Lesboseksiä

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
Nainen
Nainen, oletko harrastanut seksiä naisen kanssa. Kerro kokemuksistasi. Itse olen elänyt useita vuosia miehen kanssa ja parisuhde toimii hyvin. Rakastamme toisiamme ja viihdymme toistemme seurassa. Seksiä on erittäin harvoin, mutta silloin kun on, se on erityisen nautinnollista. Kuitenkin kaipaan jotain, kaipaan seksuaalisia kokemuksia naisen kanssa. Kaipaan jotain uutta.

Fantasioin usein seksistä naisen kanssa. Usein ajatukset kohdistuvat johonkin tiettyyn naiseen. Naiseen, jonka tunnen ja johon tunnen seksuaalista vetoa. Koskaan en kuitenkaan ole uskaltanut ottaa asiaa puheeksi ko. naisen kanssa.

Miten voin tehdä aloitteen? Mistä tiedän, onko hän kiinnostunut? Mitä jos ei ole? Ystävyytemme tai suhteemme saattaisi vaarantua. Joskus mietin, olisiko parempi etsiä naista jostain muualta. Jostain missä minua ei tunneta. Mutta mistä? Mitä mieltä olette?
 
Bi-tyttö.
Älä kokeile mitään ilman hyvää alku-keskustelua.Ottakaa yhteinen baari-ilta ja siellä hyvässä maistissa voit kysyä tai tiedustella mitenkä asia on.Juoneena on rennompi.Mä harrastan seksiä kahden naisen kaa aina sillon tällöin.Se on ollu parasta seksiä elämäni aikana koska NAINEN TIETÄÄ MISTÄ NAINEN TYKKÄÄ!;) On mulla aviomieskin mut nais-seksi tuo sellaista piristystä arkeen.Oon ollu bi. Jotain 7v mutta nyt vasta viime päivinä mieheni on hyväksynyt asian.Nyt olen paljon onnellisempi ettei tarvii ""pettää"" vaan voin kertoa miehelleni suoraan jos on näin käynyt.On hienoa ku on saanut tulla kaapista ulos:) ZEMPPIÄ!
 
Idaira
Ihan samoja ajatuksia on minullakin. Himottaa nainen ja ajatus naisen kanssa rakastelusta. Miehet kiinnostavat kuitenkin toisella lailla, en pysty kuvittelemaankaan etta rakastuisin naiseen, mutta seksuaalisesti kiihottaa ajatus naisen kanssa rakastelusta aivan vietavasti. Ja tietenkaan ei myos kuka tahansa nainen herata naita haluja. Monta kertaa esim. ystaviani ja muita naisia katsellessa ja heita miettiessani siis silla silmalla, olen todennut, etta suurinosa heista ei herata naita haluja minussa.

Kuitenkin kerran joitakin vuosia sitten kannissa homma lipsui yhden ystavattareni ja yhden miehen kanssa siten, etta sekstasimme kolmestaan. Tama ystavani kiihotti minua seksuaalisesti. Mina olin triossa enemmankin naisen kimpussa kuin miehen ja suoraan sanoen olisin halunnut olla kahden hanen kanssaan ilman sita miesta. Sen jalkeen ystavyytemme on jatkunut normaalina, vaikka kyllahan seuraavana aamuna molemmat olimme noloja, mutta paatimme, etta emme anna sen vaikuttaa ystavyyteemme.

Sanoisinko nain, etta jos joku ystavani ehdottaisi minulle seksia, ottaisin asian avoimin mielin vastaan, siis ehdotuksen. Ei ehdotuksesta kannata vaivaantua tai loukkaantua, siihenhan voi aina vasta etta ei. Ja jos kyseinen ystavani vetoaisi minuun seksuaalisesti mieli hyvin heittaytyisin kokeilemaan. Ja jos ei sanoisin ystavallisesti, etta ei minua kiinnosta ajatus, mutta etta turha ehdotuksesta on nolostua ja etta kiva kuulla, etta heratan seksuaalisia haluja. Ehdotukset kannattaa aina ottaa kohteliaisuutena.

