leuhkimista...

  • Viestiketjun aloittaja wiia
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 07:40 wiia kirjoitti:
Marraskuun eka päivä alottanu dietin... 14 kiloa pudonnu! JEEEEEEEEEEEEE! viel 6 ni olen tyytyväinen! Vähän olen onnellinen ja ylpeä itestäni!
Vilpitön :hug: sinulle ja onnea!!!Minäkin olen ylpeä saavutuksistani,aloitin tammikuun 15pvä ja 9kg on paino pudonnut.Olin tuossa paripäivää vatsataudissa joten paino hurahti vähän reilummin alemmas.Täytyy pitää tiukkaa linjaa etteivät tule takaisin.Minullakin alkaa olemaan eka tavoite lopussa eli 10kg oli pudotusta.Mutta nälkä kasvaa syödessä joten haluaisin vielä sit 4,4kg pudottaa jotta pääsisin alle 60kg. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 11:54 sähäkkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 07:40 wiia kirjoitti:
Marraskuun eka päivä alottanu dietin... 14 kiloa pudonnu! JEEEEEEEEEEEEE! viel 6 ni olen tyytyväinen! Vähän olen onnellinen ja ylpeä itestäni!
Vilpitön :hug: sinulle ja onnea!!!Minäkin olen ylpeä saavutuksistani,aloitin tammikuun 15pvä ja 9kg on paino pudonnut.Olin tuossa paripäivää vatsataudissa joten paino hurahti vähän reilummin alemmas.Täytyy pitää tiukkaa linjaa etteivät tule takaisin.Minullakin alkaa olemaan eka tavoite lopussa eli 10kg oli pudotusta.Mutta nälkä kasvaa syödessä joten haluaisin vielä sit 4,4kg pudottaa jotta pääsisin alle 60kg. :whistle:
millä konstillä sä olet saanut noin paljon painoa pois näin vähässä ajassa ?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 12:05 äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 11:54 sähäkkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 07:40 wiia kirjoitti:
Marraskuun eka päivä alottanu dietin... 14 kiloa pudonnu! JEEEEEEEEEEEEE! viel 6 ni olen tyytyväinen! Vähän olen onnellinen ja ylpeä itestäni!
Vilpitön :hug: sinulle ja onnea!!!Minäkin olen ylpeä saavutuksistani,aloitin tammikuun 15pvä ja 9kg on paino pudonnut.Olin tuossa paripäivää vatsataudissa joten paino hurahti vähän reilummin alemmas.Täytyy pitää tiukkaa linjaa etteivät tule takaisin.Minullakin alkaa olemaan eka tavoite lopussa eli 10kg oli pudotusta.Mutta nälkä kasvaa syödessä joten haluaisin vielä sit 4,4kg pudottaa jotta pääsisin alle 60kg. :whistle:
millä konstillä sä olet saanut noin paljon painoa pois näin vähässä ajassa ?
han vain painonvartijoitten ohjeita noudattaen ja helppoa on.Tietenkin olen myös liikuntaa lisännyt. =)
 
wiia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 11:54 sähäkkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 07:40 wiia kirjoitti:
Marraskuun eka päivä alottanu dietin... 14 kiloa pudonnu! JEEEEEEEEEEEEE! viel 6 ni olen tyytyväinen! Vähän olen onnellinen ja ylpeä itestäni!
Vilpitön :hug: sinulle ja onnea!!!Minäkin olen ylpeä saavutuksistani,aloitin tammikuun 15pvä ja 9kg on paino pudonnut.Olin tuossa paripäivää vatsataudissa joten paino hurahti vähän reilummin alemmas.Täytyy pitää tiukkaa linjaa etteivät tule takaisin.Minullakin alkaa olemaan eka tavoite lopussa eli 10kg oli pudotusta.Mutta nälkä kasvaa syödessä joten haluaisin vielä sit 4,4kg pudottaa jotta pääsisin alle 60kg. :whistle:
Kuulostaa varmaan tosi hölmöltä mutta mä nimenomaan EN halua että paino lähtee kamalalla vauhdilla... Pitkän tähtäimen ruokaremontti on paljon terveellisempi ja pysyvämpi vaihtoehto.
 
