Libero-kerho

paa
LUE TÄMÄ, JOS TUNNUKSESI EIVÄT OLE TOIMINEET
Järjestelmähäiriön vuoksi useat ennen syyskuuta 2007 luodut tunnukset olivat jäänet aktivoitumatta. Kyseiset tunnukset on nyt aktivoitu, joten kannattaa kokeilla sisään kirjautumista vielä kerran. Jos et kuitenkaan pääse kerhosivulle, olethan yhteydessä kuluttajapalveluumme.

Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa harmia ja hämmennystä.

Muistathan, että ponnahdusikkunat tulee olla sallittu koneellasi, jotta pääset kerhosivulle.
 
näin tehty, ja sähköpostiin tullu linkki käyty klikkaamassa, mut väittää et on kulunu yli kaks viikkoo linkin saapumisesta... Hidas myönnän kyllä olevani, muttei minulla ihan niin kauaa mene siirtyä sähköpostiin :D Noh, jos se sitten vain harvoille ja valituille :|
 
paa
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy:
näin tehty, ja sähköpostiin tullu linkki käyty klikkaamassa, mut väittää et on kulunu yli kaks viikkoo linkin saapumisesta... Hidas myönnän kyllä olevani, muttei minulla ihan niin kauaa mene siirtyä sähköpostiin :D Noh, jos se sitten vain harvoille ja valituille :|
Laita sinne sähkpostia niin ne aktivoi ne tunnukset,mulla oli kävi just samalla tavalla tuon linkin kans
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja paa:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy:
näin tehty, ja sähköpostiin tullu linkki käyty klikkaamassa, mut väittää et on kulunu yli kaks viikkoo linkin saapumisesta... Hidas myönnän kyllä olevani, muttei minulla ihan niin kauaa mene siirtyä sähköpostiin :D Noh, jos se sitten vain harvoille ja valituille :|
Laita sinne sähkpostia niin ne aktivoi ne tunnukset,mulla oli kävi just samalla tavalla tuon linkin kans
Näin tein itsekin.

 

Yhteistyössä