Haluaisin myos uusia tuon kokemuksen, en ystavani kanssa, vaikka toisaalta ystavien kesken on luottamus, joka voi tehda siita parempaa ja kauniimpaa kuin jonkun ventovieraan kanssa. Olisi ihana saada rakastella jonkun kauniin (minun silmissani) naisen kanssa. Haaveilen naisesta, jolla on ihanat rinnat, kaunis iho, kaunis pylly ja ihana pimppi. Olisi ihana rakastella hitaasti, nautinnollisesti herattaen kaikki aistit, keskittya nauttimaan ja antamaan nautintoa.

Joskus olen myos pohtinut pitaisiko menna jonnekkin jossa saattaisi suuremmalla varmuudella kohdata jonkun ihanan naisen, mutta ei minusta siihen taida olla kuitenkaan. Ja ihan herkasti en myoskaan lahtisi itse ehdottelemaan muille, edes ystavilleni, kylla jollain tavalla pitaisi saada signaalia, etta voisi mahdollisuuksia olla. Ja myos naita parinhaku sivuja olen joskus katsellut, mutta sitakaan en ole tehnyt loppujen lopuksi. Ja mitaan lesbonaista tai miesmaista naista en voisi edes kuvitella rakastelevani, toivoisin mielellani naisen olevan suurinpiirtein samoilla linjoilla halujen ja toiveiden suhteen kuin mina.

Koskaan en ole itseani sen kummemmmin luokitellut, mutta lesbo en ainakaan ole, ehka bi, vaikka enemman miehiin kallellaan.

Toisaalta olisi kiva ehka tutustua johonkin mukavaan naiseen nain netin kautta ja vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia aiheesta ja ystavystya. Ehka jonain paivana voisimme yhdessa toteuttaa tuon unelman, jos halut osuisivat kohdalleen ja jos ei olisipa ainakin yksi ystava lisaa.
 
nainen turusta
moi!

huomasin kirjoituksesi, mahdatko vielä olla etsimässä naisseuraa...? olen todella samoilla linjoilla kanssasi, kiva olis tehdä toisen naisen kanssa kaikkea seksuaalista, mutta en koskaan voisi kuvitella rakastuvani naiseen tai edes tapailevani naista. laita viestiä tänne jos olet vielä kiinnostunut :)
















Ihan samoja ajatuksia on minullakin. Himottaa nainen ja ajatus naisen kanssa rakastelusta. Miehet kiinnostavat kuitenkin toisella lailla, en pysty kuvittelemaankaan etta rakastuisin naiseen, mutta seksuaalisesti kiihottaa ajatus naisen kanssa rakastelusta aivan vietavasti. Ja tietenkaan ei myos kuka tahansa nainen herata naita haluja. Monta kertaa esim. ystaviani ja muita naisia katsellessa ja heita miettiessani siis silla silmalla, olen todennut, etta suurinosa heista ei herata naita haluja minussa.

Kuitenkin kerran joitakin vuosia sitten kannissa homma lipsui yhden ystavattareni ja yhden miehen kanssa siten, etta sekstasimme kolmestaan. Tama ystavani kiihotti minua seksuaalisesti. Mina olin triossa enemmankin naisen kimpussa kuin miehen ja suoraan sanoen olisin halunnut olla kahden hanen kanssaan ilman sita miesta. Sen jalkeen ystavyytemme on jatkunut normaalina, vaikka kyllahan seuraavana aamuna molemmat olimme noloja, mutta paatimme, etta emme anna sen vaikuttaa ystavyyteemme.

Sanoisinko nain, etta jos joku ystavani ehdottaisi minulle seksia, ottaisin asian avoimin mielin vastaan, siis ehdotuksen. Ei ehdotuksesta kannata vaivaantua tai loukkaantua, siihenhan voi aina vasta etta ei. Ja jos kyseinen ystavani vetoaisi minuun seksuaalisesti mieli hyvin heittaytyisin kokeilemaan. Ja jos ei sanoisin ystavallisesti, etta ei minua kiinnosta ajatus, mutta etta turha ehdotuksesta on nolostua ja etta kiva kuulla, etta heratan seksuaalisia haluja. Ehdotukset kannattaa aina ottaa kohteliaisuutena.

