Nyt lyötte minulle järkiä päähän!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaus

Vieras
Sain tänään maksettua H&M.n vaatelaskun kokonaan pois.Ja se on venyny ja venyny pitkään ennen ku sain maksettua pois kokonaisuudessa...Ja vakavasti päätin että en ikinä tai en seuraavaan kymmeneen vuoteen tilaa mistään mitään...Ja kuhan vielä ton ellosken laskun saan pois niin sitten avot!!!!

Mutta nyt alkaa syyhyttään että pitäis saada uusia vaatteita!!!Ja ku täältä korvesta ei noin vaan lähtä ostoksille,,,,niin tekis mieli taas tilata laskulle....Ja mä tiiän että ne jää venymään ne laskut!!!

Lyökää minulle järkiä jooko!!!!
 
Nyt et kuule tilaa. Mä oon aatellu just samanlai ku oon saanu edellisen maksettua etten enää koskaanikinäkoskaan tilaa laskulle ja kappas ku uus kuvasto tulee niin johan taas. Tälläkin hetkellä kärvistelen noitten laskujen kanssa ja mietin etten varmasti enää koskaan tilaa mitään.
 
No kai siellä nyt joku shoppailupaika on kohtuullisen matkan päässä? Vietät oikein nastan shoppailupäivän, paljon kivampaa kun postimyynistä tilaaminen! Eikä tuu laskua perässä...paitsi Visa lasku...
 
Mä lähden ens lauantaina siskon kans shoppaileen. Olen ottanu koko päiväksi vapaapäivän ;) Ja ku ei ole kovin paljoa rahaa tuhlattavana niin pysyy kontrollissa tuo rahahomma!
Ja Visaa meillä ei ole,eikä tule olemaan ku tiedän että mä en osais sitä oikeen käyttää :o

Ja olen viimesen vuoden tehny niin että ku kuvastoja on tullu postista niin heitän ne selaamatta lehtikeräykseen.Ja se on muutens aika hyvin toiminu!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaus:
Ja olen viimesen vuoden tehny niin että ku kuvastoja on tullu postista niin heitän ne selaamatta lehtikeräykseen.Ja se on muutens aika hyvin toiminu!!!

Juu, niin mäki heitän kuvastot suoraan pois, mutta ne löytyy netistä :headwall: Kaikenlisäksi netistä on niin helppo tilata, että... |O |O
Mutta en oo enää aikoiin kans tilaillu, sitä ei huomakkaan, kun pikkuhiljaa tilailee, paljonko on tuhlannu. Sitäpaitsi tavaroiden näplääminen kaupasa on myös oma osansa nautintoa, siitä jää netissä paitsi :D
 
Tiedättekö että minun sydämeltä putos iso kivi että mä en ollutkaan ainut tällänen jolla ei ole ollut itsekuria?!?!?!?!?
Mä en oikeesti ole uskaltanu kellekkään etes puhua tuosta ja se on vaivannu minua ihan tosissaan!
Riippuvaisuuksia on monia.
Sillain tilasin muutaman vaipan että pystyin heti maksamaan ne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaus:
Ja olen viimesen vuoden tehny niin että ku kuvastoja on tullu postista niin heitän ne selaamatta lehtikeräykseen.Ja se on muutens aika hyvin toiminu!!!

Juu, niin mäki heitän kuvastot suoraan pois, mutta ne löytyy netistä :headwall: Kaikenlisäksi netistä on niin helppo tilata, että... |O |O
Mutta en oo enää aikoiin kans tilaillu, sitä ei huomakkaan, kun pikkuhiljaa tilailee, paljonko on tuhlannu. Sitäpaitsi tavaroiden näplääminen kaupasa on myös oma osansa nautintoa, siitä jää netissä paitsi :D

Minulla ei onneksi enään ole aika netisä selata noita sivuja....mikä helpotus.
 

Yhteistyössä