Lettutietäjät hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vilukissa";24319126]Siis jos sulla oikeesti on semmoset 12 ihmistä syömässä, niin parin litran taikina ei kyllä riitä..ellei sitten ole kyseessä teinisiä tyttöjä, jotka pärjää vesilasilla ja ylikohteliaita aikuisia, jotka ei ilkiä syödä kuin yhden...mutta jos sulla on 8 teinistä poikaa, niin - hallelujaa :D....juu ei, parilla litaralla saat äkästä väkeä....[/QUOTE]

No joo, ne nuoret vaikutti just vähän kyssiintyneiltä kun ne sai päivällisellä tänään just tyyliin 2-3 kalapuikkoa... :p Mut joo, siis sellaisia tuttuja, kivoja nuoria on, ja jotain kivaa tarjottavaa ajattelin/halusin heille viedä :) Saa ehdottaa muutakin kuin lettua. :)

Kyllä mäki jotenkin kallistuisin siihen pannukakkuun...se kun tulee itsekseen siellä uunissa...Täytekakkuun en niinkään lämpenis, sillä kaikki ei siitä niinkää tykkää - voipi olla liian makea lopetus aterialle....

Toi ON kyllä paha rasti...

[QUOTE="Vilukissa";24319315]Kyllä mäki jotenkin kallistuisin siihen pannukakkuun...se kun tulee itsekseen siellä uunissa...Täytekakkuun en niinkään lämpenis, sillä kaikki ei siitä niinkää tykkää - voipi olla liian makea lopetus aterialle....

Toi ON kyllä paha rasti...[/QUOTE]

:D Joo, mä en oo ollenkaan täytekakkuihminen itsekään. :p Ei se ihan suoraan aterian jälkeen varmaan tulisi.. mutta joo, silleen haluan vaan viedä, et olis jotain tarjottavaa ja saavat sitten itse katsoa mihin kohtaan päivää se sopii :)

Yksi hyvä vaihtoehto on se, että leivot muutaman pellillisen sämpylöitä ja niiden jäähtyttyä pistelet tehden niin, että isket sinne väliin voita ja muita täytteitä, esim. meetwurstii, tomaattii, jne... Sitten pyöräytät jokaisen sämpylän elmukelmuun ja tunget jääkaappiin, mistä ne voi valkata tarvittaessa haluamallaan täytteellä olevia sämpylöitä

kinkkujuustopiirakka

Totakin mä mietin, että joku suolainen piirakka vois olla ihan kiva. :) Kinkkua ei kyllä ole, mutta juustoa, pekonia ja jauhelihaa on... samoin kesäkurpitsaa. Siinä on nyt vaan se probleemi, että siellä on ainakin yksi kasvissyöjä joukossa, niin teenkö mä sitten erikseen yhden kasvispiiraan ja millaisen, jos teen vai mitä? : /

Totakin mä mietin, että joku suolainen piirakka vois olla ihan kiva. :) Kinkkua ei kyllä ole, mutta juustoa, pekonia ja jauhelihaa on... samoin kesäkurpitsaa. Siinä on nyt vaan se probleemi, että siellä on ainakin yksi kasvissyöjä joukossa, niin teenkö mä sitten erikseen yhden kasvispiiraan ja millaisen, jos teen vai mitä? : /

Laita sitä sipulia ja kesäkurpitsaa kasvispiiraaseen ja pekonia ja juustoa toiseen. Voithan tietty tehdä myös jauhelihasta ja juustostakin vielä jos haluat, mut en lähtisi j.lihaa ja pekonia sekoittamaan.Onko mitään muuta kasviksia, paprika kävisi hyvin myös kaikkiin piiraisiin tai tomaatti

Yhteistyössä