Haluaisin myos uusia tuon kokemuksen, en ystavani kanssa, vaikka toisaalta ystavien kesken on luottamus, joka voi tehda siita parempaa ja kauniimpaa kuin jonkun ventovieraan kanssa. Olisi ihana saada rakastella jonkun kauniin (minun silmissani) naisen kanssa. Haaveilen naisesta, jolla on ihanat rinnat, kaunis iho, kaunis pylly ja ihana pimppi. Olisi ihana rakastella hitaasti, nautinnollisesti herattaen kaikki aistit, keskittya nauttimaan ja antamaan nautintoa.

Joskus olen myos pohtinut pitaisiko menna jonnekkin jossa saattaisi suuremmalla varmuudella kohdata jonkun ihanan naisen, mutta ei minusta siihen taida olla kuitenkaan. Ja ihan herkasti en myoskaan lahtisi itse ehdottelemaan muille, edes ystavilleni, kylla jollain tavalla pitaisi saada signaalia, etta voisi mahdollisuuksia olla. Ja myos naita parinhaku sivuja olen joskus katsellut, mutta sitakaan en ole tehnyt loppujen lopuksi. Ja mitaan lesbonaista tai miesmaista naista en voisi edes kuvitella rakastelevani, toivoisin mielellani naisen olevan suurinpiirtein samoilla linjoilla halujen ja toiveiden suhteen kuin mina.

Koskaan en ole itseani sen kummemmmin luokitellut, mutta lesbo en ainakaan ole, ehka bi, vaikka enemman miehiin kallellaan.

Toisaalta olisi kiva ehka tutustua johonkin mukavaan naiseen nain netin kautta ja vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia aiheesta ja ystavystya. Ehka jonain paivana voisimme yhdessa toteuttaa tuon unelman, jos halut osuisivat kohdalleen ja jos ei olisipa ainakin yksi ystava lisaa.
 
Viimeksi muokattu:
No niin.
Olen tsiigannut dvd: lesboseksiä, homoseksiä uteliaana, ja mielenkiinnolla. Lesbopuolella tarjolla kauniita naisia. Todella kiihottavaa heidän lesboilu heteromiehen kantilta katsottuna.
Homopuolen jutut on tietenkin heille sama, kuin naisille omansa.
Kyllä on myönnettävä, nuorten, kauniitten naisten keskenään rakastelu, ainakin leffojen mukaan, on kaunista. Kuinka on vanhempien naisten välinen rakkaus, siitä en ole nähnyt leffoja.
Tuskin iällä on merkitystä, jos kysymyksessä on samanikäiset, tai melkein.
 
Nainen läheltä
Itse en ole sama kyseinen nainen, mutta haluttaisi kokeilla seksiä naisen kanssa todella paljon. Nimenomaan naisellisen naisen, jollainen itsekin olen. Jutellaan facebookissa ja lähetään jonnekin lasilliselle jos kemiat kohtaa.




moi!

huomasin kirjoituksesi, mahdatko vielä olla etsimässä naisseuraa...? olen todella samoilla linjoilla kanssasi, kiva olis tehdä toisen naisen kanssa kaikkea seksuaalista, mutta en koskaan voisi kuvitella rakastuvani naiseen tai edes tapailevani naista. laita viestiä tänne jos olet vielä kiinnostunut :)
 
Viimeksi muokattu:
nainen 19v
Oon harrastanut seksiä ensimmäisen kerran naisen kanssa vaikka luulinkin olevani hetero. En ole ollut yhdynnässä vielä kertaakaan miehen kanssa. Parasta lesboseksissä on juuri se että toinen nainen tietää mitä haluan ja molemmat ovat tasapuolisia. Miehillä on se että tarkoituksena on juuri penis tunkea reikään kun taas naisilla himottavaa on hinkata toista ja nuolla. Itse saan melkein joka lesboseksisession aikana orgasmin koska saan itse tehdä työtä ja hinkata. Yleensä ollaan päällekäin tai istutaan pillut vastakkain ja suudellaan. Kannattaa kokeilla. Itse odotan myös miehisempää vastustusta :D
 
