H
Harmaus
Vieras
Sain tänään maksettua H&M.n vaatelaskun kokonaan pois.Ja se on venyny ja venyny pitkään ennen ku sain maksettua pois kokonaisuudessa...Ja vakavasti päätin että en ikinä tai en seuraavaan kymmeneen vuoteen tilaa mistään mitään...Ja kuhan vielä ton ellosken laskun saan pois niin sitten avot!!!!
Mutta nyt alkaa syyhyttään että pitäis saada uusia vaatteita!!!Ja ku täältä korvesta ei noin vaan lähtä ostoksille,,,,niin tekis mieli taas tilata laskulle....Ja mä tiiän että ne jää venymään ne laskut!!!
Lyökää minulle järkiä jooko!!!!
Mutta nyt alkaa syyhyttään että pitäis saada uusia vaatteita!!!Ja ku täältä korvesta ei noin vaan lähtä ostoksille,,,,niin tekis mieli taas tilata laskulle....Ja mä tiiän että ne jää venymään ne laskut!!!
Lyökää minulle järkiä jooko!!!!