Leuka jumiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mävaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mävaan"

Vieras
Jumittaako muilla leuka koskaan,eli naksuu jonkun aikaa,kunnes ns. menee paikoilleen? Mulla tekee tota silloin tällöin. Esim.,jos on paljon ressiä tai yskin paljon(ehkä paine aiheuttaa)

Minulla lonksuu/paukkuu leuka aina kun pureskelen ruokaa oikealla puolen suuta.
Jos haukottelen kyljelläni, saattaa mennä "vinoon" ja täytyy kääntyä että saa paikalleen.
Huolestuttaa kuinka pahaksi vielä menee..
Täytyy ottaa puheeksi seuraavan kerran lääkärissä.

Mulla menee "lukkoon" usein öisin, jos nukun huonosti... Aamulla sitten yritän väkisin sen naksauttaa paikoilleen. Mä puren hampaita yhteen öisin, niin se aiheuttaa ainakin sen.

[QUOTE="Vieras";26041936]Mulla menee "lukkoon" usein öisin, jos nukun huonosti... Aamulla sitten yritän väkisin sen naksauttaa paikoilleen. Mä puren hampaita yhteen öisin, niin se aiheuttaa ainakin sen.[/QUOTE]

Mullakin joskus.

Mulla menee lähes päivittäin noin,että jumittaa,mulla jumppaliike millä saa välilevyn kohdilleen,mutta masennun tästä aiak ajoin enkä tiiä millaseks emnee paraneeko vai paheneeko.....

Minulla naksuu päivällä välillä kovaakin,ikäänkuin jää niinku jumiin. mites muilla? Vai oonko ainoa? Hammaslääkärin mukaan ei vaarallista,ilman kipua,eli ei kipuja. kovaa vältän ja sillä naksuvalla puolella nukkumista.

käykääpä hyvällä hammaslääkärillä ja kyselkää ohjeita! joillain on liian jumissa puremalihakset, niiden kevyt hierominen voisi auttaa jos joka päivä jaksaa tehdä. elikkä hierontaa korvien edestä ja ohimoilta päälaenluuta seuraillen taaksepäin. myös esim. purentakiskot voisi auttaa

ite oon 13v tyttö, ja oon kierrelly eri lääkäreissä ja kuvauksissa (magneetti ja röntgen) nyt kolmen vuoden ajan. selvisi, että leuassa on reumaperäinen tulehdus (?). sitten vaan verikokeisiin. ja hei, itse aloitin kouluterkalta, josta oman kaupungin terkkulaan josta lääkäriin ja sitten helsingin kirurgiseen sairaalaan!!

Yhteistyössä