Mahtavasti onnea kilojen karistamisen johdosta!
Tuosta sitä kyllä jo kannattaakin "leuhkia"...on kyllä niin valtavan hieno saavutus ja varmasti itselleen saanu todella hyvän mielen.
Itse sain pudotettua pisteillä syyskuusta joulukuuhun aikana 10kiloo,mutta sitten innostus loppui,mutta hyvä sekin että edes sen sai pois.Ja Ihme kyllä ne on pysynytkin poissa.
Vielä olis tässä tarkoituksena ainakin 5kiloo saada pudotettua,ehkä jo ens kuusta alotan taas pisteiden laskemisen,niin jos sitten kesällä olis jo puntarissa sen 5kiloa vähemmän.
Mutta todella paljon tsemppiä viel loppu urakkaan kaikille joilla urakkaa on viel edessä.
 
janicaz
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 07:40 wiia kirjoitti:
Marraskuun eka päivä alottanu dietin... 14 kiloa pudonnu! JEEEEEEEEEEEEE! viel 6 ni olen tyytyväinen! Vähän olen onnellinen ja ylpeä itestäni!
Onnea onnea onnea onnea vaan! :D Itsekkin tässä juuri yritän sen 20kg saada pois että sillee aika noloo.. :/ Mutta hei! Miten sait niin paljon pois? Miten paljon piti saada pois? Miten kauan meni? Sorry... kauhee haastattelu.
 
Wiia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 16:49 janicaz kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 07:40 wiia kirjoitti:
Marraskuun eka päivä alottanu dietin... 14 kiloa pudonnu! JEEEEEEEEEEEEE! viel 6 ni olen tyytyväinen! Vähän olen onnellinen ja ylpeä itestäni!
Onnea onnea onnea onnea vaan! :D Itsekkin tässä juuri yritän sen 20kg saada pois että sillee aika noloo.. :/ Mutta hei! Miten sait niin paljon pois? Miten paljon piti saada pois? Miten kauan meni? Sorry... kauhee haastattelu.
kyllä neljässä kuukaudessa sen verran pois saa, tosin mun alotuspainosta oli jo kolmen päivän päästä lähteny 2 kiloa mutta painon pudotuksen lasken silti siitä ekasta aamu punnituksesta. Kun aloin dietille hain motivaation nutrifastista, eli käytin niitä 2 viikkoa jonka jälkeen siirryin pv.pisteille. olen koko ajan syönyt vähän yli pisteiden ja pe ilta-la iltana en ole laskenu pisteitä ollenkaan. Tähtään lopulliseen painonpudotukseen kun en kestä sitä että joka muksun jälkeen pitää laihduttaa 10-20 kiloa. Välillä tuntuu hyvälle ja välillä ei tosiaankaan ole helppoa. Mun palkinto on kuitenki se että saan alotta mahd. seuraavan raskauden hoikempana ja normaalin ruokavalion oppineena. Mä kun söisin pelkästään herkkuja... Tsemppiä vaan kaikille, lopussa kiitos seisoo! Mä en ole vieläkään sen kuuden kilon jälkeen ihan normaaleissa lukemissa että muutama kilo niin pi. lukemat normaali painon mitoissa.
 
Wiia
-16 kiloa... tavote lähestyy! En kyllä yhtään tiedä mitä sitte teen kun tavotteeseen pääsen... :/ No, se on sen ajan murhe! Mun on varmaan pakko jatkaa sitteki jotain piste ja herkuttomuus syämisiä!
 
Annulia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2005 klo 00:56 Wiia kirjoitti:
-16 kiloa... tavote lähestyy! En kyllä yhtään tiedä mitä sitte teen kun tavotteeseen pääsen... :/ No, se on sen ajan murhe! Mun on varmaan pakko jatkaa sitteki jotain piste ja herkuttomuus syämisiä!
Wau, todella hienoa kuulla näitä onnistumistarinoita, niistä saa itselleenkin tsemppiä ja hyvää mieltä =)
Onnea loppurutistukseen!!
 

Yhteistyössä