Onnistuva mies.
Yleensä ollaan päällekäin tai istutaan pillut vastakkain ja suudellaan. Kannattaa kokeilla. Itse odotan myös miehisempää vastustusta :D
Voihan sitä istua miehenkin kanssa sukuelimet vastakkain, ja varmasti tuntuu hyvälle.
Tai sitten penis reikään laitettuna, mutta ilman liikehdintää.
Kaikki onnistuu miehiltä.
Se vaan on koulutuskysymys.
 
Viimeksi muokattu:
Maarit76
Voihan sitä istua miehenkin kanssa sukuelimet vastakkain, ja varmasti tuntuu hyvälle.
Tai sitten penis reikään laitettuna, mutta ilman liikehdintää.
Kaikki onnistuu miehiltä.
Se vaan on koulutuskysymys.
Jos on lesbo, ei kiihotu miehistä ollenkaan, eikä siten halua miestä seksiin. Tän nyt pitäis heteroillekin olla ihan selvää pässin lihaa, ilman kitinöitä siitä, miksi ei käy mies.

Kaikki muut on sitten biseksuaaleja, jotka on kiinnostunut kokeilemaan molempia sukupuolia.
 
Viimeksi muokattu:
Huupas
Tulipa "helpottava" olo, kun luin tätä ketjua. Olen luullut monta vuotta, että olen näiden ajatusten kanssa yksin. En siis ole lesbo enkä voisi kuvitella, että eläisin parisuhteessa naisen kanssa. Olen naimisissa ja lapsiakin on useampi ja ikääkin alkaa olemaan lähempänä 50 kuin 40. Viime vuosina olen alkanut usein fantasioida seksistä naisen kanssa, siis ihan vain seksistä. Näin olen saanut itseni myös usein kiihottumaan ja tehnyt itselleni orgasmin, kun olen ollut yksin.
Välillä olen ajatellut, että minulla ei taida olla kaikki kotona, kun mietin miltä tuntuisi.... , mutta näemmä en olekkaan ihan yksin.
Joskus ystäväni kanssa olemme "pelleillymielessä" ravintolassa suudelleet ja esittäneet lesboja, mutta mieleen on jäänyt se, miten ihanan pehmeältä ne huulet tuntuivat, vaikka tästä on jo vuosia aikaa. Ja ei, en voisi missään tapauksessa harrastaa seksiä hänen kanssaan.
Viime kesänä olin parin ystäväni kanssa ravintolassa, jossa eräs nainen alkoi "hakkailla" minua. Hämmennyin tästä ja ystäväni sanoivat tälle naiselle, että sori, kaveri ei ole kiinnostunut kuin miehistä, joten häivy. Tämän jälkeen olen usein "fantasioinut", miten olisin rakastellut tämän naisen kanssa.
Mutta taidan alkaa olemaan liian vanha edes kokeilemaan....vai olenko?
 
