levoton strutsi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyseleepi ennen onnellinen odottaja, nyt kaikki to
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onhan ne ollu. Eka meni närästyksellä ja suonen vedolla läpi. Toisessa odotuksessa ei ollut vaivan vaivaa! Kolmas oli jo vähän rankempi, ja neljäs vielä vähän vaikeampi.
Tää viides on ollu ihan ok, oksennellu oon enempi, närästää, painoa on tullut liikaa :ashamed: turvotus tuntuu lisääntyvän päivittäin, on sitä sun tätä millon missäkipäin kroppaa. mut ihan kokonaisuudessaan oon jaksanu ihan ok =)
Tosin kysy ihmeessä samaa viiden viikon päästä :laugh: tää mahan koko menettelee vielä, mut vielähän se kasvaa....

mä aattelin kun oon ennen ollu tosi ylpeä isosta vatsastani ja muutenkin koko ulkomuodosta ja oon surrut etukäteen kun mahasta pitää luopua aikanaan.
Nyt oon ollut ihan raivohullu oikeastaan koko raskausajan enkä ole nauttinut olostani oikeastaan yhtään, harmittaa että näin on mutta se on totta : (
odotan vaan että vauva pian syntyisi, on kaikin tavoin ruma olo ja en tajua tätä ollenkaan.
Samanpainoinen olen kun ennenkin tähän aikaan jne.
Olisin halunnut nauttia mutta en ole nauttinut.
Kova stressi koko ajan tuntuu olevan.
Olen joko kauhean vihainen tai sitten rättiväsynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:
mä aattelin kun oon ennen ollu tosi ylpeä isosta vatsastani ja muutenkin koko ulkomuodosta ja oon surrut etukäteen kun mahasta pitää luopua aikanaan.
Nyt oon ollut ihan raivohullu oikeastaan koko raskausajan enkä ole nauttinut olostani oikeastaan yhtään, harmittaa että näin on mutta se on totta : (
odotan vaan että vauva pian syntyisi, on kaikin tavoin ruma olo ja en tajua tätä ollenkaan.
Samanpainoinen olen kun ennenkin tähän aikaan jne.
Olisin halunnut nauttia mutta en ole nauttinut.
Kova stressi koko ajan tuntuu olevan.
Olen joko kauhean vihainen tai sitten rättiväsynyt.

taidat vaan olla superväsynyt :hug: :hug: :hug:
Mä kävin läpi kanssa melko kirjavan tunneskaalan neljättä odottaessa. Se huoli pärjäämisestä oli jotain ihan hirveetä! Mut tää viides on sit taas henkisesti ollut todella helppo odotus jos vertaa neljänteen.
Ja ehkä oman osansa tekee hormonit, ainakin mulla usein syypäänä kurjaan oloon.

koitahan nyt lakata syyllistämästä itseäsi ja yritä nauttia ihan pienistä asioista. niin ei harmita niin paljoa koko ajan :hug: :hug: :hug: :hug:

Yhteistyössä