
Uudistuuko ne ikinä? Pitkään olleet noi samat ja mä en kyllä tiedä mihin pisteeni käyttäisin... Kohta ne pitäis pois käyttää, mutta mitä noista nyt edes kannattaa ottaa. Tietääkö joku onko joskus tulossa uusia vai pitääkö noi saada ensin kaikki pois ennenkun uusia laittavat?

Samaa ihmettelen minäkin. Hirven ostin joskus, varmaan vuosi sitten ja nyt olen odotellut josko nuo lahjat uudistuisi. (tai tulihan sinne joku body vasta, mutta taisi olla kokoa 68cm) Eivät näköjään näytä kelpaavan muillekkaan...

Mä oon sieltä aikoinani tilannut sukkia, paidan, nuppipalapelin ja sellasen pandan. Nyt oli sit pakko ottaa hirvi, mutta vieläkin olis pisteitä ja noita muita en kyllä halua. Eikä edes mahdu noi vaatteet enää meidän lapselle.

Se kirja on muuten tosi hyvä! Siinä on hyvällä tyylillä piirretty ne kuvat niin, että niistä tunnistaa. Monissa piirretyissä kuvakirjoissa on liian tyyliteltyä se piirrustus. Ja niitä kuvia on paljon! Siitä kirjasta löytyy varmaan kaikki maailman tavarat. :D Joskus likka ihmetteli nostokurkee kun ajettiin autolla sellasen ohi, enkä siinä ajaessani ehtiny tietenkään selittää, niin sitten kun tultiin kotiin, näytin siitä kirjasta nostokurjen ja selitin siitä, niin seuraavalla kerralla kun ajettiin samasta paikasta, niin likka huusi heti "nottokuuki". Monta muutakin livenä nähtyä juttua katottu siitä kirjasta.

Yhteistyössä