"Sivussa" "mukana"?!
Tulipa "helpottava" olo, kun luin tätä ketjua. Olen luullut monta vuotta, että olen näiden ajatusten kanssa yksin. En siis ole lesbo enkä voisi kuvitella, että eläisin parisuhteessa naisen kanssa. Olen naimisissa ja lapsiakin on useampi ja ikääkin alkaa olemaan lähempänä 50 kuin 40. Viime vuosina olen alkanut usein fantasioida seksistä naisen kanssa, siis ihan vain seksistä. Näin olen saanut itseni myös usein kiihottumaan ja tehnyt itselleni orgasmin, kun olen ollut yksin.
Välillä olen ajatellut, että minulla ei taida olla kaikki kotona, kun mietin miltä tuntuisi.... , mutta näemmä en olekkaan ihan yksin.
Joskus ystäväni kanssa olemme "pelleillymielessä" ravintolassa suudelleet ja esittäneet lesboja, mutta mieleen on jäänyt se, miten ihanan pehmeältä ne huulet tuntuivat, vaikka tästä on jo vuosia aikaa. Ja ei, en voisi missään tapauksessa harrastaa seksiä hänen kanssaan.
Viime kesänä olin parin ystäväni kanssa ravintolassa, jossa eräs nainen alkoi "hakkailla" minua. Hämmennyin tästä ja ystäväni sanoivat tälle naiselle, että sori, kaveri ei ole kiinnostunut kuin miehistä, joten häivy. Tämän jälkeen olen usein "fantasioinut", miten olisin rakastellut tämän naisen kanssa.
Mutta taidan alkaa olemaan liian vanha edes kokeilemaan....vai olenko?
Et ole liian vanha. Minä olen toisen kerran naimisissa oleva mies. Vaimoni on vähän yli 50:nen, upea nainen. Huomasin jo avioliittomme alkuaikoina kuinka vaimo seuraa toisia naisia. Heidän pukeutumista, ym. Myös seksifilmeissä olevat naisparit kiinostavat häntä. Kun esimerkiksi kaksi naista rakastelevat filmissä, on vaimo erittäin kiihottunut ja kiimainen. Erityisesti hän tykkää nimenomaan nuolemisesta, kun ollaan sängyssä.
Kun joitakin aikoja sitten tilasimme postimyynnistä "aikuisten leluja", hän halusi tilata minulle teko pimpin. Sen kanssa vietämme yhdessä aikaa. Myös hän hyväilee ja nuolee sitä. Vielä, kun hieron sitä hänen omaan pilluunsa niin hän on aivan haltioissaan kun painan sen hänen suutaan vasten, ja hän saa aidon tuoksun ja maun, vaikka oman pimpin .
Haluaisin myös tietää mitä vaimo ja hänen nais-työkaverinsa puuhailee yhteisillä saunareissuillaan. Nykyisin useasti tämä kyseinen nainen, myös naimisissa oleva, on meillä saunomassa. Saunajärjestys menee siten että me vaimon kanssa mennään saunaan. Minä lähden nopeampana ensin pois sieltä. Sen jälkeen vaimon "tyttökaveri" menee saunaan. Usein heillä menee melkein tunti saunoessa.
Ei minua häiritse se mitä he siellä tekevät. Päin vastoin olisi kiinostavaa seurata mitä he puuhaavat yhdessä tunnin saunassa. Myös minä fantasioin heistä yhdessä. Kuvittelen vaimoni nuolemassa "tyttöystäväänsä" ja päinvastoin. Runkkaan samalla kun haaveilen heistä.
Tekisi mieli tehdä joku tirkistysreikä saunan seinään ja kurkkia luvattomasti heitä. Vahva epäilyni on että yhteisiä lemmen leikkejä saunareissuillaan harrastavat. On ne katseet toisiinsa sellaisia.
Suoraan sanoen minä haluan että vaimolla on toinen nainen seksikumppanina. On se sen jälkeen aina myös minulle niin kiimainen ja rakas kulta.
Joten ikäsi puolesta et ole liian vanha. Olet kypsässä iässä oleva nainen. Jos mahdollista niin toteuta fantasiasi. Etsi toinen nainen vaikka kokeillaksesi. Se saattaa löytyä yllättävänkin läheltä. Saat varmasti ihanan nautinnon siitä. Onnea!
 
Viimeksi muokattu:
kläpsy
Joskus olen katsellut lesboseksiä, koska naiset yleensä osaavat niissä paremmin nuolla kuin miehet. Usein ärsyttää lesboseksivideoissa se, että ne on selvästi tehty nimenomaan miehille. Alapäähän työnnetään 5cm pitkiä kynsiä tai otetaan intohimoisesti suihin strap-onilta, mikä on enemmän huvittavaa kuin kiihottavaa. Kielen ja useiden sormien työntäminen anukseen ja sinne sylkeminen ovat myös jotain sellaista, mistä kuvittelisin aika harvan naisen keskenään innostuvan. Monet toiminnot näyttävät niissä enemmän kivuliailta kuin kiihottavilta.
 

Yhteistyössä