Levottomat nukkujat

Hei, en enää niinkään kaipaa kikkoja pojan, 1 v 8 kk, levottomiin öihin, vaan lähinnä vertaistukea. Pliis sanokaa, että jossain muuallakin nukutaan huonosti :)

Mun poika on heräillyt aina ja heräilee yhä useita kertoja yössä. Parhaana yönä on tainnut olla kaksi herätystä. Sikäli on mennyt parempaan suuntaan, että enää poika ei valvo pitkiä aikoja öisin. Aiemmin saattoi helposti valvoa useammankin tunnin.

Luulisin, että liki kaikkea ollaan yritetty ja eri tahoja kuunneltu. Kuinka te muut yökukkijien vanhemmat jaksatte? Meillä menee muuten loistavasti, mutta katkonaiset yöt kyllä väsyttää...
 
Täällä yksi perhe! Voimia ja vertaistukea mutta ei tosiaan neuvoja ole antaa :hug:

Meillä poika 1v5kk ja on ihan toivoton nukkuja ollut aina! Ja nimenomaan kyse on varmastikin vain luonteesta ettei oikeesti malta nukkua... Nyt saattaa nukkua putkeen pitempiä pätkiä, jopa 5-6h, mutta sitten herätään klo 04 ja seuraavan kerran nukahtaa 8 aikaan aamulla... :headwall: Kaikkea on täälläkin kokeiltu ja unikouluunkin oltiin menossa mutta tajusin jo silloin että ei taida olla mistään pahasta tavasta kyse vaan siitä että poika ei vaan voi sille mitään.. Toivon että muutaman vuoden päästä helpottaa kun kaikki motoriset taidot on opittu ja puhuminenkin jo jotenkin sujuu...

Mutta voimia sinne!
 
Kiitos, vertaistuki aina lohduttaa. Poikani on tainnut tulla isäänsä, joka on kärsinyt koko elämänstä huonoista öistä ja ylipäätään nukkuu keskimääräistä vähemmän.

Yritetään jaksella. Syksy mua vähän pelottaa, kun menen töihin, mutta jospa lapsikin väsyisi hoidossa enemmän ja nukkuisi paremmin...

Tsemppiä.
 
Dahlia
Voimia, meiltäkin löytyy huonosti nukkuva taapero ja pitkän päälle se on kyllä rasittavaa!

Meillä välillä valvottavat allergiat, aiemmin korvatulehdukset ja nyt viime aikaisien kukkumisten takaa löytyi astmakohtaus :/ Itse asiassa luulen, että meillä taapero saattaa olla perusluonteeltaan aika hyvä nukkuja, mutta terveyshommat sitten pistävät yöt huonoiksi...

Mutta taapero voi nukkua huonosti ihan ilman syytäkin - ja rankkaa se on aina :hug:
 
Isoja haleja voimia kaikkien yökukkujien perheeseen!

meillä poika 1v4kk ja tänä aikana olen nukkunut tasan yhden kokonaisen yön. Nyt yöt ovat taas pahentuneet (tässä 1kk aiemmin 1-2 heräämistä, mikä oli luxusta) yskän vuoksi ja pariviikkoa olen elänyt taas sumussa. Jospa se tästä.
 
äippis 76
sama täällä, poika 1v 6kk ja en oo tainnu nukkua yhtään yötä vielä putkeen..heräilee ainakin muutaman kerran yössä, mutta onneks tavallisesti nukahtaa kun saa tutin.
Meillä vielä 6v poikakin levoton nukkuja. Aika useesti saa mennä "herättelemään" kun näkee niin villejä unia. Ite olen kävellyt yläasteelle asti joka yö unissaan..et sieltäkö juontaa :)
 

Yhteistyössä