liberokerhoasiaa!

Liityin liberivaippakerhoon ja keräsin vaippapaketeista pupumerkkejä. Nyt olisin kysynyt, että vaihtuuko ne lahjat, mitä niillä merkeillä saa? Kuinka usein ne vaihtuu?

Kun tällä hetkellä ainakin on minun mielestä aika turhia ne lahjat, mitä merkeillä voi ostaa: vauvan leikkimattoa, käsinukkepupua, peili lapselle, no yöpuku nyt on ihan kiva. Mutta kun luulin, että siellä olis ollut jotain kivempaa, kun olen kuullut, että joskus on ollu marimekon bodya ja vaatteita enemmän. Nuo lelut kun tuntuu olevan aika lapsellisia meidän kohta vuoden ikäiselle. Pakkohan niitä merkkejä ei kai ole vielä käyttää, voi siis odotella uusia vaihtoehtoja, vai?
 
Minunkin mielestäni ne lahjat ovat ihan turhia!!!! Ainut hyvä on se yöpuku!!
Aikasemmin on kuitenkin saanut marimekon vaatteita ja sade vaatteita ym. tarpeellista!!! Että huonompaan suuntaan on mennyt. Ilmaisia toki, että sen puoleen ei pitäisi valittaa.

Siellä kerho sivulla voi antaa palautetta ja kysyä jos jokin asia vaivaa, laita sinne kysymys että vaihtuuko ne lahjat vai pysyvätkö samana. Minulle ainakin on aina tullut vastaus jos olen jotain kysynyt!
 
mäkään en tykkää nuista lahjoista mitä siellä tällähetkellä on tarjolla. pitäisi lähettää postia heille ja kysyä että milloin vaihtuu.
Niin ja asiasta poiketen, 6kk ikäinen lapsi saa tuon paketin jonka voi noutaa lähimmästä Lindexistä. Poikani oli tuon 6kk ikäinen kun liberolla sivut olivat uudistuksen alla, eli oli jo yli 7kk kun sivut olivat päivitetty.Eli ei saanut sitä pakettia. Vähän tympäsee :(
 

Yhteistyössä